Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Играят" оборотите и гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Играят" оборотите и гасне

    Колата е Мареата от подписа. Досега не е имало проблеми, но днес ми изгасна на няколко пъти (на празен ход), а от време на време ми държеше високи обороти. Като изфорсирам, оборотите се стабилизират. Последната седмица ходих на почивка и минах към 1300 км., ако е от някакво значение.П.с. Нямам газова.
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    #2
    На първо четене се сещам за ТПС, извади го и го почисти.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Как се вади и какво му се чисти?
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #4
        С дърпане и помощта на отвертка.Разглобяваш го,почистваш графитните писти,разтваряш малко пластините за по-добро контактуване,проверяваш за прекъсване на пистите,сглобяваш,монтираш с натискане.Дано са ти тънки пръстите,защото работата е почти часовникарска.Преди монтажа може с мултицет да провериш дали съпротивлението се мени плавно и дали няма прекъсване някъде.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Преди да сваляш ТПС-а, пробвай с ресет на самоадаптацията, ако колата ти е с пластмасовите колектори.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            И преди да бараш адаптацията си провери дросела и дали няма някой спукан маркуч и да смуче въздух.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              И преди да бараш адаптацията си провери дросела и дали няма някой спукан маркуч и да смуче въздух.
              Слави, дросела е забоден директно на колекторите, трябва да му се е прецакала гарнитурката, че да смуче въздух след него :/
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Ама има една камара с вакуми на смукателя нали, стига един да се е сцепил и готово.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Принципно да, има такава вероятност, ама маркучлетата са доста дебели и до сега не съм виждал кола с напуквания по тях :/В Събота си нямах работа и свалях моя да го поизчистя, имаше нужда...След това си искаше нова адаптация - като форсирам, оборотите стояха 2-3 секунди на 2000 и после се нормализираха.След ресет, всичко си дойде на мястото.Чистих мръсотията с разредител АМБ.
                  Прикачени файлове
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар

                  Working...
                  X