Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против премахването на ДПФ филтъра сте.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ти на кое викаш ново еку Smile)) малии , е да забравих че тука е големия град и за нас е вече старо Smile виж имаме драма сега с най -най- новите 2.0 JTD мотори на опелите ( дето са некво хем алфа хем не баш )
    Писал съм: "сравнително ново"Иначе. Разбирате ги викаш. Кои сте обаче вие, щот до мнозина се допитах ( включая и големиЙ град) и малцина бяха категорични. По-скоро повечето ми звучаха разколебано. Дай ми вашата оферта тогаЗ. Колата е Meriva B 2011 година А17DTC/S ( това излиза при прочит на рамата), въпреки, че на големия талон се води А17DTS, 110 коня. С моторите на Астра Н само по надписа на задния капак ( 1.7 CDTI )си приличат. Тази вариация на моторите 1.7 се вграждат за сефте в Астра J през 2009 г но там не съм имал възможност да го видя. От 2014 година този 1.7 е заменен в Мерива Б с 1.6 ЦДТИ, но в Астра-та си остана.Чакам оферта. Може на лични.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #17
      то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме Да ама като се мери после и била екологична
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        WhitePower написа:
        то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме Да ама като се мери после и била екологична
        Ако изхвърля сажди през ауспуха следва да е черно. Е мога да ти направя снимка на Х5 където отзад има само ръжда и ще кажеш, че това се движи на газ а не е дизел. Аре стига сте писали глупости.П.С. по моите МПС-та всичко е заводско, няма нищо побългарено в екологията.

        Коментар


          #19
          Когато на времето от дясно на светофара застане Икаруса и ти се изрезга в отворения прозорец всички викаха олеле... Сега като застане euro 6 рейса до вас никой не знае къде му е ауспуха... Ама айде бързайте всички да си махнете ДПФ-то независимо дали е работещо или не, защото така е модерно в БГ майната и на екологията....
          Fiat Croma 1.9Mjet 8V

          Коментар


            #20
            Че какъв е проблема да нямаш ДПФ и да не пушиш ?В булгаристан ще минат много години, докато почнем да караме с еко шитни.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              WhitePower написа:
              то той депеефа след 150000 км вече не работи баш както трабва , а и се е позапушил малко И странното е че хем събират саждите ,после като почне да си го самопочиства и си ебава майката около колата ( и в двигателя )и пак в атмосферата , демек събираме , събираме и хоп на куп го изхвърляме Да ама като се мери после и била екологична
              Ако изхвърля сажди през ауспуха следва да е черно. Е мога да ти направя снимка на Х5 където отзад има само ръжда и ще кажеш, че това се движи на газ а не е дизел. Аре стига сте писали глупости.П.С. по моите МПС-та всичко е заводско, няма нищо побългарено в екологията.
              Аз пък мога да ти кажа, че и без ДПФ ауспуха ми е без сажди ( е, нямам и ръжди де). И със сигурност е в резултат на това, че го е нямало.Чаве. Нали си виждал, как се "изпразва" този ДПФ. На сегашната си кола така и не видях, но знам, как е на служебните. Коли на по 70 000 км. се "празнят", като вулкани.Тази гняс, която съм си събирал (ако перифразирам твоите думи) в "тоалетната" така или иначе някога ще си я изхвърля в атмосферата.ПС: За екологична кола не ми говори поне докато не се качим на електрически такива или поне, като на ВО хибрида. Всичко останало е мазанена мръсни дупета, но пък...разбрах мнението ти де. Против махането на ДПФ си, въпреки, че не ме убеди в екологичната му същност. Аз пък вечесъм убеден, че с работещ ЕГР, съществуващ катализатор и добър двигател съм със същите опции да бъда екологично чист. :P
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #22
                И като се сетя на нашата нафта .... и всякакъв вид еколигия отиде в кофата
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  Ел. автмобила не е толкова ЕКО. Не си мисли, че произвеждането на ел. енергия е супер екологично. Хубавото при ел. автомобил е, че ел. енергията не се прави по улиците ами някъде другаде П.С Понеже бачкам за фирма която е рециклатор... се налага да обгаряме филтри от машините които преработват разни неща. По тези филтри има ХДПЕ, ЛДПЕ, ПП... като ги запалим във варела и идва пожарната защото си мисли, че сме се запалили...... Целия варел се пълни с разтопени полимери, сажди, пепел..... пушека който излиза нагоре е все едно си запалил гума. Преди няколко години се купи печка за 50000 евра която обгаря въпросните филтри. Когато запалиш печката и от комина не излиза нищо. Филтрите се обгарят на 485*С и след това всичките сажди..... минават през зона на 1100*С. Като отвориш печката и вътре има перфектно обгорени филтри + щипка пепел Затова не ми говорете, че ДПФ-а нищо не правел и бил пълна шитня. Работя с доста машини които са в сферата на рециклирането и много добре виждам какъв е ефекта от всяка една промяна която прави производителя. П.С2 или както казва един колега от Технотес. Сутрин като изкарваме Авията от халето. Отваряме вратите, избутваме я навън, затваряме вратите и тогава я палим. Евро 5 го палим в халето и няма проблем

                  Коментар


                    #24
                    Чаве, значи да разбирам, че като ти се прецака филтъра, то ще отидеш до магазина и ще дадеш там Х000 лв. и ще си купиш нов такъв?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      След като едно Меганче на 104х км дойде при нас с DPF тотално задръстен неподлежащ на регенерация ,и човека трябва да си плати 1900лв филтър за частици + още кеш за смяната е не мерси от такива екстри.
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        Аз лично бих искал да не си премахвам DPF-а, а да имам финансовата възможност на всеки 100 хил. км да си го сменям с нов.Е да, ама след като в британските форуми е пълно със съвети как да се махне и къде да се мине M.O.T. без DPFa, не виждам как аз бих могъл да си го позволя.Единственият начин да си карам колата бе да го махна и да не се занимавам повече с еко-глупости.И да, аз лично съм работил много години в обследвания на промишлени предприятия, и знам колко много вредни вещества отделя всяко едно предприятие. В пъти повече от всички коли в България.Каквото и да ти говорят, знай, че става дума за пари Еко - меко... работата е да ПЛАЩАШ!

                        Коментар


                          #27
                          BO написа:
                          Чаве, значи да разбирам, че като ти се прецака филтъра, то ще отидеш до магазина и ще дадеш там Х000 лв. и ще си купиш нов такъв?
                          Че защо да не ги дам, даваш ги веднъж на 100-200х да речем и забравяш. На Х5 като ти искат същата сума за веригата на 100к пък какво да не я изхвърлиш

                          Коментар


                            #28
                            Сега, моя ДПФ (лично съм го проверил преди да го махна преди 2 седмици) в Опел струва 3800 лева. Да, ако беше нещо от рода на 1000 до 1500 лв., както се опитваха да ме убедят, то щях да си купя нов.Комплект верига, 3 ангренажни колела, 3 водача и обтегача за 3 литров дизел на БМВ (М57) струва около 690 лв. Да не говорим и за глупостта която току що каза, че се сменя на 100к. Може би пак си чул-недочул за Н47 двигателя, където има конструктивен дефект и там трябва да се сменя, но пък този двигател не се слага на Х5-ца. Викаш еднакво е?Пожелавам ти да си купиш чисто нов ДПФ, искрено, в което също искрено се съмнявам, че ще го направиш.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              Като си купиш нова Х5 тогава ела да ми кажеш кое колко струва и на колко искат да го смениш............

                              Коментар


                                #30
                                chaveto написа:
                                Като си купиш нова Х5 тогава ела да ми кажеш кое колко струва и на колко искат да го смениш............
                                Не е нужно, да си купувам нов автомобил, за да мога да видя цената на частите.ОК, да предположим, че си говорил за последната Х5:1. Ангренажна верига - 131.412. Зъбно колело - 74.153. Зъбно колело - 85.244. Обтегач - 104.545. Обтегач - 27.886. Обтегач - 29.997. Верига - 93.888. Обтегач - 27.889. Обтегач - 29.9910. Обтегач - 115.02Тотал = 719,98 лв.И11. ДПФ - 4153.57Я колко близка била цената. И ако не ти е известно при последния двигател на БМВ веригата е от задната му страна и точно БМВ специално са си казали, че този двигател е с доживотно газоразпределение и няма сервизен интервал.Може ли да дадеш информация, където дават точно 100к сервизен интервал на въпросния възел?
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X