Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за вътрешни карета и полуоски

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за вътрешни карета и полуоски

    Колеги имам нужда от съвет как да действам с полуоските на кромата, защото не ми се кара с това сеене на предницата при определени скорости. Първо да кажа, че вече имам силно горчив опит с рециклиране на моите полуоски. В един супер смотан сервиз, който ми беше похвален от колега, в които повече няма да стъпя (само да вметна, че не е от познатите форумни) уж установиха, че по чашите на вътрешните карета има белези и от там идва сеенето на предницата в диапазона 60-70 км/ч. и вибрацията при над 100. Питах какви са вариантите - казаха рециклиране или нови. Като рециклирането в повечето случаи било успешно и си караш като пич. Много се чудих, но реших да пробвам и стисках палци да имам късмет. Е да, ама не - това бяха най излишно похарчените 400 и кусур лева в живота ми. След 2000км. колата стана по-зле от колкото беше. Сега сее отново между 60 и 70км/ч, но се появи същия ефект и между 20 и 30 км/ч. Предницата се лашка радиално и ужасно ме дразни. Поне спря вибрацията над 100, ама сигурно с времето пак ще се появи. В останалия диапазон от скорости, колата си ускорява мазно. Звънях на сервиза за рекламация и казаха, че ще ги свалят и ще ги върнат за рекламация при рециклаторите, но трябва да си платя отново монтажа и демонтажа... попитах ги, ако след рекламацията пак изкарат 2000км, следващата рекламация пак ли ще си плащам монтаж - демонтаж - да това било положението. Теглих им едни майни и на тях и на рециклаторите, особено на вторите. Рециклирането беше направено при някакъв си Жан до окръжна болница, мисля че Жизел се казва фирмата. Та сега въпроса е как да действам... Нови чаши и триподи са 1400лв.... няма заместители. Моите си полуоски едва ли някой ще иска да ги пререциклира, защото са рязали и заваряли чашите - поне така изглежда външно. А и дори не си го помислям този вариант. Да купя втора ръка след оглед, като прегледам чашите за белези и се надявам след сглобяване да изкарат поне до като колата е моя. Ако пък се скапят да пробвам рециклиране, но на друго място... Да пробвам с полуоски от Вектра Ц или Сигнум пак втора ръка, които уж ставали и били по-надеждни.. Тук проблема е, че не съм сигурен дали ще станат. За ръчните кутии уж ставали, но за автомата не е сигурно. Да дам пари колкото едно браво/брава за нови оригинални и да се надявам, че ще забравя за карета и полуоски до като съм собственик...
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Все ще плащаш, един път вече си се наиграл. Ама все пак ти си решаваш.

    Коментар


      #3
      Ти си знаеш колко караш, но ако мислиш тази кола да я караш 20-30 000 км и да я продадеш, не бих се колебал да сложа 2 употреба, от човек, с опция тест и т.н. Ако смяташ да й въртиш поне 100 000, аз бих сложил нови. Макар да дадеш 1/5 от цената на колата....
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        кола

        Не знам къде ги намирате тези цени и тези майстори ама питайте преди да давате париДа не си е карал на пазара-пощата в Люлин 2
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Не знам къде ги намирате тези цени и тези майстори ама питайте преди да давате париДа не си е карал на пазара-пощата в Люлин 2
          Не. Ами бая поразпитах.... надявах се, че рециклирането ще е успешно и ще забравя ама на. За съжаление няма евтино решение. Ти ако имаш сподели
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            #6
            Жан или фирмата Жизел, работеше докато не се разработи. После го подкараха през просото,защото имаха много работа и не им дремеше. Ако ще рециклираш ти препоръчвам тези на Сим.шосе и Г.М.Димитров,на самия светофар има голям балон, на който пише рециклиране на карета,полуоски и рейки.
            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

            Коментар


              #7
              Хващаш двете ти полуоски и им измерваш дължината, брой шлици и диаметъра на шлиците.След това отиваш в една морга, където имат Вектра/Сигнум 1.9 ЦДТИ автомат и измерваш същите параметри.Целта ти е да разбереш дали полуоските са еднакви и заместими.Ако са еднакви, имаш късмет и ще те обзаведем с 2 чисто нови полуоски за няма и 300 лв.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                BO написа:
                Хващаш двете ти полуоски и им измерваш дължината, брой шлици и диаметъра на шлиците.След това отиваш в една морга, където имат Вектра/Сигнум 1.9 ЦДТИ автомат и измерваш същите параметри.Целта ти е да разбереш дали полуоските са еднакви и заместими.Ако са еднакви, имаш късмет и ще те обзаведем с 2 чисто нови полуоски за няма и 300 лв.
                Това малко трудно ще го реализирам, но в крайна сметка може и така да стане.
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар

                Working...
                X