Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Приста ойл

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    moko написа:
    doofiat написа:
    moko написа:
    sev написа:
    ако отговориш и на това, цена няма да имаш - "Смята се че маслата, които не потъмняват по време на експлоатацията, нямат "миещи свойства" и затова не са добри. Вярно ли е това?"
    Не не е вярно. маслата почистват двигателя, а замърсяванията се изгарят по време на работа, за това остават светли. Радвай се ако маслото ти след да речем 7-8000 км е светло. Това означава че просто двигателя ти е чист. Абсолютно всички съвременни масла имат почистващи свойства и пакет присадки.[/b]
    Опааааааа. Тук май аз имам проблем. Като сменя маслото и като мина и 10 км и маслото е потъмняло. Нормално ли е това? С Дизел съм и последния път сложих Селения ТД.
    Не се притеснявай. При дизелите е друго. Чисто масло няма. При тях има доста сажди от изгарянето. Успокой нервите, да не те тръшне някой инфаркт сега за нищо.
    Благодаря ти!

    Коментар


      #77
      moko написа:
      sev написа:
      ако отговориш и на това, цена няма да имаш - "Смята се че маслата, които не потъмняват по време на експлоатацията, нямат "миещи свойства" и затова не са добри. Вярно ли е това?"
      Не не е вярно. маслата почистват двигателя, а замърсяванията се изгарят по време на работа, за това остават светли. Радвай се ако маслото ти след да речем 7-8000 км е светло. Това означава че просто двигателя ти е чист. Абсолютно всички съвременни масла имат почистващи свойства и пакет присадки.[/b]
      Ами само ще кажа, че точно обратното ми твърдеше един човек, който работеше точно в сервиз за масла на Приста.Този сервиз се намираше в София на канала на бул. А.Стамболийски, срещу известният магазин на АС номер 155.Но го затвориха.Сега кой прав и кой крив не знам, просто щото не разбирам...но е факт едно-всеки си има изградено мнение.Sev е прав като каза, че първо ще пробват 2-3 човека, после полека-лека и останалите.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #78
        сега за това 5/40 да вземем да обобщим малко че то много писане стана и са омотах.За туй пенообразуване нищо не разбрах от тия таблици, ако си сложа такова масло трябва да му купя и добавка срещу пенообразуване ли И тя мойта бегачка е на 160 хил км тва масалце е ясно че ще го гори,но какво му плащам в крайна сметка,но това горене в крайна сметка може ли да ми задръсти нещо или да сговняса нещо?Абе май най-добре да си карам както до сега с 10/40 ама пък пълната синтетика 5/40 си е пълна синтетика абе кво да прая еба ли му майката

        Коментар


          #79
          gdd55 написа:
          сега за това 5/40 да вземем да обобщим малко че то много писане стана и са омотах.За туй пенообразуване нищо не разбрах от тия таблици, ако си сложа такова масло трябва да му купя и добавка срещу пенообразуване ли И тя мойта бегачка е на 160 хил км тва масалце е ясно че ще го гори,но какво му плащам в крайна сметка,но това горене в крайна сметка може ли да ми задръсти нещо или да сговняса нещо?Абе май най-добре да си карам както до сега с 10/40 ама пък пълната синтетика 5/40 си е пълна синтетика абе кво да прая еба ли му майката
          Абе сменяй там с нещо да не упече турбината и не му мисли. На хората за толкоз размисли заплата им плащат
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #80
            gdd55 написа:
            сега за това 5/40 да вземем да обобщим малко че то много писане стана и са омотах.За туй пенообразуване нищо не разбрах от тия таблици, ако си сложа такова масло трябва да му купя и добавка срещу пенообразуване ли И тя мойта бегачка е на 160 хил км тва масалце е ясно че ще го гори,но какво му плащам в крайна сметка,но това горене в крайна сметка може ли да ми задръсти нещо или да сговняса нещо?Абе май най-добре да си карам както до сега с 10/40 ама пък пълната синтетика 5/40 си е пълна синтетика абе кво да прая еба ли му майката
            Да обобщя - Пенообразуването на това масло е напълно в норма (доста строга) и нищо страшно не може да стане на двигателя. Двигателя няма да ти гори повече масло 5W40 отколкото ти гори 10W40 или 15W40 -> Първият индекс показва колко е гъсто маслото при ниски температури. При работните температури на маслото в двигателя, двете масла са с еднакви свойства.
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #81
              johnfound написа:
              gdd55 написа:
              сега за това 5/40 да вземем да обобщим малко че то много писане стана и са омотах.За туй пенообразуване нищо не разбрах от тия таблици, ако си сложа такова масло трябва да му купя и добавка срещу пенообразуване ли И тя мойта бегачка е на 160 хил км тва масалце е ясно че ще го гори,но какво му плащам в крайна сметка,но това горене в крайна сметка може ли да ми задръсти нещо или да сговняса нещо?Абе май най-добре да си карам както до сега с 10/40 ама пък пълната синтетика 5/40 си е пълна синтетика абе кво да прая еба ли му майката
              Да обобщя - Пенообразуването на това масло е напълно в норма (доста строга) и нищо страшно не може да стане на двигателя. Двигателя няма да ти гори повече масло 5W40 отколкото ти гори 10W40 или 15W40 -> Първият индекс показва колко е гъсто маслото при ниски температури. При работните температури на маслото в двигателя, двете масла са с еднакви свойства.
              Та от тука да зачекнем и темата каква е толкова разликата м/у пълната синтетика и полусинтетиката,то ясно кое е по добро но защо Жоро моля те, за трети или четвърти път приканвам да се чете... а, днес за втори път поствам темата на колегата Kilar за маслата!!!Защо трябва да повтаряме казани/написани/ неща? Ако след прочитането има нещо неясно, да "зачекнем" въпросите.Поздрави: Ninohttp://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1509

              Коментар


                #82
                Жоро моля те, за трети или четвърти път приканвам да се чете... а, днес за втори път поствам темата на колегата Kilar за маслата!!!Защо трябва да повтаряме казани/написани/ неща? Ако след прочитането има нещо неясно, да "зачекнем" въпросите.Поздрави: Ninohttp://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1509
                Тази статия, (моите увежения към kilar - той не е виновен, защото просто превежда) не е особенно информативна за съжаление. В нея просто се изброяват класификациите на маслата, а когато (към края) идва обяснението кое какво е, започва една мешаница като за американски идиоти, където думите "атоми" и "молекули" се използват като някакво магическо заклинание и пак не става ясно какво и защо. Въобще от статията става ясно само: "синтетика" е по-добре от "минерално" и "Това са мнооого сложни неща и не са за простите ви мозъци." Дори и научно-популярно, нещата могат да се изложат много по-разбираемо и от изложението да се разбере същността на нещата - защо нещата са така а не иначе.
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #83
                  правилно тия таблици не са писани за шилета като мене

                  Коментар


                    #84
                    doofiat написа:
                    Dezki написа:
                    johnfound написа:
                    Аз пък си харесах това: ФОРМУЛА УЛТРА RS 10W-60На него и пенообразуването му е 0/0. Някой да може да каже цена? Че не съм го виждал по магазините.
                    Да, аз ще си купувам такова и ми казаха цена около 15 лв+ спрямо 5в-40 - т.е. 75лв 4л туба. Днес ще се обадя за да ми кажат със сигурност колко точно струва.
                    Пиши точната цена на 5W 40!Четете внимателно, moko писа, че не знае... иначе темата ще стане не 5, а 50 страници.Поздрави: Ninohttp://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11620&postdays=0&postorder=asc&sta rt=15
                    Приста 5W-40 цена за 4-литрова туба - 50лв
                    Fiat Ducato 2.5D
                    Lancia Kappa 2.4TDS

                    Коментар


                      #85
                      Леле,че на мен Valvoline 5w-40 ми излезна 58 лева за 4 литра.Предпочитам да карам с него :D
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #86
                        А и друго- в момента Пунтото (с турбото) е с масло Форд-Мобил 10в-40, кара се леко и му е напълно достатъчно, ноВсяко масло 5в-40 има по добри характеристики от което и да е 5в-40 както при ниски, така и при високи темперетури. А и понеже ПУНТОТО СЕ ПРОДАВА/РАЗМЕНЯ ЗА ПО-ГОЛЯМА КОЛА, то съм готов и решен да му сипя възможно по-добро масло- т.е. ще се бръкна с още 50-80 кинта за да сменя масло на 250км (вече) с по добро такова - имам в предвид ПРИСРА РС 10в-60 - напълно бегачково масло с което да застраховам двигателя от евентуалното джалатско цедене от бъдещия собственик - да съм сигурен че няма вероятност да възникне повреда или най-малкото преждевременно износване на детайли по двигателя от недостатъчно стабилно масло при екстремни натоварвания. Хвърлих твърде много труд по този автомобил, за да го видя как някой ще го счупи поради екстремно и спортно каране.Защото аз прмернио карам леко и настъпвам само при неотложно изпреварване, на Божурище съм ходил само като зяпач, но колата може да си я купи , някой който ще се пуска с нея на Божура и ще я цеди на всеки светофар. Е- аз не мента и искам който и да кара колата, да не се притеснява, че като я издуе може да се прецака нещо поради консумативи, които не са предвидени за подобни натоварвания.
                        Fiat Ducato 2.5D
                        Lancia Kappa 2.4TDS

                        Коментар


                          #87
                          Ако имам късмет може да и сипа и кастрол 10в-60 ама за това има доста фактори, които не зависят от мен :D
                          Fiat Ducato 2.5D
                          Lancia Kappa 2.4TDS

                          Коментар


                            #88
                            gdd55 написа:
                            правилно тия таблици не са писани за шилета като мене
                            http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2130&sectionid=29&id=0002101Им а и още статии!
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #89
                              kiro_of_the_day написа:
                              moko написа:
                              kiro_of_the_day написа:
                              moko написа:
                              ....НИКОГА НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОТ АНТИФРИЗА "МОТОХ" или"МОТЕХ"... :D
                              А защо по-точно - ментак ли е или какво!?
                              Пълен, отвсякъде. Бягай далеко. Ако си с такъв махай и слагай каквото и да е друго. Както казах не мога да изнасям инфо, поради причината че ще се води дело срещу производителите. Точката му на кипене започва при 64.7 гр. Целзий. Прави си изводи колко ти е работната температура на двигателя и на антифриза. А за корозийни качестава да не говорим.
                              Не съм много сигурен, ама май точно такава марка купих 1 л. и долях около половината в системата.Ще видя довечера каква марка беше, но ако това, което казваш е вярно .... направо не знам...
                              Оказа се, че точно такъв съм взел и долял половин литър! Обаче като го лизна и си сладни - значи антифриз си е... Пък и досега не ми е заврял...За половин литър да сменям целия - нещо не ми се ще.Възможно ли е да има такъв, който да не е ментак!? Някой друг прецакал ли се е с тази марка антифриз....
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #90
                                я и аз да оцапам малко темата....я ми кажете ако съм примерно с кастрол 10W 40 и съм долял примерно на 5000 км 200-300 гр. примерно Мобил 1 10W 40, щот кастрола ми е свършил или съм го забутал некъде или съм го загубил, ще има ли некъв проблем за двигателя????
                                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                                Коментар

                                Working...
                                X