Преди седмица ми падна акумулатора. И аз както си му е реда го заредих. След като го сложих обаче пак няма достатъчно сила да звърти. Купих нов, но проблема остана. Наясно съм, че вариантите са много. От магазина ме увериха, че за 1.4 двигател - 45ah ще са достатъчни. Преди това колата ми правеше следните номера: като съм в задръстване и загрее, след като изгася неще да запали (едва завърта). След половин час пали от раз, без проблем. Реших, че не зарежда. Но като измери с мултицета при запален двигател показва малко над 12 волта, следователно зарежда. Ако някой може да ми помогне, ще съм му изключително благодарен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Палене на Брава - Проблем?
Collapse
X
-
не пали
акумолатора трябва да е поне 12.6 V като се мери не на контакти тогава пали иначе не а да зарежда на поне 13 V сега преди срещата ми направи този номер /бях е оставил на аварийни доста и се изтощи добре че бях наблизо от работата и свалих акумолатора и с един трансформатор от касетофон си го заредих иначе трябваше да си я остава там /а може и да е от стартера на PUNTO трябва да е много добре стартера иначе прави проблеми.
Коментар
-
със сигурност не зарежда добре алтернатора при мен беше така само че не палеше от единия на другия ден като замерих даде 13,3 което също е малко смених релерегулатор с четки /то е комплект/закова на 14 както е по книга от старото почти не бяха останали четки цената на новото реле с четките за темпрата е 12лв сега е пушкаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Е да ама колегата е купил нов акумулатор.За трудности при топло палене за мен си е чисто проблем със стартер, е и акумулатора (стария) си е дал своя ефкт вероятно...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар