Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против премахването на ДПФ филтъра сте.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Нещо май не са толкова скъпи тези филтри....http://www.mister-auto.bg/bg/filtar-...1.htmlМоже и да не е оригинален но не е 2000.00лв.И е по евтин от разни други консумативи като съединител и маховик или турбо например...
    Fiat Croma 1.9Mjet 8V

    Коментар


      #32
      BO написа:
      chaveto написа:
      Като си купиш нова Х5 тогава ела да ми кажеш кое колко струва и на колко искат да го смениш............
      Не е нужно, да си купувам нов автомобил, за да мога да видя цената на частите.
      Те доста ги смятат парите така, ама като отидеш да си вземеш автомобила и става друго.Всеки сам си решава какво да прави. По напред ви беше даден пример и с автобусите, вие си преценете кое е редно и кое не. Мен не ме кефи някой да ми ръчка по софтуера и да ме убеждава, че така няма проблем и е по добре.П.С вчера гледах един Даф евро 6. Няма ауспух няма нищо, генерацията влиза в една голяма кутия в която влизат много кабели и маркучи, изхода на газовете е през една широка решетка насочена надолу към земята. Въобще не можеш да разбереш от къде излизат изгорелите газове, защото дори и прах не вдига от земята

      Коментар


        #33
        chaveto, всичко е много хубаво и звучи много еко, но аджеба някой прави ли ти евала или пък държавата поущрава ли те по някакъв начин, че пестиш природата ? или го правиш за да спиш по спокойно ?Аз съм с премахнати катализатори и на двете коли, но пък те основно се движат на LPG, до сега никой не ми е казал евела, че уж карам на екологично чисто гориво, дали ще се засиля към най близкия сервиз за да дам няколко стотин лева за нови катализатори ...
        punto HGT

        Коментар


          #34
          chaveto написа:
          Всеки сам си решава какво да прави.
          Ей това по принцип е идеята.
          chaveto написа:
          Мен не ме кефи някой да ми ръчка по софтуера и да ме убеждава, че така няма проблем и е по добре.
          Абсолютно. И мен не ме кефи да си седя в 18 часа в задръстването на Орлов мост и покрай мен да тракат всевъзможни дизели и да смърди нечовешки на изгорели газове, макар и с работещи ДПФ-и, а аз през това време да не бълвам и грам вредна емисия. А ако всички коли бяха като мен, то щеше да може да си дишаш нормално през това време, ама те на. Свят широк, избор всякакъв.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #35
            didich написа:
            chaveto, всичко е много хубаво и звучи много еко, но аджеба някой прави ли ти евала или пък държавата поущрава ли те по някакъв начин, че пестиш природата ? или го правиш за да спиш по спокойно ?Аз съм с премахнати катализатори и на двете коли, но пък те основно се движат на LPG, до сега никой не ми е казал евела, че уж карам на екологично чисто гориво, дали ще се засиля към най близкия сервиз за да дам няколко стотин лева за нови катализатори ...
            Това е друг болен въпрос. Аз съм с кола Евро 5А ( каквото и да означава това А отзад ) и ще плащам в пъти повече от Брава-та в подписа ми, която ми съставлява удоволствие, когато изпушва с намачкан педал на газта. На сегашната ми кола ( па макар и без ДПФ ) нито дим мога да видя, нито ДВГ да чуя, ама виж в данъчното Хуууубааво ще я усещам. :PПС: Не се оплаквам де. Подготвен си бях, но някак си не е честно с едната си собственост да опушвам природата без да си плащам масрафа, а от другата да излиза мирис на теменужки и да плащам за това. :P
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #36
              Те ако вдигнат данъците на старите коли повече от колкото на новите нали се сещаш, че половин България ще спре да кара изобщо МПС, тогава и бензиностанциите ще умрът, както и автосервизите и 100% от автокъщите в Дупница
              punto HGT

              Коментар


                #37
                Значи ако трябва да обобщим, DPF-a e едно много гадно нещо и от него няма смисъл, а пък за лошия въздух дето дишаме всички и децата ни включително е виновна държавата, че не ни стимулира, а не таралясниците, които караме. Само, че ако леко минем на запад, няма да усетите миризмата на изгорели газове в градовете им и т.н. Ама сигурно щото всички са си махнали тези лоши DPF-и.

                Коментар


                  #38
                  todorakiggg написа:
                  Само, че ако леко минем на запад, няма да усетите миризмата на изгорели газове в градовете им и т.н. Ама сигурно щото всички са си махнали тези лоши DPF-и.
                  Мне, хората на запад имат природа и много зелени зони в градовете и за това не усещаш миризмата от премахнатите DPF-и п.п. сега сериозно, макар че и горното от части е сериозно - ако имахме стандарта на тия на запад или най общо казано живеехме в нормална държава нямаше да мислим за подобни въпроси и да се чудим от къде да минем по тънко.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #39
                    todorakiggg написа:
                    Значи ако трябва да обобщим, DPF-a e едно много гадно нещо и от него няма смисъл, а пък за лошия въздух дето дишаме всички и децата ни включително е виновна държавата, че не ни стимулира, а не таралясниците, които караме. Само, че ако леко минем на запад, няма да усетите миризмата на изгорели газове в градовете им и т.н. Ама сигурно щото всички са си махнали тези лоши DPF-и.
                    Ти щото до сега си живял само с ДПФ филтри. И да - Държавата не насърчава купуването на нови автомобили - напротив - с редица необосновани механизми обезсърчава всеки дръзнал. Предполагам знаеш, каква е разликата в пътния данък на десет годишен автомобил и такъв, който е с аналогични коне, последна Евро цифра, но чисто нов от магазина. В пъти е разликата.Аз имам автомобили от двата примера. Защо трябва да карам автомобила си Евро 3 с усещането, че съм изряден без ДПФ по дефолт, а да се чувствам престъпник към екологията, че карам Евро 5 или 6 с премахнат ДПФ ???? Обобщи ми това.ПС: Не махам ДПФ-а, защото ми е скимнало, а защото ми създава проблеми изразяващи се в принудително каране на колата в режими, които хич не са екологични. Къде е екологията, като в книжката за упътване ме насърчават от време на време да карам с високи обороти за прочистване на ДПФ. За чиЙ съм събирал тази гняз, която трябва принудително да изхвърля някой ден и то за сметка на още и много количества изгорена нафта попадаща, както в ДВГ, така и в изпускателния тракт, а понякога и в картера. За кого е екологично ???? За мен, за теб, за колата ? Обобщи ми това.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #40
                      todorakiggg написа:
                      Значи ако трябва да обобщим, DPF-a e едно много гадно нещо и от него няма смисъл, а пък за лошия въздух дето дишаме всички и децата ни включително е виновна държавата, че не ни стимулира, а не таралясниците, които караме. Само, че ако леко минем на запад, няма да усетите миризмата на изгорели газове в градовете им и т.н. Ама сигурно щото всички са си махнали тези лоши DPF-и.
                      А защо си мислиш, че точно миризмата и усещането на изгорели газове се променя според това дали имаш ДПФ или не?
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #41
                        Едно време като запъхтят Чавдарите и отвън, и отвътре с изгорели газове. Без Евро 1 даже... И ко?!?Само един обикновен завод бълва повече гняс от всички коли в България.Айде холан!На запад не се занимават с премахване на ДПФ-и, щото когато станат ДПФите за смяна, те просто сменят колата, а старата идва у нас.П.П. Не че техните форуми не са пълни с теми за премахване на DPF-и...

                        Коментар


                          #42
                          Само да спомена, че този филтър не е някаква кофа за боклук, дето от време на време, като се напълни компа я изхвърля на асфалта. Защото ми се струва, че много хора си мислят така. По време на прословутата регенерация във филтъра се горят сажди и се превръщат в пепел. Двете са съвсем различни неща. Саждите са смес от недоизгоряли въглеводороди, а пепелта е въглерод. Саждите са канцерогенни въглерода не... Дали цялата процедура скапва двигателя - вероятно, дали е скъпо удоволствие със сигурност - но е чисто. Дали като сереш седнал на тоалетната вредиш на тялото си - определено, дали тоалетната и водата за нея са скъпи - също така - но пък е чисто! Затова не сереш вече в дупка в земята заел естествената за целта поза - клекнал.
                          Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                          Коментар


                            #43
                            trota написа:
                            Само да спомена, че този филтър не е някаква кофа за боклук, дето от време на време, като се напълни компа я изхвърля на асфалта. Защото ми се струва, че много хора си мислят така. По време на прословутата регенерация във филтъра се горят сажди и се превръщат в пепел. Двете са съвсем различни неща. Саждите са смес от недоизгоряли въглеводороди, а пепелта е въглерод. Саждите са канцерогенни въглерода не... Дали цялата процедура скапва двигателя - вероятно, дали е скъпо удоволствие със сигурност - но е чисто. Дали като сереш седнал на тоалетната вредиш на тялото си - определено, дали тоалетната и водата за нея са скъпи - също така - но пък е чисто! Затова не сереш вече в дупка в земята заел естествената за целта поза - клекнал.
                            Е те явно си знаят тяхното и няма да ги убедиш. Дадох им пример с една съвсем проста печка, но ганьо си е ганьо. Няма си нищо в.... и все си мисли, че някой иска да му свали гащите. Докато всичките мисля като вас няма да се оправим.

                            Коментар


                              #44
                              Абе дали ганьо си е ганьо..не знам. Дидо Безсмътния го каза вече два пъти - "Само един обикновен завод бълва повече гняс от всички коли в България." И това е доказано. Така, че всички приказки на еколозите, да караме по -малко, за да не се увеличава озоновата дупка са пълен шит. Колите, колкото и да са много са много нисък % замърсители.
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                #45
                                Затова не сереш вече в дупка в земята заел естествената за целта поза - клекнал.
                                Изкривихме темата. Ама, като заговорихме за разлика в стойката при отделянето на екскременти, според теб, кое е по-екологично.Да пускаш в ямата/дупката/земята или да си на гърне и да дръпнеш сифона...Сигурен съм, че ще сгрешиш в отговора. :P Съвременния вариант на изхождане е наложен, като хигиеничен ( пак с много условности) и еволюционен, но не ме питай, какви реагенти се използват в пречиствателните станции за абсорбиране на твърдия екскремент и къде отиват пречистените от фекалии води. Ако държим толкова много за чистота на природата и искаме да съхраним био-равновесието по-добре ще е да се изхождаме...в гората сред природата, където бихме оставили един изключително качествен продукт, който от хилядолетия естествено е торил флората и е бил в основата на природните съвършенства, които вече рядко срещаме. :P ПС: Ти имаш ли работещ ДПФ, защото и аз имам филтър. :P
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X