moko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Приста ойл
Collapse
X
-
moko написа:sev написа:ако отговориш и на това, цена няма да имаш - "Смята се че маслата, които не потъмняват по време на експлоатацията, нямат "миещи свойства" и затова не са добри. Вярно ли е това?"N.Y. State of Mind
Коментар
-
gdd55
сега за това 5/40 да вземем да обобщим малко че то много писане стана и са омотах.За туй пенообразуване нищо не разбрах от тия таблици, ако си сложа такова масло трябва да му купя и добавка срещу пенообразуване ли И тя мойта бегачка е на 160 хил км тва масалце е ясно че ще го гори,но какво му плащам в крайна сметка,но това горене в крайна сметка може ли да ми задръсти нещо или да сговняса нещо?Абе май най-добре да си карам както до сега с 10/40 ама пък пълната синтетика 5/40 си е пълна синтетика абе кво да прая еба ли му майката
Коментар
-
gdd55 написа:сега за това 5/40 да вземем да обобщим малко че то много писане стана и са омотах.За туй пенообразуване нищо не разбрах от тия таблици, ако си сложа такова масло трябва да му купя и добавка срещу пенообразуване ли И тя мойта бегачка е на 160 хил км тва масалце е ясно че ще го гори,но какво му плащам в крайна сметка,но това горене в крайна сметка може ли да ми задръсти нещо или да сговняса нещо?Абе май най-добре да си карам както до сега с 10/40 ама пък пълната синтетика 5/40 си е пълна синтетика абе кво да прая еба ли му майкатаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
gdd55 написа:сега за това 5/40 да вземем да обобщим малко че то много писане стана и са омотах.За туй пенообразуване нищо не разбрах от тия таблици, ако си сложа такова масло трябва да му купя и добавка срещу пенообразуване ли И тя мойта бегачка е на 160 хил км тва масалце е ясно че ще го гори,но какво му плащам в крайна сметка,но това горене в крайна сметка може ли да ми задръсти нещо или да сговняса нещо?Абе май най-добре да си карам както до сега с 10/40 ама пък пълната синтетика 5/40 си е пълна синтетика абе кво да прая еба ли му майкатаFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
gdd55
johnfound написа:gdd55 написа:сега за това 5/40 да вземем да обобщим малко че то много писане стана и са омотах.За туй пенообразуване нищо не разбрах от тия таблици, ако си сложа такова масло трябва да му купя и добавка срещу пенообразуване ли И тя мойта бегачка е на 160 хил км тва масалце е ясно че ще го гори,но какво му плащам в крайна сметка,но това горене в крайна сметка може ли да ми задръсти нещо или да сговняса нещо?Абе май най-добре да си карам както до сега с 10/40 ама пък пълната синтетика 5/40 си е пълна синтетика абе кво да прая еба ли му майката
Коментар
-
Жоро моля те, за трети или четвърти път приканвам да се чете... а, днес за втори път поствам темата на колегата Kilar за маслата!!!Защо трябва да повтаряме казани/написани/ неща? Ако след прочитането има нещо неясно, да "зачекнем" въпросите.Поздрави: Ninohttp://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1509Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
gdd55
-
doofiat написа:Dezki написа:johnfound написа:Аз пък си харесах това: ФОРМУЛА УЛТРА RS 10W-60На него и пенообразуването му е 0/0. Някой да може да каже цена? Че не съм го виждал по магазините.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
А и друго- в момента Пунтото (с турбото) е с масло Форд-Мобил 10в-40, кара се леко и му е напълно достатъчно, ноВсяко масло 5в-40 има по добри характеристики от което и да е 5в-40 както при ниски, така и при високи темперетури. А и понеже ПУНТОТО СЕ ПРОДАВА/РАЗМЕНЯ ЗА ПО-ГОЛЯМА КОЛА, то съм готов и решен да му сипя възможно по-добро масло- т.е. ще се бръкна с още 50-80 кинта за да сменя масло на 250км (вече) с по добро такова - имам в предвид ПРИСРА РС 10в-60 - напълно бегачково масло с което да застраховам двигателя от евентуалното джалатско цедене от бъдещия собственик - да съм сигурен че няма вероятност да възникне повреда или най-малкото преждевременно износване на детайли по двигателя от недостатъчно стабилно масло при екстремни натоварвания. Хвърлих твърде много труд по този автомобил, за да го видя как някой ще го счупи поради екстремно и спортно каране.Защото аз прмернио карам леко и настъпвам само при неотложно изпреварване, на Божурище съм ходил само като зяпач, но колата може да си я купи , някой който ще се пуска с нея на Божура и ще я цеди на всеки светофар. Е- аз не мента и искам който и да кара колата, да не се притеснява, че като я издуе може да се прецака нещо поради консумативи, които не са предвидени за подобни натоварвания.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:moko написа:kiro_of_the_day написа:moko написа:....НИКОГА НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ОТ АНТИФРИЗА "МОТОХ" или"МОТЕХ"... :DVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
я и аз да оцапам малко темата....я ми кажете ако съм примерно с кастрол 10W 40 и съм долял примерно на 5000 км 200-300 гр. примерно Мобил 1 10W 40, щот кастрола ми е свършил или съм го забутал некъде или съм го загубил, ще има ли некъв проблем за двигателя????Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар