Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор между Fiat Croma и Toyota Avensis

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Избор между Fiat Croma и Toyota Avensis

    Не зная дали това е правилният раздел, но съм изправен пред дилемата от заглавието.Колебая се между Fiat Croma 1.9 - 120 коня 2008-2009 и Toyota Avensis 2 D4D 116 коня 2004 комби.Четох доста из нета, но реших да попитам и тук. Въпреки че се бях зарекъл, никога повече ФИАТ, в последно време размислих за Croma.Като разход на гориво, динамика, габарити, сигурност на пасажерите и водача са почти еднакви. Двата двигателя също ги дават доста здрави, "справящи се" с нашата нафта. Остава въпроса с цената на поддръжката. Наясно съм с това, че Крома е един от най-неразпространените модели на Фиат в България и едва ли има много резервни части по моргите (става въпрос за огледала, стопове, фарове, евентуално брони). Тойотата е доста по разпространена, но май и частите като нови са по-скъпи.Ако темата не е за тук, моля да бъде преместена. Ако някой има наблюдения, впечатления или случайно е чел нещо, ще се радвам да сподели

    #2
    Имам 2 италиянски автомобила и един френски, но аз бих взел японеца в този случай. Да се има в напредвид че Кромата не ми харесва на външен вид, но ако избора беше м/у новото Браво и тази избирам Бравото.
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    Коментар


      #3
      Бих взел Авенсис 2010-2011г, 1.8 бензинмотора няма турбокомпресори, мощен еколата голяма
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Ако можеш да прежалиш дизайна на Тойотата...Карам служебна Yaris 1.4 d4d 2008, динамиката е много добра, но нещо не ме кефи разхода на тая сапунерка - 5-5.5 извънградско (по борд).Предполагам, че Авенсиса ще гори още по-вече.Като здравина не мога да кажа много, понеже колата е купена нова, но вече е на 260К и само консумативи са сменяни.Другата служебна пък почна да вкарва масло в цилиндрите, май от турбото, а е на същите километри.Кроми има доволно на брой за части, не мисля, че това трябва да те притеснява, а и тепърва предстои популяризирането на модела в България, понеже цените им са доста приемливи.Вътрешния дизайн е много добър
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          При наличието на такъв багажник на кромата, с радост бих сложил един газов инжекцион, но уви тук в България бензинови Кроми почти не се продават. Както и да го смятам, какъвто и дизел да избера, на газ винаги е по-евтино... Авенсиса под 5.5-6 няма как да падне, та почвам да се разколебавам за D4D-то... турбо, дюзи... ама човек като почне да мисли в негативна посока... :D

          Коментар


            #6
            Аз лично последните няколко седмици ги прекарах в някви безмислени проучвания на пазара на употребяваниавтомобили. Бензин vs. Дизел , Ръчни предавки vs. Автоматик и т.н. Моето лично мнение е ,че на дизел между 200к и 300к дюзите се сменят или там каквото се правят. Инвестиция от порядъка на 1000-1500лв. неизбежно е. Турбо-то там си е божа работа. Това което съм решил към днешна дата е , че няма да си взимам автомобил нов внос. Купувам коли продадени в България няма да се обяснявам защо съм решил така.Иначе аз лично бих избрал Авенсиса единствено защото съм чел из нета ,че тези Кроми са доста проблемни което не означава ,че ако имаш кофти късмет и вземеш Авенсиса няма да ти се здере дупето от ремонти.Дет се вика божа работа. Моя зет кара такъв Авенсис ( дюзите се смениха на 240к км.) а сестра ми RAV 4 със същия мотор (дюзи не са правени но колата е на 90к км).. Не са лоши автомобили но както всичко в някъв момент нещо се чупи.
            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

            Коментар


              #7
              Xaus написа:
              Моето лично мнение е ,че на дизел между 200к и 300к дюзите се сменят или там каквото се правят. Инвестиция от порядъка на 1000-1500лв. неизбежно е. Турбо-то там си е божа работа.
              Tова е така , само ако не ти се занимава и я тръснеш в сервиз.Ако си поизцапаш ръцете - минаваш с 500лв за 4бр.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Xaus написа:
                Моето лично мнение е ,че на дизел между 200к и 300к дюзите се сменят или там каквото се правят. Инвестиция от порядъка на 1000-1500лв. неизбежно е. Турбо-то там си е божа работа.
                Tова е така , само ако не ти се занимава и я тръснеш в сервиз.Ако си поизцапаш ръцете - минаваш с 500лв за 4бр.
                И да и не... Според конкретния автомобил
                Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                Коментар


                  #9
                  Ma®tin написа:
                  При наличието на такъв багажник на кромата, с радост бих сложил един газов инжекцион, но уви тук в България бензинови Кроми почти не се продават. Както и да го смятам, какъвто и дизел да избера, на газ винаги е по-евтино... Авенсиса под 5.5-6 няма как да падне, та почвам да се разколебавам за D4D-то... турбо, дюзи... ама човек като почне да мисли в негативна посока... :D
                  Колега според теб какъв ще е разходът на Кромата?
                  Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                  Коментар


                    #10
                    Колко струва една газова уредба качествена. ?
                    Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                    Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                    Коментар


                      #11
                      Тая Крома ( 1,9 / 120 hp) ще харчи не по-малко от 7,8-8 нафта градско в София. Нафтата е 2,30, газта левче - демек ще са наравно дори да ти харчи 18 газ.

                      1.9 JTD 110hp
                      Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                      Коментар


                        #12
                        Човекът избира между два дизела.Не обръщайте темата на бензин (газ) срещу дизел.Аз НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да си взема кола на бензин или газ. Пък който каквото иска да пише.Колко гори Кромата пише в подписа ми.На чисто извънградско съм я свалял на 4.7... но обикновено ми се върти около 5.1-5.3.Части за Кромата ИМА. Тойотите са ми много дървени лично на мен. Кръстникът ми има Авензис (2001) с D4D двигател, като цяло е здрав автомобил, ама мен лично не ме кефи.Минал съм с Кромата близо 60 хил. км без кой знае какви ремонти и проблеми - биалетки, тампони, втулки... един лагер с главина, съединител, амортисьори, накладки и сп.дискове... все неща, които могат да се окачествят като консумативи по нашите пътища.

                        Коментар


                          #13
                          OpenGL написа:
                          Тая Крома ( 1,9 / 120 hp) ще харчи не по-малко от 7,8-8 нафта градско в София. Нафтата е 2,30, газта левче - демек ще са наравно дори да ти харчи 18 газ.
                          Бензиновите Кроми са с двигател Екотек на Опел. Няма да харчи газ повече от 12 в София.Но въпреки това не бих...

                          Коментар


                            #14
                            Нищо й няма на темата, лошо няма да си почешем езиците. Човека във второто си мнение даже предпочита, ако намери бензинка.Дизела е по-приятен за каране, ако изключим вибрациите.

                            1.9 JTD 110hp
                            Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                            Коментар


                              #15
                              Immortal написа:
                              Аз НИКОГА ПОВЕЧЕ няма да си взема кола на бензин или газ. Пък който каквото иска да пише.
                              По принцип и аз мислих така.Но ако имам възможност няма да карам дизелов автомобил, ако имам възможност да карам хибриден автомобил, който е алтернативен на дизелов такъв.Също така не съм сигурен вече и при новите бензинови двигатели. Има време обаче докато масово станат втора употреба, защото изкараха много добри нови, бензинови двигатели.При положение, че вече си имат въртящ момент от толкова ниски обороти, масово са турбинирани и масово разхода пада толкова ниско, че слиза почти на дизеловия, то аз лично не бих се зарекъл вече.Но пък от друга страна и новите дизелови двигатели правят вече някакви извънземни разходи. Ама разликата вече много се свива между тях и за това избора в бъдеще ще бъде лично субективен, а не воден от разхода (икономичността).Също така чакам бензиновите двигатели, които ще си работят без запалителни свещи, демек на принципа на дизела. И тогава очаквам още едно снижаване на разхода. Ама ще видим, всичко е на хоризонта. А до тогава вече не се заричам.Но ако се придържаме към днешните технологии при автомобилите втора употреба, за сега оставам от страната на дизела.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X