Колеги здравейте,От София съм и се регистрирах във форума, с цел да събера информация за кола, която смятам да закупя. Колицата е чудесна от всякъде, но имам една тревога.Колата е Fiat Stilo 1,9 JTD 115 к.с. 2004, 3 врати.От темите разбрах какво да очаквам от автомобила, за което съм много благодарен. Остана само един въпрос, на който не можах да открия отговор, а той е: при форсиране на двигателя до към 3000 оборота, на място, се чува леко турбината. Не знам дали това е нормално за конкретния двигател или турбото е тръгнало? Ще перефразирам, за да съм по-ясен. Здрава турбина при този двигател чува ли се при форсиране на место или не? Питам защото нямам опит с италианските двигатели, а и като гледам въздуховодите какви са, (материала е малко като на кофичка от кисело мляко), визирам този точно преди турбината. Предположих, че може заради това да се чува повече.Аз така или иначе, ако се стигне до покупка ще сваля този въздуховод и ще погледна какво става вътре, но ми се иска предварително да съм подготвен.Много ще съм благодарен за всички съвети.ПоздравиНики
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос при покупка на Stilo
Collapse
X
-
Смятам, че е нормално да се чува, особено на място, без странични шумове.Огледай около турбината за по-сериозно омасляване.Виж внимателно пушека от ауспуха, не трябва да смърди на масло.Въздуховода на турбото често дефектира.Резултата е нестабилна работа на мотора, влошен вървеж и прочие. Иначе добре си се ориентирал"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Благодаря за съветите колеги!Смешното е, че колата по италиански талон е с първа регистрация на 31.12.2003! Води се 2004, ама реалното производство и е втората половина на 2003. Сега видях талона.Шума на турбината не е свиренето (характерно за луфт), а е съскане. За това ми направи впечатление, защото ако е под товар, добре чува се съскане, ама на место без товар не би трябвало. Двигателя иначе работи перфектно, направо като чисто нов звучи. Отзад излиза малко черничко точно като тръгне турбината. Пали идеално, няма странни шумове и вибрации, абе въобще звучи и изглежда цялостно А търговеца се съгласи да сваля въздуховода преди турбината и да видя дали има луфт и следи от допиране на перки в корпус, защото е достъпен и е на две скоби само. Това, ако се стигне до сделка де. То тогава ще мога и да я покарам.
Коментар
-
nfsbg написа:Сетих се за още нещо. Как стои въпроса с връщането на километражите? Прочетох, че ако не невъзможно, то е много трудно на тези коли да им се връща километража. Всъщност възможно ли е или не?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар