WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За или против премахването на ДПФ филтъра сте.
Collapse
X
-
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
BO написа:WhitePower написа:а някой знае ли какво се случва като се пусне DPFа в режим на самопочистване?срива се улицата и двигателя завира и се опича като животно
Power Under Pressure
Коментар
-
Аз съм пускал... и температурата държи стабилно средата на скалата. Виж около колата става осезаема жега и почват малко да пукат нагорещени ламарини. За около минута, малко след началото на процеса, изкарва един здраво черен дим и после няма някакви драми, само двигателя държи около 2800 об от ауспуха не излиза нищо особено. Всичко това продължава не повече от 10мин.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
WhitePower написа:Ти пускал ли си или говориш на изустidm написа:Не гледайте температурата на охладителната течност а наблюдавайте температура на изгорелите газове в Изпускателния колекторНе случайно колегата ви натъртва че става.........
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:WhitePower написа:Ти пускал ли си или говориш на изустidm написа:Не гледайте температурата на охладителната течност а наблюдавайте температура на изгорелите газове в Изпускателния колекторНе случайно колегата ви натъртва че става.........
Power Under Pressure
Коментар
-
BO написа:Точно там е работата, че температурата на газовете, които излизат от горивната камера (точно в изпускателния колектор) остават почти непроменени. Реално с температура по-ниска от едно средно натоварване на колата по време на движение. Температурата се променя след катализатора.Правил съм на няколко автомобила от няколко различни марки регенерации умишлено посочих гореспоменатия, че предполагам си по наясно с него!
Коментар
-
idm написа:BO написа:Точно там е работата, че температурата на газовете, които излизат от горивната камера (точно в изпускателния колектор) остават почти непроменени. Реално с температура по-ниска от едно средно натоварване на колата по време на движение. Температурата се променя след катализатора.Правил съм на няколко автомобила от няколко различни марки регенерации умишлено посочих гореспоменатия, че предполагам си по наясно с него!
Power Under Pressure
Коментар
-
Хубаво де.Щом искате да вярвате, че тия 600-700 градуса излизат от цилиндъра, вярвайте. Лошо няма. Всеки трябва да вярва в нещо.Въпроса е само да не се насаждат грешни вярвания към населението. Точно като при сектата. Ако нямаш малко познания, то лесно може да се хлъзнеш.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Сега, ако обясниш както и на мен, как катализатора покачва температурата, равен няма да имаш :D П.П.Тва, законите за термодинамиката за нищо ги немате, ей! Ни ти, ни инженерите на Фиат!П.П.П. И с картинки от нета няма да стане, трябва и четене.На ти и една анимация, да видиш и отношението на ДПФ-а към азотните емисии.https://www.youtube.com/watch?v=6baj20O7R7Y
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:Сега, ако обясниш както и на мен, как катализатора покачва температурата, равен няма да имаш :D П.П.Тва, законите за термодинамиката за нищо ги немате, ей! Ни ти, ни инженерите на Фиат!П.П.П. И с картинки от нета няма да стане, трябва и четене.
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pplk написа:Искам обяснение, а не термометри, за да осъзнаеш, че в тази област си повече от лаик. Пуснах ти линкче по-горе, ся земи ме убеждавай с газ анализатор. :DA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар