Колеги, от около половин година имам ей такива https://youtu.be/Dtp86fGea94 пулсации от ауспуха, когато колата е на празен ход. Звукът е малко изкривен. На живо е по-глухо тупкането и го няма металното чукане. Иначе двигателят си работи равномерно и тихо. По същото време, по което се появиха пулсациите ми се стори и че малко падна мощността на колата. Сипах разни добавки и единствения ефект беше, че двигателят утихна съвсем - в момента докъм 3000 оборота на практика не се чува, както си беше допреди година-две. Пулсациите обаче останаха, мощността е същата, т.е. по-малка, отколкото аз си мисля, че беше до миналата година. За да не гадаем излишно - свещи и кабели са сменени без да дадат отражение върху работата на двигателя. Просто им беше дошло, че и преминало, времето.Та, започвам да си мисля за проблем в генерацията - запушване някакво. Естествено първият заподозрян е катализатора, има много теми по въпроса, но аз не си спомням такава, в която някой да е написал, че като го е махнал и колата му "се е отпушила".Моля, ако някой е виждал нещо подобно, или има предположения да вземе да сподели, че не ми се сменя генерация/маха катализатор ей тъй за експеримента. На самата генерация външно ѝ няма нищо. Това, което се вижда вдясно на крайното гърне е сянка от заварения държач, а не дупка. Последното ме навежда на мисълта, че генерацията не е точно за моята кола, но смяната беше поне година преди да се появи проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пулсации от ауспуха на празен ход
Collapse
X
-
Абе аз тая дилема май съм я минал вече. Като гледам по обявите какво е сменил настоящия собственик на тия по-новите боклуци, дето ги продават, то ми се отщява. Повечето неща от тия километрични списъци, аз даже не ги знам къде са на моята. Нейсе, ще видим. Карал съм я 7 години в общи линии, без да се цапам, ми май ще взема да се поизцапам малко. Та, намерих ей тоя клип в тубата https://www.youtube.com/watch?v=pPoRt1vw278 . Ми не ми звучи да е същото като мойто. Бумтенето е много по-твърдо и небасово, има и непостоянна честота. това с уговорката, че при мен може да е един нагорял клапан и затова бумтенето да е равномерно, а при него, щот са два, да се получава някакво застъпване.Мога ли да извадя клапан, без да откачам разпределителния вал, респективно ангренажния ремък? В смисъл само като махна капака на клапаните?браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:Абе аз тая дилема май съм я минал вече. Като гледам по обявите какво е сменил настоящия собственик на тия по-новите боклуци, дето ги продават, то ми се отщява. Повечето неща от тия километрични списъци, аз даже не ги знам къде са на моята. Нейсе, ще видим. Карал съм я 7 години в общи линии, без да се цапам, ми май ще взема да се поизцапам малко. Та, намерих ей тоя клип в тубата https://www.youtube.com/watch?v=pPoRt1vw278 . Ми не ми звучи да е същото като мойто. Бумтенето е много по-твърдо и небасово, има и непостоянна честота. това с уговорката, че при мен може да е един нагорял клапан и затова бумтенето да е равномерно, а при него, щот са два, да се получава някакво застъпване.Мога ли да извадя клапан, без да откачам разпределителния вал, респективно ангренажния ремък? В смисъл само като махна капака на клапаните?1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Аха, не ми е там казанчето и в моето няма такова бълбукане. Изобщо не виждам и връзката между антифриз и клапани, ако гарнитурите са си наред.Точно като е загрял го има, или поне тогава се забелязва, защото на студен мотор оборотите на празен ход са по-високи и тупкането е неразличимо.Ще сложа листче. Сложих: https://youtu.be/mt98NpQOPeAбраво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:Аха, не ми е там казанчето и в моето няма такова бълбукане. Изобщо не виждам и връзката между антифриз и клапани, ако гарнитурите са си наред.Точно като е загрял го има, или поне тогава се забелязва, защото на студен мотор оборотите на празен ход са по-високи и тупкането е неразличимо.Ще сложа листче. Сложих: https://youtu.be/mt98NpQOPeAОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз и един авер сме хората, които разбират от всичко, за което не трябва подемник.Пак същия въпрос - тия повдигачи мога ли да ги сменя без да откачам ангренажния ремък? А, и щот гледам не са особено скъпи, ама не ми се сменят всичките, че сигур са 16 :D , мога ли по нещо да позная кои не са наред?браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар