Stefanaki написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против премахването на ДПФ филтъра сте.
Collapse
X
-
Фиат Крома II (2005-2011) не е (чист) Fiat.Източник - https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Croma
Fiat Croma is therefore based on the extended variant of the GM Epsilon platform sharing components with the Opel Vectra and Saab 9-3.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:По този начин постъпва гориво в катализатора/ДПФ-а, което изгаряйки там повишава температурата (измерена от BO).207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Аз ще разкажа моята кратка история по въпроса.Когато се сблъсках с проблема регенерация преди няколко години, то ми беше много интересно да гледам как колата регенерира и понякога бълва огромни пушеци отзад. Естествено ми стана интересно и започнах да чета тук и там.Идва един познат точно с Крома. И аз му обяснявам как сега колата ще вдигне 600 градуса и на него му е интересно да "види" тази топлина.Аз в еуфорията се въоръжавам с един контактен и един безконтактен термометър, за да мерим по колата кое на колко градуса се загрява. Ей така от интерес както мой, така и на моя познат.Та регенерацията е в разгара си и започваме да мерим. Гледаме на диагностиката температурата е ударила вече 600-те градуса. Бутаме температурната сонда да се "израдваме" как турбото му се такова таковата. И недоумение. Изхода от турбото се върти около 300 градуса, а сензора показва 600. Викаме си тук нещо не е наред. Явно сензора за температурата на колата нещо не е наред, защото потвърждаваме една и съща температура както с контактния, така и с безконтактния термометър. Естествено преди да започнем да сменяме датчици по колата, то трябва да се убедя, че наистина трябва. Моя приятел доволен се сдобива с "нов" сензор от морга и го сменяме. Доволни решаваме да пуснем регенерацията отново, за да се изчисти този път филтъра под истинската температура.Но изненада, естествено. Мерим турбото, пак 300 градуса. Влизаме в канала този път и мерим температурата на генерацията - 600 градуса. Викаме ба мама му, тука нещо се счупи. Мерим изхода на турбото - 300 градуса, мерим входа на ДПФ-а - 600 градуса. Следва чесане по главата в недоумение на очевидно проверените данни.Та това ме подтикна да проверя защо така се получава. Започва голямото четене. При мен се получи обратното - първо видях на живо за какво става въпрос, а след това разбрах причината.Ето и една извадка от сервизното ръководство на Фиат:The oxidizing chemical reaction of the CO, HC and particles is effective at temperatures of between 200 and 350°C.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:п.п.@Stefanaki, Имортъла е прав и това, което си поставил като информация за вида на мерене на налягането на ДПФ-а при Фиат е отново грешно. Нищо, че се пробваш да изкараш Кромата, че не е Фиат. Все пак самия двигател и управлението му си е чист Фиат и се използва диференциален датчик, който взима информация от преди и след филтъра. По спомен май само при Седичи съм виждал такъв тип сензор, за който говориш, ама не съм 100% сигурен дали беше точно при Седичи или при някой друг автомобил стил Сааб.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:4. След като има две различни изпълнения при Фиат - Крома и Седичи, то едното (логично) не би трябвало да е Fiat.п.п. И откога УЙкито е техническа информация... !?
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
BO написа:Аз ще разкажа моята кратка история по въпроса.Когато се сблъсках с проблема регенерация преди няколко години, то ми беше много интересно да гледам как колата регенерира и понякога бълва огромни пушеци отзад. Естествено ми стана интересно и започнах да чета тук и там.Идва един познат точно с Крома. И аз му обяснявам как сега колата ще вдигне 600 градуса и на него му е интересно да "види" тази топлина.Аз в еуфорията се въоръжавам с един контактен и един безконтактен термометър, за да мерим по колата кое на колко градуса се загрява. Ей така от интерес както мой, така и на моя познат.Та регенерацията е в разгара си и започваме да мерим. Гледаме на диагностиката температурата е ударила вече 600-те градуса. Бутаме температурната сонда да се "израдваме" как турбото му се такова таковата. И недоумение. Изхода от турбото се върти около 300 градуса, а сензора показва 600. Викаме си тук нещо не е наред. Явно сензора за температурата на колата нещо не е наред, защото потвърждаваме една и съща температура както с контактния, така и с безконтактния термометър. Естествено преди да започнем да сменяме датчици по колата, то трябва да се убедя, че наистина трябва. Моя приятел доволен се сдобива с "нов" сензор от морга и го сменяме. Доволни решаваме да пуснем регенерацията отново, за да се изчисти този път филтъра под истинската температура.Но изненада, естествено. Мерим турбото, пак 300 градуса. Влизаме в канала този път и мерим температурата на генерацията - 600 градуса. Викаме ба мама му, тука нещо се счупи. Мерим изхода на турбото - 300 градуса, мерим входа на ДПФ-а - 600 градуса. Следва чесане по главата в недоумение на очевидно проверените данни.Та това ме подтикна да проверя защо така се получава. Започва голямото четене. При мен се получи обратното - първо видях на живо за какво става въпрос, а след това разбрах причината.Ето и една извадка от сервизното ръководство на Фиат:The oxidizing chemical reaction of the CO, HC and particles is effective at temperatures of between 200 and 350°C.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
BO написа:WhitePower написа:.прав си аз съм в грешкаИ точно защото любопитството движи човечеството напред, то никога не се задоволявам само с четене, а винаги искам да го видя и на практика.И понеже това не ми е работата, не разчитам една кола да я оправя и да изкарам пари от нея и това да ме изхранва, то за мен е достатъчно да си отделям от личното време и да разбирам как работят нещата, не само с четене.Ама как да ти се обясни, че щом виждаш на ЕГТ сензора 600 градуса то тази температура може и да не излиза директно от двигателя?И ще ти дам един жокер, за да видиш колко грешно си мислил до сега - обикновено над каква температура на ЕГТ се виждат много рядко турбини с променлива геометрия? За да имаш поне 600 градуса на 1 метър от изпускателния клапан (примерно при Крома, където е ДПФ-а), газовете, които минават през турбината, където има... (пак мисли) градуса спад в температурата, то каква температура трябва да излиза от горивната камера? Ако направиш малко сметки ще ти излезе ли крайната сметка, където може съвсем спокойно да сложиш турбина с променлива геометрия? Има и още въпроси, но просто помисли в тази посока и отново сам ще си отговориш защо не може да си позволиш 600 градуса температура на 1 метър от изпускателния клапан, които 600 градуса да излизат от горивната камера.
Power Under Pressure
Коментар
-
2. Ще обясниш ли на аудиторията, как горивото, което излиза от цилиндъра по време на активна регенерация, обогатено с 5 молекули кислород и с пламна температура от 212 градуса, не се самовъзпламенява в генерацията, която е с температура от 300 градуса?
Коментар
-
Като след 2к километра имам около 500мл. нафта в маслото, ето какво сторих:п.п. Тия Опели като моя много корави излизат за промяна. Ха си запечатал ЕГР-а, ха излиза грешка "високо налягане в горивната камера". Баси.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Stefanaki написа:Фиат Крома II (2005-2011) не е (чист) Fiat.Източник - https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Croma
Fiat Croma is therefore based on the extended variant of the GM Epsilon platform sharing components with the Opel Vectra and Saab 9-3.
Коментар
-
Immortal написа:http://www.sinspeed.co.uk/fiat-500-multi-jet-dpf-removal/A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар