Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешно сервиз в Китен - гръм удари колата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешно сервиз в Китен - гръм удари колата

    Здравейте, Фиат Стилото го удари гръм, вътре мирише на изгоряло и колата не иска да пали. Изписва Check vehicle protection system и до там. Съвети? Спешно се нуждая от сервиз. Не познавам района добре - на почивка сме.
    2008 Fiat Stilo MW 1.9 JTD MultiJet 8V 120hp

    #2
    Прегледа ли какво е положението при бушоните? По вероятно е да намериш сервиз в Приморско или Царево.ПП. На ЛС съм ти изпратил телефон на сервиз в Царево.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      Колега,виж какво има писано във форума за същата грешка,но е за крома. Опитай дали няма да подейства и при теб.
      Та във какво се състоеше проблема открит със любезното съдействие на BO.Първоначалната идея че проблема е в ключа и че е зависим и има нещо общо със смяната на батерията отива на в кошчето. Батерията е отговорна само и единствено за работата на дистанционното, демек да си бъцкаш по бутончетата и да ти се отварят разни неща по колата, за да не ти се налага да влизаш през прозореца Mr. Green !! Смяната на акумулатор също заминава в тази посока, интересно е че ако имаше такава зависимост като смениш акумулатора и всичко отива по .......... Twisted EvilПроблема който откри BO е в машинката за заключване на волана (steering lock mechanism) които е тясно свързан с Vehicle protection system което всъщност се явява система против кражба Mr. Green .Та на кратко понеже има някакво препятствие вътре в тази машинка я нещо клеясало/ръждясало и не може да отключи волана напълно при първото поставяне на ключа, съответно веднага гърми грешка и ключалката е блокирана поради факта че колата не може да те пусне да запалиш двигателя и да потеглиш със заключен волан, че току виж си поел я към ’Пирогов’ я към ’Орландовци’ SmileПри повторното поставяне на ключа машинката съумява да отключи волана напълно и реално от блокира волана и ключалката и вече можеш да запалиш свободно, но грешката се остава записана и за това изписва ’Check Vehicle protection system’
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        Ако има някой да го закачи с МЕС, тя колата веднага си казва какво и е ! Пробвай да махнеш акумулатора за малко. П.п Ба.и гадното , нали не сте били в колата
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Колата вече е в сервиз в Приморско, при Тошко, май единствения в региона. Малко пластмаси и кабели са се постопили, като за начало имобилайзера е заминал и със сигурност ще има и още други такива проблеми.
          2008 Fiat Stilo MW 1.9 JTD MultiJet 8V 120hp

          Коментар


            #6
            Така, колата е с изгоряло серво, за сега. Някой знае ли каква е връзката със сервото и това, че не пали?!?
            2008 Fiat Stilo MW 1.9 JTD MultiJet 8V 120hp

            Коментар


              #7
              Няма връзка, най-вероятно майстора там тепърва ще се учи върху колата ти.Check vehicle protection system означава да погледнете първо иммобилайзера.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Сервото няма връзка с паленето. Отделен е въпроса от къде е минало електричеството от мълнията и какво е повредило.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Някъде нямаш захранване Да разтвори кабелните снопове там където е нагоряло
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Колата ще си я возя на пътна помощ. Следва второ мнение и от друг, доверен майстор и тогава ще се реши какво ще се прави с колата.Между другото, ако някой иска Фиат Стило 1.9 D MultiJet, 120 к.с. (88 kw), 2008 година, комби, "леко" изпържен от бургаска мълния - 2015 г. и "леко" пострадал от силната софийска градушка - 2014 г., но иначе в много добро състояния - имам си я от пеленаче и поддържана като такова, може да пусне оферта за колко я иска Благодаря за навременната реакция, помощ и съвети.
                    2008 Fiat Stilo MW 1.9 JTD MultiJet 8V 120hp

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Извади букисте на сервото трябва да не е свързано с паленето виж може да е проблем BSI това зад бушоните или търси инсталация от друга кола с този мотор .Ако имаш каско може да се спасиш .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        YankOFF написа:
                        Колата ще си я возя на пътна помощ. Следва второ мнение и от друг, доверен майстор и тогава ще се реши какво ще се прави с колата.Между другото, ако някой иска Фиат Стило 1.9 D MultiJet, 120 к.с. (88 kw), 2008 година, комби, "леко" изпържен от бургаска мълния - 2015 г. и "леко" пострадал от силната софийска градушка - 2014 г., но иначе в много добро състояния - имам си я от пеленаче и поддържана като такова, може да пусне оферта за колко я иска Благодаря за навременната реакция, помощ и съвети.
                        Малко офтопик с черен хумор. Както казваше един колега: Хубав кон, ама кьорав и не тегли.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          С ляти джанти ли е :P
                          фиат типо 1.4 cat.ie Бахх Маамууу
                          Фиат Стило - 1.8 16V , 133 магарета

                          Коментар


                            #14
                            YankOFF написа:
                            Колата ще си я возя на пътна помощ. Следва второ мнение и от друг, доверен майстор и тогава ще се реши какво ще се прави с колата.Между другото, ако някой иска Фиат Стило 1.9 D MultiJet, 120 к.с. (88 kw), 2008 година, комби, "леко" изпържен от бургаска мълния - 2015 г. и "леко" пострадал от силната софийска градушка - 2014 г., но иначе в много добро състояния - имам си я от пеленаче и поддържана като такова, може да пусне оферта за колко я иска Благодаря за навременната реакция, помощ и съвети.
                            Колега. Стило не е ли спряно от производство през 2007 година ?Иначе. Така му било писано. Неприятно е, но не го отписвай.
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #15
                              Колега, 2000 лв. за Стилото, ако го продаваш.

                              Коментар

                              Working...
                              X