Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо трака и скърца

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо трака и скърца

    Преди време бях издънила гърнето! Що годе го оправиха, чичкото си остави направо ръцете...Колегата Stenli го позакрепи да не скърца. Няколко дни по-късно един ме подпря здраво на едно кръстовище и съответно гърнето (предполагам) пак взе да трака и да ми бучи. А днес нещо педала на спирачката скърца като го натискам.На всичко отгоре като ми сменяха гумите казаха, че задните амортисьори били изпуснали. Yellow_Flash_Colorz_PDT_10 Не знам вече какво да правя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Гърнето кви пари струва, да си взема ново? И цялото ли сменям (А) или само тази част (Б). А относно спирачките? А тва с амортисьорите?
    Прикачени файлове

    #2
    Колежке, ти с Корсичка си май..Я кажи доволна ли си и как ти е разхода, че аз ще търся на жената или Пунто 1 или Корса Б и искам да направя сравнение....
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Ами честно аз съм си влюбена в таз количка - по принцип корсата. Мойта е с малък двигател, но нещо ми гори 7 градско, и около 4 - 5 извън градско. Като изключим сумати и ремонти де ми идат на главата, колата е добра. То кво да ти кажа. Трябва тя да се качи в едното, после в другото.Щото аз се качих в едно пунто, ма ми беше много неудобно. Е ся аз съм по нисичка Но определено съм доволна.

      Коментар


        #4
        Уф не искам да прозвучи сектански, ама Пунто 1.1 55 fire е перфектната кола - просторна и широка вътре, с разход около 5 на дълъг път и 6.5 - 7 градско, а на газ - 6 и 7.5 (поне моята беше така)..., маневрена (дори и без хидравлика), а и с климатик пак "има душа"...Днеска се сетих че я бях карал един месец с 500 грама масло - картера се беше пробил, лампата за маслото светеше, ама кой да гледа... Железен мотор, издържал 700000 километра.В заключение - извинявай колжке за по темата ти!
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          Благодаря и на двама ви за мнението, аз също си харесвам Пунтото ама жената нещо налита на корсите (мода, к’во да правиш)....Колежка, о...кахме темата ти с ОФФФФФФ, сори.Иначе по въпроса за аспуффчето - след години борба, кърпене и какво ли не разбрах - слагаш ново и забравяш, естествено ако мижеш да си го позволиш финансово в момента.А за скърцането на спирачките ти - възможно е след подпирането отзад да е мръднал ауспуха и затова да дрънчи по купето а и да опира в жилата на ръчната, а оттам и спирачката да скърца (ама само е възможно, не е сигурно)
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            Аз предпочитам Сузуки Суифт пред Пунто.И двете съм ги карал, но Суифта направо кърти асфалта. До 80 км/ч ускорява много бързо. Разход до 100 км/ч - 4,5 л, а градско - 6 л. Става дума за това от подписа ми.

            Коментар


              #7
              fiat_love написа:
              Аз пък искам да ви върна на темата. В предната или задната част на колата скърца и при какви условия?
              И аз това викам :D Тъй да караме по същество. Това което си заградила Б е предното гърне - само него да смениш, да би могло ако е изгнило и пробито или ако си го ударила в някаква неравност. Стенли кое гърне ти прави. Аз мисля че задното е пробито - по - често става така. Но то ако е пробито ще бръмчи корсата все едно е 3000 кубика . Ако само дрънка възможноста е да са се скъсали тампона и връзката които държат гърнето за купето. Ново гърне аз като търсих за моето Пунто не намерих. Има едни пич горе над сервиза във ВТ (подминаваш Търново Авто и веднага вляво - говоря за пътя за Беляковец). Та той реже, крои, заварява прави го по мярка (произвежда гърнета - да не помисли някой че кърпи старите) и нямаш грижи - а и май излиза най-евтино. (около 50 лв с работата) По въпроса с амортисьорите - за жалост в магазина и нови. Щото инъче едно на ръка че некомфортно за тези които са отзад ами и на завои колата е по нестабилна.За спирачките е хубаво да се погледне от човек в сервиз - щото от само скърца няма как да се даде отговор - може да са 100 неща. Даже ако наистина имаш съмнения за тях започни с тяхното преглеждане, защото спирачките са най-важни.А колкото до разхода си щастливка - аз със Пунтото в града не падам под 10 на бензин. То с тия велики Търновски баири. Инъче извънградско съм на 5.
              Punto SX 1.1 55

              Коментар


                #8
                Е колега,има нещо нередно.Преди години,като се подвизавах в търново с моето уно 45 файър повече от 6/100 градско не ми харчеше.Вярно 10 коня по-малко,ама пък 4 литра повече бенц.....Има нещо гнило!
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Punto SX написа:
                  И аз това викам :D Тъй да караме по същество. Това което си заградила Б е предното гърне - само него да смениш, да би могло ако е изгнило и пробито или ако си го ударила в някаква неравност. Стенли кое гърне ти прави. Аз мисля че задното е пробито - по - често става така. Но то ако е пробито ще бръмчи корсата все едно е 3000 кубика . Ако само дрънка възможноста е да са се скъсали тампона и връзката които държат гърнето за купето. Ново гърне аз като търсих за моето Пунто не намерих. Има едни пич горе над сервиза във ВТ (подминаваш Търново Авто и веднага вляво - говоря за пътя за Беляковец). Та той реже, крои, заварява прави го по мярка (произвежда гърнета - да не помисли някой че кърпи старите) и нямаш грижи - а и май излиза най-евтино. (около 50 лв с работата) По въпроса с амортисьорите - за жалост в магазина и нови. Щото инъче едно на ръка че некомфортно за тези които са отзад ами и на завои колата е по нестабилна.За спирачките е хубаво да се погледне от човек в сервиз - щото от само скърца няма как да се даде отговор - може да са 100 неща. Даже ако наистина имаш съмнения за тях започни с тяхното преглеждане, защото спирачките са най-важни.А колкото до разхода си щастливка - аз със Пунтото в града не падам под 10 на бензин. То с тия велики Търновски баири. Инъче извънградско съм на 5.
                  Значи аз издъних средното гърне. На СБА-то го завариха. От там се почна проблема с тропането. Когато бях при stenli той го позатегна за да не се клати и да не чука по купето явно и всичко ок. Но преди дни един пе подпря здраво и то пак се разхлопа. Може би като събера пари ще ти се обадя да ме заведеш при тоз пич с гърнетата.

                  Коментар


                    #10
                    Да не пълна форума с излишни теми искам да попитам какво представлява меката връзка. 1я майстор (който ми заварява гърнето) каза че скоро можело да ми се наложи да сменям мека връзка?!

                    Коментар


                      #11
                      На тази снимка има две меки връзки това са части от изпускателната система които не предават вибрациите от двигатела към изпуск система.
                      Прикачени файлове
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Мека връзка с тройна оплетка ф45 х 100 mm 24.00Мека връзка с тройна оплетка ф45 х 200 mm 35.00Мека връзка с тройна оплетка ф50 х 100 mm 27.00Мека връзка с тройна оплетка ф50 х 200 mm 39.20Мека връзка с тройна оплетка ф50 х 250 mm 53.00Мека връзка с тройна оплетка ф55 х 100 mm 32.00Мека връзка с тройна оплетка ф55 х 200 mm 45.00Мека връзка с тройна оплетка ф55 х 250 mm 57.00Мека връзка с тройна оплетка фбО х 200 mm 55.00Мека връзка с тройна оплетка фбО х 250 mm 63.00Цените са от ЕМ комплект
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Вие ме разбихте! И аз как ще разбера, че това нещо предава богу дух?!

                          Коментар


                            #14
                            Ами то трябва да изпуска от там изгорели газове.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Ще го чуеш като си замине колежке-звука е много интересен и грозен хехе!Иначе отиди някъде където правят аспуси и просто помоли момчетата да ти погледнат колата отдолу-обясни им проблема-хора сме все пак а и ти си жена -невярвам да не ти помогнат със съвет,пък като събереш парички почваш едно по едно и така!Успех
                              Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                              Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                              Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                              Коментар

                              Working...
                              X