ти на кое викаш ново еку Smile)) малии , е да забравих че тука е големия град и за нас е вече старо Smile виж имаме драма сега с най -най- новите 2.0 JTD мотори на опелите ( дето са некво хем алфа хем не баш )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против премахването на ДПФ филтъра сте.
Collapse
X
-
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме Да ама като се мери после и била екологичнаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме Да ама като се мери после и била екологична
Коментар
-
Когато на времето от дясно на светофара застане Икаруса и ти се изрезга в отворения прозорец всички викаха олеле... Сега като застане euro 6 рейса до вас никой не знае къде му е ауспуха... Ама айде бързайте всички да си махнете ДПФ-то независимо дали е работещо или не, защото така е модерно в БГ майната и на екологията....Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
chaveto написа:WhitePower написа:то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме Да ама като се мери после и била екологичнаA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ел. автмобила не е толкова ЕКО. Не си мисли, че произвеждането на ел. енергия е супер екологично. Хубавото при ел. автомобил е, че ел. енергията не се прави по улиците ами някъде другаде П.С Понеже бачкам за фирма която е рециклатор... се налага да обгаряме филтри от машините които преработват разни неща. По тези филтри има ХДПЕ, ЛДПЕ, ПП... като ги запалим във варела и идва пожарната защото си мисли, че сме се запалили...... Целия варел се пълни с разтопени полимери, сажди, пепел..... пушека който излиза нагоре е все едно си запалил гума. Преди няколко години се купи печка за 50000 евра която обгаря въпросните филтри. Когато запалиш печката и от комина не излиза нищо. Филтрите се обгарят на 485*С и след това всичките сажди..... минават през зона на 1100*С. Като отвориш печката и вътре има перфектно обгорени филтри + щипка пепел Затова не ми говорете, че ДПФ-а нищо не правел и бил пълна шитня. Работя с доста машини които са в сферата на рециклирането и много добре виждам какъв е ефекта от всяка една промяна която прави производителя. П.С2 или както казва един колега от Технотес. Сутрин като изкарваме Авията от халето. Отваряме вратите, избутваме я навън, затваряме вратите и тогава я палим. Евро 5 го палим в халето и няма проблем
Коментар
-
Аз лично бих искал да не си премахвам DPF-а, а да имам финансовата възможност на всеки 100 хил. км да си го сменям с нов.Е да, ама след като в британските форуми е пълно със съвети как да се махне и къде да се мине M.O.T. без DPFa, не виждам как аз бих могъл да си го позволя.Единственият начин да си карам колата бе да го махна и да не се занимавам повече с еко-глупости.И да, аз лично съм работил много години в обследвания на промишлени предприятия, и знам колко много вредни вещества отделя всяко едно предприятие. В пъти повече от всички коли в България.Каквото и да ти говорят, знай, че става дума за пари Еко - меко... работата е да ПЛАЩАШ!
Коментар
-
Сега, моя ДПФ (лично съм го проверил преди да го махна преди 2 седмици) в Опел струва 3800 лева. Да, ако беше нещо от рода на 1000 до 1500 лв., както се опитваха да ме убедят, то щях да си купя нов.Комплект верига, 3 ангренажни колела, 3 водача и обтегача за 3 литров дизел на БМВ (М57) струва около 690 лв. Да не говорим и за глупостта която току що каза, че се сменя на 100к. Може би пак си чул-недочул за Н47 двигателя, където има конструктивен дефект и там трябва да се сменя, но пък този двигател не се слага на Х5-ца. Викаш еднакво е?Пожелавам ти да си купиш чисто нов ДПФ, искрено, в което също искрено се съмнявам, че ще го направиш.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
chaveto написа:Като си купиш нова Х5 тогава ела да ми кажеш кое колко струва и на колко искат да го смениш............A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар