Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор между Fiat Croma и Toyota Avensis

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    OpenGL написа:
    Нищо й няма на темата, лошо няма да си почешем езиците. Човека във второто си мнение даже предпочита, ако намери бензинка.Дизела е по-приятен за каране, ако изключим вибрациите.
    Дизеловите коли вече са осъвременени, обезшумени и укротени, но не и откъм възможности.. А в по-новите такива, ако вибрациите са изразени до степен "усет" е по-скоро израз на някакъв проблем.По темата: Аз бих избрал Крома-та поради по-новата година, въпреки, че в избора на кола всичко е строго субективно.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #17
      Кромата има златно окачване.Виж на авенсиса да не да е платинено.Иначе дюзи, маховик и турбо - и на кромата може да заминат и на авенсиса.Като че ли кромата е по-удачен избор.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Immortal написа:
        OpenGL написа:
        Тая Крома ( 1,9 / 120 hp) ще харчи не по-малко от 7,8-8 нафта градско в София. Нафтата е 2,30, газта левче - демек ще са наравно дори да ти харчи 18 газ.
        Бензиновите Кроми са с двигател Екотек на Опел. Няма да харчи газ повече от 12 в София.Но въпреки това не бих...
        12 газр а масло колко - 2?
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #19
          +1 Крома. Доказано здрав дизелов мотор.Запалването на Бош и части евтини под път и над път. Тойотата е с Денсо запалване(датчици,дюзи) и там цакаш с парички и ревеш-да не говорим че се предава по бързо.Също така задължително проблеми с турбина и с рейка.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #20
            Ако Авенсиса е бенизн 1,8 - там проблеми има ли освен рейката?
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #21
              Immortal написа:
              OpenGL написа:
              Тая Крома ( 1,9 / 120 hp) ще харчи не по-малко от 7,8-8 нафта градско в София. Нафтата е 2,30, газта левче - демек ще са наравно дори да ти харчи 18 газ.
              Бензиновите Кроми са с двигател Екотек на Опел. Няма да харчи газ повече от 12 в София.Но въпреки това не бих...
              Апък дизеловите Опели са с мотор на Фиат.
              Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
              Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

              Коментар


                #22
                И при двата дизела, гъза да си сдера, средно под 7 няма да падне. Извънградско по книжка може да е под 5, но при некачествените горива в България и мотор на 250 000 +++ км се съмнявам.Утре ще взема един авенсис да го покарам малко градско-извъградско и ще видя какъв е разходът (по бордови компютър, разбира се). Предпочитам да дам 1200лв за газов инжекцион, отколкото 1200 за ремонт на турбото. Може да се каже, че и двете са инвестиция, която човек прави веднъж, но при цена от 1лв за литър газ, дори да стане 1.40, както беше преди време, трябва да ми гори средно над 13 (както ми е сега мареята) за да ми е по-неизгодно от който и да е дизел. Но ще го мисля още... Вариант остава и бензинова мазда 6 1.8 - двигателят бил с верига, здрав и "непретенциозен". Дизелите на тези мазди били под всякаква критика и директно се отказах от тях като порових из нета и прочетох малко мнения и цени за ремонт. Като модел, комбито ми допада - комфортно, широко и удобно, но не са много разпространени комбитата с този бензинов мотор. Между другото, днес се загледах в характеристиките на един пасат 7 - 4х4, автоматик, 190 коня, 2 литров мотор, въртящ момент 400 Нм и разход - извънградско - 4,3-4,4, градско 5,9-6, комбинирано 4,9-5... цена 26 900 евро в Германия. :D

                Коментар


                  #23
                  Ma®tin написа:
                  Вариант остава и бензинова мазда 6 1.8 - двигателят бил с верига, здрав и "непретенциозен".
                  За тия се говори, че имат сериозен проблем с ръждата, ама може да е приказка само, нямам преки впечатления.

                  Коментар


                    #24
                    Не е приказка ами си е самата истина, вчера минах покрай една, долния ръб на вратите 1см беше ръжда.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #25
                      Dimitar. написа:
                      Ma®tin написа:
                      Вариант остава и бензинова мазда 6 1.8 - двигателят бил с верига, здрав и "непретенциозен".
                      За тия се говори, че имат сериозен проблем с ръждата, ама може да е приказка само, нямам преки впечатления.
                      Преди точно 2 месеца с приятел обикаляхме 2 седмици цяла България да му търсим такава Мазда-6. Ами нямаше нито една, която да не е изгнила. Ама тотална развалина.Тези обаче след фейса са излекувани и там трудно се среща такава с ръжда.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        Да, има го този момент с ръждата при маздите. При тойотите (специално за коментираният авенсис) е по-малко. АЗ се натъквах на няколко много-много-много грозно замаскирани мазди 6 от Германия - На едната от прагове нищо не беше останало, направо бяха минавали с боди кита върху ръждата и отгоре боя. На една уж от "Северна Италия" имаше ръжда и по гредите...Днес карах тойотата - нормално каране из празна София в "час пик" с климатик и извънградско до Перник - 6.7 среден разход... Не се учудвам, даже очаквах и повече. Но това е при положение, че София вече е почти празна и липсват каквито и да е големи тапи и задръствания. Като динамика е добре, като комфорт също. Широко, дори да си дръпнеш седалката максимално назад, пасажерът за теб има място за краката. Ще видя другата седмица, дали ще успея да мина през Благоевград да видя една крома 2009-та, която изнамерих в мобилето. С тези цени на горивата и този разход излиза че с 15лв с тойотата ще измина 100км, с Мареята на газ... 120 :D

                        Коментар


                          #27
                          Абе 6,7 градско си е направо супер само дето по аутобан ако я караш до 100-110 пак ще харчи много малко но ако си по-бързак
                          Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                          Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                          Коментар


                            #28
                            Доколкото виждам това за 6.7 е смесен разход. Колко е градското и извънградското не е написал. Ma®tin-е, значи търсиш дизелова кола, която да даде разход в лева, по-нисък от на Мареата ти в момента ?

                            1.9 JTD 110hp
                            Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                            Коментар


                              #29
                              Лошо е, че Авенсис след 2010г няма по-голям бензинов мотор от 1.8.За Мазда 6 след 2010г - 2.5 или 2.0.Както казвате, че и ръжда нямали - това са моите коли.Бензинов мотор - задължително без турбо.Няма да слагам газ.Нястоящата ми мареа я карам вече над 130 000км на бензин и съм много доволен.
                              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                              Коментар


                                #30
                                Ако имаш малко повече финанси, директно си взимай един Авенсис с CVT кутия и не го мисли.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X