Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против премахването на ДПФ филтъра сте.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Понеже аз повдигнах темата съм длъжен да споделя и моето развитие.Втора седмица съм без ДПФ... Вече и юридически ( :P ).
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      ntodorov написа:
      ... Вече и юридически ( :P ).
      Малко пояснение може ли?
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        kiro_of_the_day написа:
        ntodorov написа:
        ... Вече и юридически ( :P ).
        Малко пояснение може ли?
        По принуда вкарах в нищожност декларираното съответствие на превозното средство с определената от производителя екологична категория.Т.е. При така стеклите се обстоятелства и при евентуална нужда от доказване на екологичната категория на моя автомобил - аз ще съм без аргументи в моя защита. :P
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          ntodorov написа:
          По принуда вкарах в нищожност декларираното съответствие на превозното средство с определената от производителя екологична категория.Т.е. При така стеклите се обстоятелства и при евентуална нужда от доказване на екологичната категория на моя автомобил - аз ще съм без аргументи в моя защита. :P
          Май ще си първия в България, който го прави това нещо юридически, поне аз до сега не съм чул някой друг да го е правил Да разбирам ли, че колата вече ако се е водела да кажем Евро 5, сега е примерно Евро 3 ?, ако това е така ще има ли някаква промяна примерно в данък на автомобила или това господата общинари не го гледат или застраховка и т.н.?
          punto HGT

          Коментар


            didich написа:
            ntodorov написа:
            По принуда вкарах в нищожност декларираното съответствие на превозното средство с определената от производителя екологична категория.Т.е. При така стеклите се обстоятелства и при евентуална нужда от доказване на екологичната категория на моя автомобил - аз ще съм без аргументи в моя защита. :P
            Май ще си първия в България, който го прави това нещо юридически, поне аз до сега не съм чул някой друг да го е правил Да разбирам ли, че колата вече ако се е водела да кажем Евро 5, сега е примерно Евро 3 ?, ако това е така ще има ли някаква промяна примерно в данък на автомобила или това господата общинари не го гледат или застраховка и т.н.?
            :P Предполагам не си мислиш, че съм отишъл в Данъчното за корекции...То и няма смисъл тук де, макар в някои Държави подобен акт да е подсъдим. Не съм добре запознат, но щом има градове в Европа ( напр. за Дюселдорф съм чувал ), в които автомобил с неосъвременена евро-категория няма права да се движи из града, значи хората там отдават далеч по-голямо значение на този факт. В тази връзка на мисли си представям, какво би се случило, ако аз отида със своя автомобил там и вкарам в умишлено заблуждение тамошнитевласти...........Но оставям настрана Дюселдорф и подобните му. За сега се възползвам от тукашната конюнктура и факта, че 80% от автомобилите движещи се около нас дори не си знаят Евро-то, а Държавата ни е нехайна, както към хората с тези коли, така и към тези, които си поддържат определената от производителите екологична категория.
            Да разбирам ли, че колата вече ако се е водела да кажем Евро 5, сега е примерно Евро 3 ?, ако това е така ще има ли някаква промяна примерно в данък на автомобила или това господата общинари не го гледат или застраховка и т.н.?
            В чл.59 от ЗМДТ има регламентирани данъчни облекчения въведени по екологични съображения, но за разлика от други Държави в ЕС тук е все тая с каква цифричка ти е еврото.Тук е най-важно да си под 74кВ. и докато това е така не виждам причина да наливам пари за да си поддържам заводската евро норма...Поне към този момент.Иначе съм изцяло убеден за техническата вреда на ДПФ с лимитиран ресурс върху ДВГ на автомобил също толкова, колкото съм убеден, че в някои Държави от ЕС подобно деяние и заблуждение ( в случая) биха ми навлекли доста неудобства и от юридически характер.И накрая: Ако имах работещ и коректен ДПФ филтър със сигурност не бих го елиминирал, но както ВО писа - в случая той ми беше апендиксът. :P
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар

            Working...
            X