Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам Браво нямам Браво!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    masterkar написа:
    Grouve написа:
    В Дунев големите специалисти правиха диагностика на колата 2 часа, мериха тоци, газове 1 час се мотаха защото свещите ми били по особенни и не можели да измерят компресията.. в крайна сметка какво умуваха какво правиха казаха че на 4 цилиндар компресията била 8 но това било заради свещите....Разгледах сервизите , на кой обаче да се спра! Може ли да ми препоръчате някой, благодаря предварително!
    И аз съм ходил в Дунев и съм доволен от работата им, но цените са им "малко" височки. Бих ти препоръчал тези сервизи http://www.dn-bg.com/ /при тях си сменях ангр. ремък, ролки, масла, филтри и т.н. - първоначално обслужване след закупуване на автомобила преди 3 месеца/. Аз го правих в сервиза в Младост-2 и досега съм много доволен - нямам никакви забележки. :D Виждам, че имат и сервиз в Овча купел 2 - не съм го посещавал П.С. Не е реклама. Само съвет, но ти си решаваш!!! Забравих да пиша, че D&N нямат компютърна диагностика на двигателя!!! А и като са я проверявали в Дунев, защо не отидеш пак при тях - сигурно ще открият проблема и едва ли ще ти струва над 3к лева В момента се сещам и за сервиз D&S - на бул. Европа /Сливница/, малко преди Бриколаж-Люлин. Не съм ги посещавал, но имаше колега от форума, който беше много доволен от компютърната им диагностика на двигателя! :D
    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
    Среден разход на газ

    Коментар


      #17
      Мога да те заведа при един човек в селско гаражче, дето ще ти зема наистина много добри пари за ремонта и ако не ти свърши работа ходи ме съди после разрешавам ти...

      Коментар


        #18
        Ходих в сервиза на D&N Оказа се че са ни клиенти ) та поговорих с шефа им. Като му казах колко пари ми искат и за каква кола става въпрос без да съм казал какъв е проблема той ми отговори Палят те страшно много. Искат да закарам колата там за да пресметнат кое колко ще струва. И тази вечер ще умувам надявам се утре да стана със свежи идеи.

        Коментар


          #19
          Grouve написа:
          Ходих в сервиза на D&N Оказа се че са ни клиенти ) та поговорих с шефа им. Като му казах колко пари ми искат и за каква кола става въпрос без да съм казал какъв е проблема той ми отговори Палят те страшно много. Искат да закарам колата там за да пресметнат кое колко ще струва. И тази вечер ще умувам надявам се утре да стана със свежи идеи.
          Добре де, аз сега не разбрах на теб дават ли ти се тия 3 бона за ремонт при тоя мним мастор или не ти се дават?Ако не ти се дават какво я мислиш - взимаш си колата и я караш другаде.Сега толкова много хора ти го казахме това и ти пак се чудиш.Ти като си купувал колата и като си я карал 5000 км тя вървеше ли? Ако е вървяла, а онзи ти прословут майстор ти разправя, че ти я било манджа всичко, би ли ми обяснил тая кола да не би да е с електромотор, че да изкачва баирите без видим проблем?! Как един скапан двигател ще измине тия километри и ти няма да разбереш, че се возиш във Фиат или в Трабант? Какво го мислиш?П.С. Мога да ти препоръчам Киро Алфата(0889 889 047). Той е спец по италианки. Преви всякакви ремонти. Ако трябва и за основен е много добър.Другия, който също ще ти препоръчам е Калоян(0888 307 740). И той може да ти направи ремонта.

          Коментар


            #20
            doofiat написа:
            Grouve написа:
            Ходих в сервиза на D&N Оказа се че са ни клиенти ) та поговорих с шефа им. Като му казах колко пари ми искат и за каква кола става въпрос без да съм казал какъв е проблема той ми отговори Палят те страшно много. Искат да закарам колата там за да пресметнат кое колко ще струва. И тази вечер ще умувам надявам се утре да стана със свежи идеи.
            Добре де, аз сега не разбрах на теб дават ли ти се тия 3 бона за ремонт при тоя мним мастор или не ти се дават?Ако не ти се дават какво я мислиш - взимаш си колата и я караш другаде.Сега толкова много хора ти го казахме това и ти пак се чудиш.Ти като си купувал колата и като си я карал 5000 км тя вървеше ли? Ако е вървяла, а онзи ти прословут майстор ти разправя, че ти я било манджа всичко, би ли ми обяснил тая кола да не би да е с електромотор, че да изкачва баирите без видим проблем?! Как един скапан двигател ще измине тия километри и ти няма да разбереш, че се возиш във Фиат или в Трабант? Какво го мислиш?П.С. Мога да ти препоръчам Киро Алфата(0889 889 047). Той е спец по италианки. Преви всякакви ремонти. Ако трябва и за основен е много добър.Другия, който също ще ти препоръчам е Калоян(0888 307 740). И той може да ти направи ремонта.
            Не няма да давам тия пари умувам къде да закарам колата тъй като ако я кача на платформа, както и ще стане и я закарам на другия майстор а тои каже 2900 лв какво правя. На повечето места където питах днес искат да закарам колата да я видят така не можело да се каже. Изчетох много теми относно проблеми и майстори утре ще говоря с Киро Алфата и се надявам да приключа с това. Ще напиша какво е станало. Лека вечер на всички и едно голямо Благодаря.

            Коментар


              #21
              Защо не те дърпа някой? По-евтино е!

              Коментар


                #22
                Ремонт 3000лв , при цена 5500 за колата С извинение е**л съм го и фиата, давам парите на да ходя малко при тоя дето ми я е продал. По евтино е мотора да и смениш...

                Коментар


                  #23
                  bscsystem написа:
                  Ремонт 3000лв , при цена 5500 за колата С извинение е**л съм го и фиата, давам парите на да ходя малко при тоя дето ми я е продал. По евтино е мотора да и смениш...
                  Абсолютно, един добър мотор може да ти излезе 1000-1500лв! Лошото е, че няма гаранция на, колко хиляди е не, че колите, които купуваме имаме идея на, колко са...
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    Малко късно се включвам, ама като ходиш да си вземаш колата вземи една ей такава и му я наври на оня гъз в... него.
                    Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                    Коментар


                      #25
                      сервиза

                      Значи колега и аз съм ходил в този тъй наречен сервиз и всеки път тоя "майстор"кви ли не ги съчиняваше естествено хобаво да се косултираш и с други преди да вземешрещение какво ще правишВсеки път ми казваше нещо различно от действителния проблем така че по добре си вземиколата и я закараи при друг

                      Коментар


                        #26
                        За основен ремонт тези пари са не просто много ами много много много.За на Типо-то като правих ремонти центе бяха такива :шлайфане глава,клапани и легла на клапаните - 25лв. (за 8 клапана)гумички за клапаните - 3лв. комплект.сегменти за 4 бутала - 60лвгарнитура глава - 30лв.биелни и основни лагери - незнам ама не са прекалено скъпи (аз не сменях ама за Рено са общо 50лв)бутала - 250лв 4-тебиелите не помня ама май за 350 продаваха бутала с биели.Така или иначе не са 3250 лв........освен ако за труд не ти взима още 2500 Тя ако е била след воден удър и е толкова износена щеше да си покаже по много признаци.Ако питаш мен мини и през друг майстор да я погледна и преслуша преди да правиш каквото и да е.Успех!
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #27
                          zfa159 написа:
                          За основен ремонт тези пари са не просто много ами много много много.За на Типо-то като правих ремонти центе бяха такива :шлайфане глава,клапани и легла на клапаните - 25лв. (за 8 клапана)гумички за клапаните - 3лв. комплект.сегменти за 4 бутала - 60лвгарнитура глава - 30лв.биелни и основни лагери - незнам ама не са прекалено скъпи (аз не сменях ама за Рено са общо 50лв)бутала - 250лв 4-тебиелите не помня ама май за 350 продаваха бутала с биели.Така или иначе не са 3250 лв........освен ако за труд не ти взима още 2500 Тя ако е била след воден удър и е толкова износена щеше да си покаже по много признаци.Ако питаш мен мини и през друг майстор да я погледна и преслуша преди да правиш каквото и да е.Успех!
                          За Брадвата ми предлагаха гумички за клапаните за - 38 лева, а ментаците бяха 25 лева. Но аз съм дизел.

                          Коментар


                            #28
                            fiat_love написа:
                            Цените са каквито казва zfa156.

                            Коментар


                              #29
                              38 лв. за гумички......(много * следват тук)Тея хора в ред ли са не са ли.То за толкова пари по поръчка ще ги направят.За каквато и да е кола дето съм копувал са били до към 10-тина лева комплекта.
                              Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                              Коментар


                                #30
                                аз ти препоръчвам киро алфата аз съм доволен от цени и работа тел.0889889047

                                Коментар

                                Working...
                                X