Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на метанова фиат мултипла въпроси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Покупка на метанова фиат мултипла въпроси

    Обмислям покупка на метанова фиат мултипла и имам няколко въпроса:Гледах една и след запалване под стрелката за горивото светеше зелена бензинова колонка дори когато беше на бензин. При включване на метан копчето светва и първия път притресе, и зелената бензиноколонка продължи да свети.Така ли трябва да бъде? Защо свети колонката като работи на бензин?Ако има проблем по метановата уредба какво става след натискане на копчето за минаване на метан?Въпросната мултипла по лепенката за годност на еърбега е произведена 09.2002 с новия волан.Бях чел че до 2001година метановите бутилки били с срок на годност 8 години, а след това 20? Вярно ли е?Перката на запалването върти винаги като се запали колата, от какво може да е?Мултиплата е една зелена в мобиле.бг е обявена за 2999 лв.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Ох и ти ли долиташ в подсектата :DЕто клипче как трябва да превключва и как се превключва метан/бензин:https://www.youtube.com/watch?v=0f2UZGf9t6YМоята е от по-старите, но принципа е почти същия.Разликата е, че моята пали директно на метан, а тези новите първо палят на бензин и след няколко секунди обръщат на метан.Бензиновата колонка свети само когато работи на бензин. При работа на метан не трябва да свети.Това, че свети може да се дължи на липса на метан или на проблем с метана, аз залагам на липса на гориво.Всички съдове/бутилки под налягане са със срок 20 години - има хляб Дефинирай "перката на запалването"?Ако е охлаждащата перка - не трябва да е така. Върти само ако е включен климатика. Ако се пуска след палене с изключен климатик, то най-вероятно е вързана директно.Ако те интересува друго, питай по всяко време!
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Значи да разбирам че колата е имала проблем с метана щом не е угаснала зелената лампа когато натиснах копчето за метана и то светна?Първия път като натиснах копчето за метан и след 1-2 секудни леко разтресе мотора сякаш сменя горивото,Инжекторите за метана ми се видяха някакви странни пластмасови не метални като на повечето дето съм виждал.В събота ще ходя да я гледам с лаптопа с MES. Освен за грешки има ли нещо по специфично което да гледам?Това е въпросната кола: http://www.mobile.bg/11434315334982004
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Това не са оригиналните инжектори.Няма ли други варианти?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          infineon написа:
          Значи да разбирам че колата е имала проблем с метана щом не е угаснала зелената лампа когато натиснах копчето за метана и то светна?Първия път като натиснах копчето за метан и след 1-2 секудни леко разтресе мотора сякаш сменя горивото,Инжекторите за метана ми се видяха някакви странни пластмасови не метални като на повечето дето съм виждал.В събота ще ходя да я гледам с лаптопа с MES. Освен за грешки има ли нещо по специфично което да гледам?Това е въпросната кола: http://www.mobile.bg/11434315334982004
          . За да работи на автоматичен режим копчето не трябва да е натиснато и да свети.Колата пали на бензин и след няколко секунди обръща на метан.Зелената колонка свети само когато работи на бензин.Колата е била на авт.режим и ти си я включил само на бензин.Като я гледаш дай на контакт и ако копчето е натиснато и свети го изключи,после запали и след 2-3секунди ще чуеш клапана за метана да щракне и тя ще превключи и зелената колонка ще угасне.Копчето е за бензина а не за метана.Ако всичко е наред е има метан в бутилките колата ще заработи на метан,ако не ще се върне пак на бензин.
          Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

          Коментар


            #6
            Ясно благодаря. Точно от тази информация имах нужда.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Ако има метан в бутилките за него над стрелката за бензина има светодиодна индикация.Ако свети някое зелено диодче е сигурно че има метан.Ако свети само първият който е оранжев означава че или е на резерва или няма.но при всички случаи ако запалиш на авт.режим ще чуеш щракването на клапана на метана ако всичко е наред по уредбата и автомобила.Успех с покупката.
              Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

              Коментар


                #8
                Клапана на метана се чува съвсем отчетливо в купето, все едно удряш с лъжица по метално канче За да я закачиш с МЕС, ще ти трябва регистрирана версия, с безплатната не става.Можеш да я закачиш с АЛФА ОБД и блутут модул през телефона, стига да разполагаш с техниката.А знаеш ли, къде се намира буксата за диагностика? Виж прикачената снимка>Над лавичката има един пластмасов капак, който се отваря с ножче или подобно.Мисля, че я слагат и на друго място, но моята е там.Като цяло това си е 1.6, ако пали, върви и не свети лампата за проблем, на диагностика почти няма какво да му видиш, освен за записани грешки.- Гледай общото състояние - мотор, СК, съединител, външен вид.- погледни състоянието/цвета на антифриза в казанчето, понеже много бозаво ми изглежда.- дали работи парктроника - като включиш задна, след секунда трябва да чуеш силен звук, че се е включил.- ако огледалата се прибират, виж дали работят коректно.- тея дюзи малко ме притесняват, но ако работи нормално, мисля, че няма проблем.Сега прерових обявите... Ужасна работа Тази май ще дойде най-добра, поне на визия...
                Прикачени файлове
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Намират сеhttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...ink=ahr5x0Аз на тая бърша лиги
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #10
                    Клапана със сигурност не го чух да щрака. Имам регистриран МЕС утре ще ходя да я гледам какво ще покаже. В еку-то показва ли записаните километри този двигател?
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Показва някакви, ама не ги гледай.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Днес отново правих оглед на мултиплата с диагностиката. Показа следните грешки:
                        CONNECTED TO: Fiat Multipla ’02 BiPower/GPowerMagneti Marelli IAW 4AF/4EF GAS Injection--------------------------------------------------------------ISO код: 0D 07 16 80 7FНомер на чертеж от FIAT: 55184487 Сериен номер на хардуера: IAW4EFHW226Версия на хардуера: 00Сериен номер на софтуера: 0500M58 Версия на софтуера: 0000Номер на одобрение: 4EFG2 Дата на програмиране: 09/13/2012ЧЕТЕНЕ НА ГРЕШКИТЕ:1: P0135 - PreCat. Mixture adjustment statusThe code is set when there is an open or a short in the Lambda Sensor heater relay circuit indicated by the code. This slows down the Lambda sensor in reaching the operating temperature. Check the relay, connectors and wiring between the relay, ECU and the power supply.Грешката е регистрирана поради високо ниво на сигнала от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото. 2: P1620 - High priority from GAS ECUNo help availableГрешката е регистрирана поради невалиден сигнал от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото. 3: P0500 - Сигнал за скорост на автомобилаVehicle Speed sensor signal is missing or wrong, or the max. speed has been exceeded. Inspect the sensor/tachograph signal to ECU wiring for opens, shorts and weak connections. Check the sensor/tachograph signal with an oscilloscope, and the Vehicle Speed data parameter, if available.Грешката е регистрирана поради невалиден сигнал от датчика. Грешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото. ЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Километраж: кмЧЕТЕНЕ НА ПАРАМЕТРИ:Километраж: 193358 км
                        Притеснява ме втората грешка. На едно място за нея пишеше "P1620 error high priority ECU GAS or gas operation control unit defective"Възможно ли е да има проблема да е в дефектно еку и за това да не превключва на газ?От какво друго може да е въпросната грешка?В екуто километрите също бяха 193 000 както на таблото. Възможно ли е да са реални?На индикатора за метан светеха 2 оранжеви чертички.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Втората грешка не е проблемна, обикновено.Има една оранжева лампа за бензина и една за метана. Демек метана е на резерва или е свършил.Зареди за 5-10 лв. за да видиш дали ще обърне на метан.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #14
                            Трудно е да сипя метан, мултиплата е в автокъща в Драгичево без номера без гражданска, а метанстанция сигурно чак в Перник има.На първата снимка съм снимал какво показва таблото. Едната оранжева лампичка е за бензина, другата за метана и след нея трябва да светят зелени ли?
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              Когато бутилките са пълни, оранжевата за метана изгасва и светят само зелените до края на делението.Виж на клипчето, което ти пратих горе, моите как светят.Какво да ти кажа... При положение, че няма как да я пробваш на метан, по-добре огледай за друга.Може и да си е читава, но не мисля, че си заслужава риска.
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X