Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.4 до колко е направено за ръчка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    .

    С риск от предупреждение за излишния спам ще ти обесня. В нашата мила страна има 4-5 фирми които се занимават с внос на авто части, магазина на Стамболииски както и Лисан и всички други магазини и сервизи работят с тези фирми, никои от тях не внася, всички са прекупвачи, не защото не искат, а защото не е рентабилно. Не може даден магазин да прави такъв оборот за да може да подържа части които може да не се потърсят с месеци. Работя в една от тези големи фирми и от на взимат части и Алекс. ауто и T&N cars и на моменти и ЧефинНяма значение от кои магазин ще си купиш дадена част, въпроса е каква партида ще уцелиш, имало е случаи на нови коли след 40-50х.км. им превъртат водните помпи, за това казах по горе, сложих помпа на Валео, сам си я избирах и протече, сега съм с Долц, колко ще изкара е божа работа
    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
    EX.Fiar Ritmo 105TC

    Коментар


      #17
      Ако мотора е както е в подписа "2.4 JTD+", това означава мод - мотора ще понесе издевателствата (стига да е обслужван правилно), но съединителя - НЕ... особено ако "+" не е един а са "+++"
      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

      Коментар


        #18
        ето толкова може ако някой може още нека се похвали ( за 10В), без проблеми в съединителя
        Прикачени файлове
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          Да, ще се сменя съединителят, но се чудя какъв да търся. Дали се налага да сменям моя маховик с друг - твърд. Или хвърлям едни 300лв за съединител и 150 за труд(долу горе) и се моля да издържи :Р Ще се мъча да си изкарам и кулера отпред, т.е. да го правя челен евентуално и един спортен филтър на мястото на кулера и мисля да приключвам с закачките по колата
          Fiat Marea 2.4 JTD+
          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
          Renault 19/1.7mi/ - crash

          Коментар


            #20
            съединителя е добре да е по усилен
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              zlatarov написа:
              Да, ще се сменя съединителят, но се чудя какъв да търся. Дали се налага да сменям моя маховик с друг - твърд. Или хвърлям едни 300лв за съединител и 150 за труд(долу горе) и се моля да издържи :Р Ще се мъча да си изкарам и кулера отпред, т.е. да го правя челен евентуално и един спортен филтър на мястото на кулера и мисля да приключвам с закачките по колата
              Ще удариш греда с преминаването към едномасов маховик. На 2.4 JTD не е като при 1.9 JTD, демек не че не става, но не става от 2.0.20V бензинов съединител и маховик.Кулерът на 2.4 JTD си е челен и в този ред на мисли не те разбирам каква закачка си замислил.За ремап съм твърдо за на този мотор. Имам и оригиналния софт и мапнатия от Емо - разликата е чувствителна и на всичко отгоре разхода малко даже пада с мапнатия. Минус само, че повечко пуши на стъпка до долу.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар

              Working...
              X