Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против премахването на ДПФ филтъра сте.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Чаве, Чаве, много ти е лесно да говориш небивалици. Както ти казах имаш желание за спора. Явно е само заради спора.
    chaveto написа:
    Иначе катализатор се маха когато се запуши, така съм чувал и така процедирам с моите автомобили.
    Сега ще кажеш, че катализатора е друга бира. Но пък обикновено е по-евтин от ДПФ-а.Нищо де. Вярвам в думите ти сляпо. И се надявам толкова сляпо всички да мислят като теб. Проблема не е в мисленето, а във финансите. Ама нищо де. Все пак има такива хора, които хвърлят 4к за един филтър нищо, че самата им кола може да струва по-малко. Но пък лично аз не съм видял нито един човек да ги дава тези пари. Дано да си първия, който познавам.Успех.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #47
      chaveto написа:
      trota написа:
      Само да спомена, че този филтър не е някаква кофа за боклук, дето от време на време, като се напълни компа я изхвърля на асфалта. Защото ми се струва, че много хора си мислят така. По време на прословутата регенерация във филтъра се горят сажди и се превръщат в пепел. Двете са съвсем различни неща. Саждите са смес от недоизгоряли въглеводороди, а пепелта е въглерод. Саждите са канцерогенни въглерода не... Дали цялата процедура скапва двигателя - вероятно, дали е скъпо удоволствие със сигурност - но е чисто. Дали като сереш седнал на тоалетната вредиш на тялото си - определено, дали тоалетната и водата за нея са скъпи - също така - но пък е чисто! Затова не сереш вече в дупка в земята заел естествената за целта поза - клекнал.
      Е те явно си знаят тяхното и няма да ги убедиш. Дадох им пример с една съвсем проста печка, но ганьо си е ганьо. Няма си нищо в.... и все си мисли, че някой иска да му свали гащите. Докато всичките мисля като вас няма да се оправим.
      Чаве. Ти колко километра на година изминаваш с твоя микробус и какъв му е разходът ? Питам от любопитство, защото виждам, че имаш претенции към моята "екологичност" и ганьовщината, която ми/ни вменяващ. ПС: Роди се спор. Темата се превърна не в това, което исках. Интересуваше ме повече техническия ефект с или без филтър. Псевдо - екологията и нейната комерсиална същност отдавна не са ми приоритет в житейските решения, въпреки, че живея прагматично, харесвам разделното събиране на отпадъци и когато си хвърлям боклука обирам всички нечистотии по пътя си. Заклевам се.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #48
        ntodorov написа:
        Затова не сереш вече в дупка в земята заел естествената за целта поза - клекнал.
        Изкривихме темата. Ама, като заговорихме за разлика в стойката при отделянето на екскременти, според теб, кое е по-екологично.Да пускаш в ямата/дупката/земята или да си на гърне и да дръпнеш сифона...Сигурен съм, че ще сгрешиш в отговора. :P Съвременния вариант на изхождане е наложен, като хигиеничен ( пак с много условности) и еволюционен, но не ме питай, какви реагенти се използват в пречиствателните станции за абсорбиране на твърдия екскремент и къде отиват пречистените от фекалии води. Ако държим толкова много за чистота на природата и искаме да съхраним био-равновесието по-добре ще е да се изхождаме...в гората сред природата, където бихме оставили един изключително качествен продукт, който от хилядолетия естествено е торил флората и е бил в основата на природните съвършенства, които вече рядко срещаме. :P ПС: Ти имаш ли работещ ДПФ, защото и аз имам филтър. :P
        Имам ДПФ - да ми е жив и здрав да не ме изостави скоро...Това с WC-то беше съвсем образно...Но пък от друга страна си представям какво ще стане ако милион и половина софиянци посетят сутрин борисовата градина, или половин милион бургазлии морската градина - ще замирише на екология от всякъде.
        Fiat Croma 1.9Mjet 8V

        Коментар


          #49
          Имам ДПФ - да ми е жив и здрав да не ме изостави скоро... Това с WC-то беше съвсем образно... Но пък от друга страна си представям какво ще стане ако милион и половина софиянци посетят сутрин борисовата градина, или половин милион бургазлии морската градина - ще замирише на екология от всякъде.
          Разбира се, че беше образно, но пък е повод да го вкараме в брънката екология.Викаш на нас бургазлии, като ни мирише на нефтозавод и Кроносшпан ( бълва твърди частици за да засипи един квартал) ни мирише по-екологично...Е. Не казвам и да се изхождаме, където сварим де, защото макар и естествено отдавна не е прието за културно...Противоречия всякакви. :P ПС: Прави ли ви впечатление, че покрай екологията внедриха и понятието икономичност ( Економи). Превърнаха екологията, като мярка, чрез която с минимални ресурси да се добиват максимум резултати и Йеб@ха мааата на качеството. Е. С какво производството и поетапното закупуване на ДПФ-и филтри ще се отрази на екологията в глобален мащаб ? С направата на такива заводи и употребата на ценен ресурс в нещо, което не доказва значимостта си при наличието на огромни други замърсители ли ? Че за разликата от 4000 лева аз бих изучил щерка си или бих заменил неефективните ел. уреди у дома с ефективни такива с надписчета А+++ или, каквото и да е там. Интересно е, че и западнярите разсъждават така. Дидо беше писал за техни форуми и аз също проявих любопитство...Та те са си по-големи "изродчета" и от нас.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #50
            Проблема не е във филтъра, а в неефективния начин на почистване, който води до проблеми. Ако този проблем се реши, убеден съм, че такива теми няма да съществуват. Ся ще чакаме водородните автомобили като супер екологични, макар че производството на водород е едно от най-замърсяващите производства по принцип
            207 тиква автомат
            новокромаджия 2.4 печка

            Коментар


              #51
              pplk написа:
              Проблема не е във филтъра, а в неефективния начин на почистване, който води до проблеми. Ако този проблем се реши, убеден съм, че такива теми няма да съществуват. Ся ще чакаме водородните автомобили като супер екологични, макар че производството на водород е едно от най-замърсяващите производства по принцип
              Точно и кратко. След многото ми словоизлияния точно това исках да напиша. :P
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #52
                ntodorov написа:
                Имам ДПФ - да ми е жив и здрав да не ме изостави скоро... Това с WC-то беше съвсем образно... Но пък от друга страна си представям какво ще стане ако милион и половина софиянци посетят сутрин борисовата градина, или половин милион бургазлии морската градина - ще замирише на екология от всякъде.
                Разбира се, че беше образно, но пък е повод да го вкараме в брънката екология...
                От друга гледна точка пък усъвършенстването на дизеловия двигател върви добре според мене. Ако вземеш дизел от 80-те години дава разход да кажем около 8 на 100 извънградско. Модерен дизел пада под 5 в почти всички положения. Ето това му се вика ефективност. Поиграх си да посмятам малко - за 150 000 км. на колкото е моята каляска бих спестил около 9000.00лв. Мисля, че ще ми стигнат парите за един ЕГР, едно турбо и даже един филтър. Сега дали ще успее да мине 300 000 + като дизелов мерцедес от 80-те дълбоко се съмнявам...
                Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                Коментар


                  #53
                  trota написа:
                  ntodorov написа:
                  Имам ДПФ - да ми е жив и здрав да не ме изостави скоро... Това с WC-то беше съвсем образно... Но пък от друга страна си представям какво ще стане ако милион и половина софиянци посетят сутрин борисовата градина, или половин милион бургазлии морската градина - ще замирише на екология от всякъде.
                  Разбира се, че беше образно, но пък е повод да го вкараме в брънката екология...
                  От друга гледна точка пък усъвършенстването на дизеловия двигател върви добре според мене. Ако вземеш дизел от 80-те години дава разход да кажем около 8 на 100 извънградско. Модерен дизел пада под 5 в почти всички положения. Ето това му се вика ефективност. Поиграх си да посмятам малко - за 150 000 км. на колкото е моята каляска бих спестил около 9000.00лв. Мисля, че ще ми стигнат парите за един ЕГР, едно турбо и даже един филтър. Сега дали ще успее да мине 300 000 + като дизелов мерцедес от 80-те дълбоко се съмнявам...
                  Скоро се возих на една Октавия 2011г. Не мога да кажа точно с къв двигател, но на 5та с 2000об/мин, скорост 130км/ч и моментен разход 3,8л/100. Доста приятна колица ми се видя. Дизел от 80те...W123 2,0Д..60коня. Хахах, но да времето си е била страхотна кола.
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #54
                    Поиграх си да посмятам малко - за 150 000 км. на колкото е моята каляска бих спестил около 9000.00лв. Мисля, че ще ми стигнат парите за един ЕГР, едно турбо и даже един филтър.
                    Със сигурност си прав, но...лично аз не бих инвестирал в бъдещите километри на колата ми чрез ДПФ. Бих инвестирал в щадящи и/или иницииращи производството на енергия от природата нещица за моите дом и вила. Примерно.
                    Скоро се возих на една Октавия 2011г. Не мога да кажа точно с къв двигател, но на 5та с 2000об/мин, скорост 130км/ч и моментен разход 3,8л/100.
                    И при мен е така, въпреки, че не претендирам да съм съвсем точен, но на 6-та с 2200 об/мин съм с 140 км/ч. и моментен разход ( на прав участък) около 3,6-3,8 л/100.( ВО да ме поправи, ако съм неточен в оборотите и скоростта)Иначе за сега по борд съм със среден разход 6.5 л/100 км. при средна скорост от 28 км/час. Това е преход само в Бургас с работещ климатик, околовръстно и редовно чакане по Трапезица, пътя към и от Южното Черноморие.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #55
                      BO написа:
                      Чаве, Чаве, много ти е лесно да говориш небивалици. Както ти казах имаш желание за спора. Явно е само заради спора.
                      chaveto написа:
                      Иначе катализатор се маха когато се запуши, така съм чувал и така процедирам с моите автомобили.
                      Успех.
                      Това доказвали че карам без катализатор, дпф.... НЕМахам, взимам му парите и продавам МПС-то. А парите от катализатора ги добавям към продажната цена на МПС-то. Сега понеже знам, че отново ще нападнете в друга насока, но ще ви кажа, че е същото. Ония където си купувате автомобилите от тях правят същото. Дошло е време за смяна на ДПФ или нещо по така и продават, аз го правя същото Това при положение, че съм решил да не карам повече дадения автомобил, ако искам да го карам си вкарвам пари в него. Някой ме пита по колко км минавам, ми на ден ги правя поне по 100. Вчера съм направил малко повече, ето и днес ще отида да врътна едни бързи 50км в гората.П.С. заводите бълвали много повече от всички автомобили.... е да ама заводите го бълват далеч, това е разликата. Чернобил е бъкан от радиация.... е да ама големите количества са там а не тук, затова не мешайте заводите.....

                      Коментар


                        #56
                        П.С. заводите бълвали много повече от всички автомобили.... е да ама заводите го бълват далеч, това е разликата.
                        Аз не виждам никаква разлика, къде го бълват заводите, ама дори и така да е. Кои заводи са далеч в България Чаве, като навремето покрай заводите се строяха градовете. ???Може би в Германия и Холандия е различно. В България и в частност Бургас Нефтозавода е между две големи селища Българово и Камено, а в зависимост от посоката на вятъра може да се надуши от всеки бургазлия. Кроношпан. Намира се в комплекс Славейков, а ако спреш колата си за малко в по-близките блокове трябва да пускаш чистачките за да чистиш стъклата си. Защо обаче никой не засяга огрева с дърва. Там пък за какво замърсяване иде реч, ама ДПФ филтри по комините никой не е сложил...та аз ли да се дертя с моите 30 км. на ден. Разбирам, че минаваш над 35 000 км. годишно. Аз минавам около 12-15 000 с личния си автомобил. Ти определено трябва да караш с ДПФ. Гледайки и разходът ти не би трябвало да ме слагаш в твоя знаменател, като същия замърсител. За колите иначе си прав. Западняка си продава колата, когато ДПФ филтъра му свърши, а ние хиените грабваме останалите подробности от колите им. :P
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #57
                          Като намесихме дървата само да кажа, че в Люксембург отоплението на дърва се счита за едно от най - екологичните и правителството финансира около 30% от инсталацията за горене на дърва, която всеки гражданин може да си сложи. Но за да не е много извън темата да кажа, че махане на DPF правителството не финансира.

                          Коментар


                            #58
                            ntodorov написа:
                            . Западняка си продава колата, когато ДПФ филтъра му свърши, а ние хиените грабваме останалите подробности от колите им. :P
                            Тва няма нищо общо с истината! Западняците са прагматици /лично аз се съмнявам, де/ и си купуват дизели за дълги пътувания. В този случай ДПФ-а си е жив и здрав. Ние караме дизеляци градско. Е, няма как да се случи да не изтеглим късата клечка с тоя филтър.
                            207 тиква автомат
                            новокромаджия 2.4 печка

                            Коментар


                              #59
                              todorakiggg написа:
                              Като намесихме дървата само да кажа, че в Люксембург отоплението на дърва се счита за едно от най - екологичните и правителството финансира около 30% от инсталацията за горене на дърва, която всеки гражданин може да си сложи.
                              Тъпотията не е само българска черта! :D
                              207 тиква автомат
                              новокромаджия 2.4 печка

                              Коментар


                                #60
                                Този май няма ДПФ https://m.youtube.com/watch?v=G04_Si8QG_QСори за спама но не се сдържах...
                                Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                                Коментар

                                Working...
                                X