Колеги помагайте,когато вдигна 80 км се чува нещо като виене (поне на мен ми прилича на това) .Дали е лагер на главина???? Преди време вдигах предницата ,нямаше луфт в колелата???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Виене при 80 км/ч
Collapse
X
-
То луфт не е задължително да има. При мен също си виеше, но си мислех, че си е нормално. Накрая стана нетърпимо и майстора ми смени лагера, а колата направо заспа!Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
-
Re: Виене при 80 км/ч
rusev написа:Колеги помагайте,когато вдигна 80 км се чува нещо като виене (поне на мен ми прилича на това) .Дали е лагер на главина???? Преди време вдигах предницата ,нямаше луфт в колелата???VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Виене при 80 км/ч
Fiat_Punto11 написа:Залагам на преден десен лагер :D :D Лагер е Главината няма как :Д Винаги е преден десен лагер после почват задните ма рядко но почватFiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Статистически колегата Fiat_Punto11 е прав. Много малко са хората, които не са сменяли преден десен лагер. Също са малко хората, които са сменяли лагер на някое от другите колела. Не е до късмет, просто дупките са отдясно. Ако еднократно се изшибаш така, че да счупиш ляв лагер, то той ще ти е най-малкия проблем при ремонта.При мен също виеше на 80-90 км/ч. Вдигнах предните колела на крик едно по едно - не можах да преценя откъде вие. Карах 5-600 км, докато започна ясно да се чува кой точно лагер вие. После, за потвърждение пак вдигнах предните колела на крик едно по едно. Вече и на ръка да въртя, си се чуваше ромоленето. Смених и забравих.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:Статистически колегата Fiat_Punto11 е прав. Много малко са хората, които не са сменяли преден десен лагер. Също са малко хората, които са сменяли лагер на някое от другите колела. Не е до късмет, просто дупките са отдясно. Ако еднократно се изшибаш така, че да счупиш ляв лагер, то той ще ти е най-малкия проблем при ремонта.При мен също виеше на 80-90 км/ч. Вдигнах предните колела на крик едно по едно - не можах да преценя откъде вие. Карах 5-600 км, докато започна ясно да се чува кой точно лагер вие. После, за потвърждение пак вдигнах предните колела на крик едно по едно. Вече и на ръка да въртя, си се чуваше ромоленето. Смених и забравих.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
rusev написа:Чета в форумите че проблем може да прави и гумата’ при разбит амортисьор(както е моя)се износвала неравномерно и се получавало, че все едно разбит лагер.....Дали има нещо вярно в това!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Bane
-
Да не си сменил на грешното колело Вдигни колата на подемник и завърти всяко колело на ръка и виж дали се върти много или след 1-2 оборота спира.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Sorry обикновено така се получава.Вместо да се пише по форума и да се получават невероятни съвети се отива в първият сервиз,констатира се проблемът,отстранява се,плащаш си и си заминаваш.Сега ще се наложи да отидеш някъде и да констатират от къде е виенето.Може да е друг лагер,но може да е и деференциал.Към колегите писали по горе.Въртенето на гумата не е никакъв фактор.Това не е лагерна количка и се върти не само гумата , а и полуоската и деферинциала.Предна гума вдигната на подемник не може да се върти сама по инерция.Едната се върти напред а другата назад.Няма блокаж на дифа и има увличане от касетата.Също не е фактор кой лагер ще се разбие първи,всичко е въпрос на късмет.Предполагам че някои колеги ще разберат какво съм се опитал да обясня,а към колегата да сменя и другият лагер и да се моли да е той.По нагоре бях писал че натоварването на предните лагери се променя при завиване ама явно никой не прочел или отчел мнението и опитът ми.Поздрави и дано да е другият лагерFiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар