Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съединителят потъна с 1-2 самтиметра и стана по твърд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    съединителят потъна с 1-2 самтиметра и стана по твърд

    Здравейте колеги имам малак проблем вчера докато си карах усетих как съединителя стана по тегав и потъна малко струва ми се че започна да отделя и малко по виско наскоро смених маховика с такъв от мареа 2.0 и притискател които не беше нов но изглеждаше дота добре сложих нов лагер и феродов диск които разбирасе е нов но малко менте на Mecarm за съжаеление не успях да намеря феродов диск да се продава по отделно от комплект по качествена марка.Сега се чудя дали да свалям пак скоростите и да търся причината вътре или има вероятност да е някоя помпа.Дайте съвет какво да проверя.Колата е мареа 1.9 jtd

    #2
    Огледай самия педал да не му е паднала пружинката. Често се случва. Тя се грижи да го изтегли максимално нагоре педала, евентуално да не те остави на полусъединител. Доста хора карат без нея с години. При мен се беше измъкнала скобата, която държи помпата за педала и съответно падна и пружинката. На момента закачих помпата с О-пръстен от ключодържател и карах без да връщам пружината (че си е играчка) ден-два, но педала ми идваше прекалено мек и малко надолу, така че се поизцапах половин час да върна и пружината - играчка е, пак разскачаш помпата и после педала се дава в крайно положение, а е и кофти наврян под таблото. Оставих си помпата да е закачена с ключодържателя - държи по-надеждно и в случай на нужда лесно се сваля.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      проблема ти е Mecarm-акато знам трудът за сваляне и качване и хамалогията се чудя как си наврял всички теси части втора ръка и ментета .
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        WhitePower написа:
        проблема ти е Mecarm-акато знам трудът за сваляне и качване и хамалогията се чудя как си наврял всички теси части втора ръка и ментета .
        че е голямо менте съм напълно съгласен ама да не може да изкара 2к. километра .

        Коментар


          #5
          Вчера прегледах добре около помпите и на скороститеи и при педала няма течове и никакви проблеми освн че педала не се връща докрай.Не ми се иска да вярвам че феродото е заминало толкова бързо дайте някакъв съвет как да го проверим без да свалям скоростите.

          Коментар


            #6
            Не вярвам да е помпа, някакво кофти съвпадение ще да е.Аз залагам, че лагера е сдал багажа.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              panasonic1 написа:
              Вчера прегледах добре около помпите и на скороститеи и при педала няма течове и никакви проблеми освн че педала не се връща докрай.
              Паднала пружина няма нищо общо с теч от помпата. Просто както си написал педала остава 1-2 см по-ниско, защото пружината не го издърпва докрай.Само не ми се връзва, че педала е станал по-твърд, а напротив трябва да омекне, което пък вече води до проблеми със самия съединител. Това втвърдяване сигурно мъчи допълнително и помпите, така че по-добре я закарай да я видят в доверен сервиз.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                Не вярвам да е помпа, някакво кофти съвпадение ще да е.Аз залагам, че лагера е сдал багажа.
                Колега може да не съм споменал но лагера е чисто нов също от какво да сдаде багажа.

                Коментар


                  #9
                  ами ако е бреда,какво от това ,че е нов.от много неща може да е проблема,ама си трябва малко време

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    ами ако е бреда,какво от това ,че е нов.от много неща може да е проблема,ама си трябва малко време
                    колега за бреда позна.с това за времето какво искаш да кажеш че сама ще си покаже или.

                    Коментар


                      #11
                      Колеги май се е видяло че ще се свалят пак скоростите ,но сега друго ме мъчи какво и с какво да сменям.1.Лагера ще го сменим задължително-препоръчайте какъв да сложа 2.Тъй като рзбрах от темата за монтиране на едномасов маховик за jtd. че е най добре да се слага феродов от 156-ца а притискател от мареа 2.0 както съм в момента и ми допадна как сработват мисля пак да търся такива.Проблема е че се продават само комплекти и не е удачно да си купя два комплекта за по 250 лв. дайте някакви идеии какво и каде да търся мислех си да търся феродов втора ръка и да го накова а притискателя да го оставя стария дали е добра идея

                      Коментар


                        #12
                        panasonic1 написа:
                        Колеги май се е видяло че ще се свалят пак скоростите ,но сега друго ме мъчи какво и с какво да сменям.1.Лагера ще го сменим задължително-препоръчайте какъв да сложа 2.Тъй като рзбрах от темата за монтиране на едномасов маховик за jtd. че е най добре да се слага феродов от 156-ца а притискател от мареа 2.0 както съм в момента и ми допадна как сработват мисля пак да търся такива.Проблема е че се продават само комплекти и не е удачно да си купя два комплекта за по 250 лв. дайте някакви идеии какво и каде да търся мислех си да търся феродов втора ръка и да го накова а притискателя да го оставя стария дали е добра идея
                        МИ колега около 800лв ти е коплекта на LUK.Колко 2ра употреба трябва да смениш за да си сложиш всичко ново не знам?????http://www.mister-auto.bg/bg/komplek...752.htmlАко имаш и познат майстор да ти ги поръча с отстъпка.Моя комплект на меривата(съединител,притискател,лагер и двумасов маховик) беше към 1500.Майстора с отстъпката ми ги взе на 1000.На фиятчето са по евтини.
                        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                        Коментар


                          #13
                          galinchooo написа:
                          panasonic1 написа:
                          Колеги май се е видяло че ще се свалят пак скоростите ,но сега друго ме мъчи какво и с какво да сменям.1.Лагера ще го сменим задължително-препоръчайте какъв да сложа 2.Тъй като рзбрах от темата за монтиране на едномасов маховик за jtd. че е най добре да се слага феродов от 156-ца а притискател от мареа 2.0 както съм в момента и ми допадна как сработват мисля пак да търся такива.Проблема е че се продават само комплекти и не е удачно да си купя два комплекта за по 250 лв. дайте някакви идеии какво и каде да търся мислех си да търся феродов втора ръка и да го накова а притискателя да го оставя стария дали е добра идея
                          МИ колега около 800лв ти е коплекта на LUK.Колко 2ра употреба трябва да смениш за да си сложиш всичко ново не знам?????http://www.mister-auto.bg/bg/komplek...752.htmlАко имаш и познат майстор да ти ги поръча с отстъпка.Моя комплект на меривата(съединител,притискател,лагер и двумасов маховик) беше към 1500.Майстора с отстъпката ми ги взе на 1000.На фиятчето са по евтини.
                          Този комплект е добър и си заслужава ,но ще го сасипя за отрицателно време малко е надута таи мареа и мисля за вбъдеще да я позасиля още .

                          Коментар


                            #14
                            колеги май ще се окаже счупена пружинка на педала изпадна ми в краката докато карах и сега търся да я сменя.

                            Коментар

                            Working...
                            X