ntodorov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против премахването на ДПФ филтъра сте.
Collapse
X
-
-
chaveto написа:ntodorov написа:.......A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pplk написа:Що не пишеш по теми от които разбираш, не мога да разбера?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Първо: Азотния оксид е напълно безвреден, неутрален и прозрачен газ. Става дума за азотен диоксид, което е абсолютно различно химично съединение.Второ: Кола Евро5 без ДПФ е по-мръсна от дизел от 60-те с ДПФ. Защо? Ми, защото саждите имат свойството да абсорбират огромни количества други съединения, без да влизат в реакция с тях. Ако ,примерно, изхвърлим азотен диоксид директно в атмосферата, то той ще се разсее доста по-бързо, отколкото ако остане включен към твърда частица. При контакт с вода се получава азотна и азотиста киселина и ако саждите са полепнали по някоя травка, то резултата е ясен. Най-общо казано, ДПФ-а работи и като противогаз.Tрето: Данните, които си цитирал се отнасят за автомобил с ДПФ, а не за такъв с демонтиран. Колко и какво изхвърля автомобила на колегата без филтъра, ти няма от къде да знаеш. Разликата между Евро 4 и 5 е в катализата на изгорелите газове.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Не, не могат, но вече ти обясних, че изхвърлен в атмосферата азотния диоксид е в пъти по-безвреден, отколкото включен към саждите в много по-малко количество. Можеш да пробваш да замериш стойностите на кола с ДПФ и на такава без, от един и същ Евро стандарт и ще се убедиш сам.Да се допълня, като е възможно и да греша.При Евро 4 и Евро 5 разлика в количествата за димност , твърди частици, СО и въглеводороди няма. Разликата е в азотните оксиди???, ама не става ясно за кои точно става дума. И се почва една конспирация... :D207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Питах проверен въпрос с отговор. Все пак благодаря за отговора.Точно, че и преди махането на ДПФ-а и след неговото отстраняване, техническа апаратура не може да хване никаква промяна в изхвърляните отровни газове. За мен това означава, че самото премахване на ДПФ-а не променя спецификите на отработени газове с изключение на твърдите частици.Отделно, че техническата апаратура в ГТП не е толкова чувствителна към измерването на димността на автомобилите и отново не може да хване разликата дали един автомобил е с ДПФ или не е, защото стандартите за ГТП са прекалено високи. Предполагам, че тази разлика може да се хване с много специализирана апаратура, която не е общодостъпна.Да, сигурно към всяка изхвърлена частица може да се прикрепи нещо, но количеството им е толкова пренебрежително малко, че на фона на 40% общо намаляване е нищо. Тук отиваме към чистата теория и спекулиране с нея.И както казах това много отчетливо се усеща когато си в един гараж и една кола работи 30 минути за някакъв тест. И точно в този момент няма никакво значение дали колата е с ДПФ или без него.И аз съм против премахването на ДПФ-а ако не прави проблем. За мен всяко нещо, което колата си върви с него трябва да е изрядно. Въпроса е дали може за някои неща да си позволим да го държим изрядно или не можем - чисто финансов аспект на нещата. Аз, както и цялото ми обкръжение, нямаме финансовата възможност да извадим едни 4к за един филтър.Това не означава, че убиваме децата. Също така един Евро-5 автомобил бълва много по-малко емисии, включително и сажди, с премахнат ДПФ от всеки един Евро-3 автомобил. Пък ти се пробвай да ме убедиш, че е по-вреден от такъв, който е произведен през 60-те години.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pplk написа:ВО, спориш за неоспорими факти! И колегите ти обясниха, че ДПФ-а не е кофа за боклук, в която се събират сажди. Ма, ти си знаеш.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:ntodorov написа:.......A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:chaveto написа:ntodorov написа:.......
Коментар
-
Аз не съм еколог и никога няма да бъда, аз съм рециклатор. Това което ти е в подписа няма ДПФ и няма как да тичаш за такъв. Нека някой който знае да каже твоето Jtd100 колко цапа и да каже един мотор на Рено G9T 743 колко цапа и тогава ще разбереш, че ти може да минеш 10км и да нацапаш толкова колкото аз за 30км. Точно затова ти казах, че няма никакво значение колко карам. Разбирам, че искаш да го извъртиш, че ти дори и без ДПФ цапаш по малко от мен да речем и то защото караш много малко. Това обаче не оправдава махането на цялата екология която е сложена.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар