Колеги помагайте,когато вдигна 80 км се чува нещо като виене (поне на мен ми прилича на това) .Дали е лагер на главина???? Преди време вдигах предницата ,нямаше луфт в колелата???
То луфт не е задължително да има. При мен също си виеше, но си мислех, че си е нормално. Накрая стана нетърпимо и майстора ми смени лагера, а колата направо заспа!
Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Правилно си се ориентирал. Щом вие най-вероятно е лагер главина. При мен като започна се чуваше първите 200-300км на 80 км/ч и след това разшири диапазона от 50 до 120 км/ч. Сигурно има луфт и на сервиз ще хванат виновника, че аз отпред-дясно го чувах, а се оказа заден-ляв.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Колеги помагайте,когато вдигна 80 км се чува нещо като виене (поне на мен ми прилича на това) .Дали е лагер на главина???? Преди време вдигах предницата ,нямаше луфт в колелата???
Дай боб да фърлиме...Нема как във форум да обясниш звук...
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Залагам на преден десен лагер :D :D Лагер е Главината няма как :Д Винаги е преден десен лагер после почват задните ма рядко но почват
Колега , лагерите се намират в главините.Предполагам че си сбъркал като си писа.Обикновенно първи тръгват да си ходят лагерите на предните главини и за това има много просто обяснение.След някой по сериозен удар в някоя голяма дупка по нашите родни пътища(ударите се поемат основно от предните колела и по тежката предница) се наранява вече леко поизносеният лагер и започва да вие или ромоли.Дали ще е ляв или десен си е въпрос на късмет.При завиване се натоварва повече единият или другият лагер и така се установява кой е виещият лагер,ляв или десен.Лагерите са аксиално радиални със заложен луфт в тях и е трудно със клатене на колелото да се установи кой е.Щом е тръгнал един скоро ще се обади и друг.Незнам дали успях да обясня и дали някой ще ме разбере. :D
Статистически колегата Fiat_Punto11 е прав. Много малко са хората, които не са сменяли преден десен лагер. Също са малко хората, които са сменяли лагер на някое от другите колела. Не е до късмет, просто дупките са отдясно. Ако еднократно се изшибаш така, че да счупиш ляв лагер, то той ще ти е най-малкия проблем при ремонта.При мен също виеше на 80-90 км/ч. Вдигнах предните колела на крик едно по едно - не можах да преценя откъде вие. Карах 5-600 км, докато започна ясно да се чува кой точно лагер вие. После, за потвърждение пак вдигнах предните колела на крик едно по едно. Вече и на ръка да въртя, си се чуваше ромоленето. Смених и забравих.
Статистически колегата Fiat_Punto11 е прав. Много малко са хората, които не са сменяли преден десен лагер. Също са малко хората, които са сменяли лагер на някое от другите колела. Не е до късмет, просто дупките са отдясно. Ако еднократно се изшибаш така, че да счупиш ляв лагер, то той ще ти е най-малкия проблем при ремонта.При мен също виеше на 80-90 км/ч. Вдигнах предните колела на крик едно по едно - не можах да преценя откъде вие. Карах 5-600 км, докато започна ясно да се чува кой точно лагер вие. После, за потвърждение пак вдигнах предните колела на крик едно по едно. Вече и на ръка да въртя, си се чуваше ромоленето. Смених и забравих.
Аз съм сменял само на задни. Първо на дясно колело, а след 6 месеца и на ляво. Само, че при мен почваше да вие от 80 до колкото може на горе https://www.youtube.com/watch?v=CQaAokHXaX0 нещо подобно (Видеото е за Киро, да види как се обяснява звук.хахах)
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Чета в форумите че проблем може да прави и гумата’ при разбит амортисьор(както е моя)се износвала неравномерно и се получавало, че все едно разбит лагер.....Дали има нещо вярно в това!
Чета в форумите че проблем може да прави и гумата’ при разбит амортисьор(както е моя)се износвала неравномерно и се получавало, че все едно разбит лагер.....Дали има нещо вярно в това!
мноо четеш ... ходи си купи лагер и около 50 лева за труд и ше ти спре виенето ... Пък ако не ти са дават 50 лева ... вдигаш колата разкачаш амортисора от шенкела разкачаш и шарнира , курмилния накрайник рейката ,сваляш спирачания апарат без да откачаш спирачния маркуч , вадиш диска и накладките , развиваш гайката на главината , откачаш полуоската , вадиш главината с шенкела, отиваш в сервиз с хидравлична преса (може да си направиш и самоделна с помоща на 4-5 тонен крик) та отиваш в сервиз с преса и срещу 10тина лева ше ти избият лагера и ше ти набият новия и обратно събираш ... При разбити амортисиори колата подскача , се едно са возиш в лодка люшката и подскача става нестабилна при повече от 80 клатушката са. Или казано няма какво да успокой трептенията на пружините и затва си пружинира на воля и като хлецнеш някъде когато са яко износени амортисиорите направо може да те хвърли в канавката ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Да не си сменил на грешното колело Вдигни колата на подемник и завърти всяко колело на ръка и виж дали се върти много или след 1-2 оборота спира.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Sorry обикновено така се получава.Вместо да се пише по форума и да се получават невероятни съвети се отива в първият сервиз,констатира се проблемът,отстранява се,плащаш си и си заминаваш.Сега ще се наложи да отидеш някъде и да констатират от къде е виенето.Може да е друг лагер,но може да е и деференциал.Към колегите писали по горе.Въртенето на гумата не е никакъв фактор.Това не е лагерна количка и се върти не само гумата , а и полуоската и деферинциала.Предна гума вдигната на подемник не може да се върти сама по инерция.Едната се върти напред а другата назад.Няма блокаж на дифа и има увличане от касетата.Също не е фактор кой лагер ще се разбие първи,всичко е въпрос на късмет.Предполагам че някои колеги ще разберат какво съм се опитал да обясня,а към колегата да сменя и другият лагер и да се моли да е той.По нагоре бях писал че натоварването на предните лагери се променя при завиване ама явно никой не прочел или отчел мнението и опитът ми.Поздрави и дано да е другият лагер
Коментар