WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против премахването на ДПФ филтъра сте.
Collapse
X
-
A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
BO написа:WhitePower написа:а някой знае ли какво се случва като се пусне DPFа в режим на самопочистване ?срива се улицата и двигателя завира и се опича като животноPower Under Pressure
Коментар
-
Аз съм пускал... и температурата държи стабилно средата на скалата. Виж около колата става осезаема жега и почват малко да пукат нагорещени ламарини. За около минута, малко след началото на процеса, изкарва един здраво черен дим и после няма някакви драми, само двигателя държи около 2800 об от ауспуха не излиза нищо особено. Всичко това продължава не повече от 10мин.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
WhitePower написа:Ти пускал ли си или говориш на изустidm написа:Не гледайте температурата на охладителната течност а наблюдавайте температура на изгорелите газове в Изпускателния колектор Не случайно колегата ви натъртва че става.........A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:WhitePower написа:Ти пускал ли си или говориш на изустidm написа:Не гледайте температурата на охладителната течност а наблюдавайте температура на изгорелите газове в Изпускателния колектор Не случайно колегата ви натъртва че става.........Power Under Pressure
Коментар
-
BO написа:Точно там е работата, че температурата на газовете, които излизат от горивната камера (точно в изпускателния колектор) остават почти непроменени. Реално с температура по-ниска от едно средно натоварване на колата по време на движение. Температурата се променя след катализатора.
Коментар
-
idm написа:BO написа:Точно там е работата, че температурата на газовете, които излизат от горивната камера (точно в изпускателния колектор) остават почти непроменени. Реално с температура по-ниска от едно средно натоварване на колата по време на движение. Температурата се променя след катализатора.Power Under Pressure
Коментар
-
Хубаво де.Щом искате да вярвате, че тия 600-700 градуса излизат от цилиндъра, вярвайте. Лошо няма. Всеки трябва да вярва в нещо.Въпроса е само да не се насаждат грешни вярвания към населението. Точно като при сектата. Ако нямаш малко познания, то лесно може да се хлъзнеш.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Сега, ако обясниш както и на мен, как катализатора покачва температурата, равен няма да имаш :D П.П.Тва, законите за термодинамиката за нищо ги немате, ей! Ни ти, ни инженерите на Фиат! П.П.П. И с картинки от нета няма да стане, трябва и четене.На ти и една анимация, да видиш и отношението на ДПФ-а към азотните емисии.https://www.youtube.com/watch?v=6baj20O7R7Y207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:Сега, ако обясниш както и на мен, как катализатора покачва температурата, равен няма да имаш :D П.П.Тва, законите за термодинамиката за нищо ги немате, ей! Ни ти, ни инженерите на Фиат! П.П.П. И с картинки от нета няма да стане, трябва и четене.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pplk написа:Искам обяснение, а не термометри, за да осъзнаеш, че в тази област си повече от лаик. Пуснах ти линкче по-горе, ся земи ме убеждавай с газ анализатор. :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар