Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик или съединител. Търси се проблема Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатик или съединител. Търси се проблема Брава 1.6

    Здравейте, от известно време имам странен шум когато пусна климатика, чува се постоянно странно тихо шумолене като от износен лагер все едно. Интересното в случая е, че когато натисна съединителя шума изчезва, когато отпусна пак се появява. При изключен климатик такива симптоми няма. Дали имам проблем с компресор или съединител? Съединителя уж не буксува - пробвах го на 3-та от място с ръчната, но не е сменян от 50 хил. сигурно. Климатика духа перфектно студено....

    #2
    Много интересно. Когато работи климатика двигателя държи съвсем малко по-високи обороти. Също така има повече вибрации и освен да подрънква притискателния лагер на съединителя. Ама по принцип когато е тръгнало да се разваля нещо, трябва да се изчака хубаво да зашуми за да се разбере къде е проблема.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      кола

      Почти е нормално да държи по високи обороти обикновенно като има проблем в системата оборотие падат на двигаеля А при теб като компресора натовари двигателя и тои дига обороти сам това е нормалноНали се следи налягането в сисемата.Шума сигурно идва от лагера на компресора.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        ако идва от лагера на компресора, не би ли трябвало при изключен климатик пак да се чува този шум. Забравих да спомена и един друг проблем свързан с компресора, ако е проблем де - при включен климатик и подавне на газ, след отпускане на газта се чува едно "щрак" и това е всеки път когато отпускам газта и оборотите падат към 900 . Трябва да заснема клипче и да ви покажа, така не мога да го опиша.

        Коментар


          #5
          Всеки климатик има изводи към ЕКУ.Няма без. Идеята е като се пусне климатика, със стъпковия мотор да се коригират оборотите, които падат заради пускането на компресора. Не е малка разликата-около 250 оборота. На по-старите дизели беше с клапан, да се дръпне лостчето на ГНП. При комън рейла не знам как е реализирано-вероятно пак с компютъра Другото, което се променя, е товара върху алтернатора-заради ел. магнита, задействащ компресора. Доста ампери са там.

          Коментар


            #6
            кола

            При мен е с вакум клапанчета и свързани с дроселовата клапа или с клапана с налягане на бензинаАко не работят като се пусне климатика се товари двигателя и алтернатора /не е ФИАТ но принципа е същия /
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ето и клипче на това щракане след като се отпусне газта https://www.youtube.com/watch?v=cylSJ167kfM . Малко трудно се чува клипа. Пробвах и за странния шум, който след натиснат съединител изчезва, но на клипче нищо не се чува.

              Коментар


                #8
                Я провери дали има масло в кутията
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #9
                  Има, на скоро я гледах

                  Коментар


                    #10
                    И моята прехлопва само на газ при напълно загрял мотор
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар

                    Working...
                    X