moko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Приста ойл
Collapse
X
-
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
moko написа:А относно компетентното мнение на колегата johnfound бих казал че термина за който говори е "устойчивост срещу механична диструкция".Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
do4ko написа:само ще ви кажа че всички добри конструкторски бюра правят сериозни тестови(практически) това е инжинерния подход аз ви давам точно този подход на опита "аз мога да ви дам наблюдения но за фиата от подписа ми вече 10 години го караме(преди баща ми сега аз ) с приста shpd 15w40 и няма никакви проблеми преди две години отваряхме двигателя на 500 000 км (беше пукнала главата между клапаните на три цилиндъра) и двигателя беше без грам ръб по ризите и преди да го отворим компресията на всички цилиндри беше около 20 бара само сменихме сигментите и готово това е моето мнение за маслото на приста"мисля че ако не беше добро това масло нямаше да стигне толкова километри колата пак и тази кола се кара доста активно ходила е даже в русия и там на техните студове пак никви проблеми пак както виждате е с турбо и някои ако иска може да го чуе работи си перфектно затова никои не може да ме обеди че това масло не става за употреба.Fiat Croma 2.5TD 86
Alfa Romeo 2.5TD 94
Коментар
-
moko написа:Не не е вярно. маслата почистват двигателя, а замърсяванията се изгарят по време на работа, за това остават светли. Радвай се ако маслото ти след да речем 7-8000 км е светло. Това означава че просто двигателя ти е чист. Абсолютно всички съвременни масла имат почистващи свойства и пакет присадки.[/b]
Коментар
-
Аз по принцип карам с Лики Моли, ама да спомена нещо в тая тема.В гаража на ВАЦ има едни червени Пежа 306, сигурно ги знаете, още от 1994-95 г. са, 1,6 литра бензин.Та наскоро почнаха за ги разпродават, средно са на 600 00 - 700 000 км.(ама може и на милион и 600 000 да са, не знам, на километражите пише 600 000 и нещо)Подменят ги с едни трицилиндрови Фабии, кошмарниКарани са само с Приста 15-40 и според сервиза на СФА двигателите са в идеално състояние.Нямате представа на какво са подлагани тия коли, всички редакции на 24, 168 часа и всички останали издания им се изреждат денонощно, мамицата им се разгонва на тия коли, карат ги репортери, фотографи, коректори, който има книжка и в момента не е пил. Ужас направо.Иначе колите са пълни гробници, но моторчетата работят като часовници.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
pinko168 написа:Аз по принцип карам с Лики Моли, ама да спомена нещо в тая тема.В гаража на ВАЦ има едни червени Пежа 306, сигурно ги знаете, още от 1994-95 г. са, 1,6 литра бензин.Та наскоро почнаха за ги разпродават, средно са на 600 00 - 700 000 км.(ама може и на милион и 600 000 да са, не знам)Подменят ги с едни трицилиндрови Фабии, коммарниКарани са само с Приста 15-40 и според сервиза на СФА двигателите са в идеално състояние.Нямате представа на какво са подлагани тия коли, всички редакции на 24, 168 часа и всички останали издания им се изреждат денонощно, мамицата им се разгонва на тия коли, карат ги репортери, фотографи, коректори, който има книжка и в момента не е пил. Ужас направо.Иначе колите са пълни гробници, но моторчетата работят като часовници.
Коментар
-
johnfound написа:Аз пък си харесах това: ФОРМУЛА УЛТРА RS 10W-60На него и пенообразуването му е 0/0. Някой да може да каже цена? Че не съм го виждал по магазините.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
moko написа:sev написа:ако отговориш и на това, цена няма да имаш - "Смята се че маслата, които не потъмняват по време на експлоатацията, нямат "миещи свойства" и затова не са добри. Вярно ли е това?"
Коментар
-
Dezki написа:johnfound написа:Аз пък си харесах това: ФОРМУЛА УЛТРА RS 10W-60На него и пенообразуването му е 0/0. Някой да може да каже цена? Че не съм го виждал по магазините.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар