Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За или против премахването на ДПФ филтъра сте.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За или против премахването на ДПФ филтъра сте.

    Въпросът ми е насочен към запознатите момчета. Искам да споделят, как се чувстват колите им, след физическото и/или софтуерното елиминиране на това недоразумение ( еколозите да не ми се сърдят, ако не са запознати спринципа на действие на тази шитня). Тези, които не са го елиминирали биха ли споделили, как "обгрижват" това чудо, по какъв начин го "изпразват" и дали усещат пасивната му регенерация ( кои са индикациите за това ).Моят проблем се състои в това, че от незнание многократно съм прекъсвал пасивната регенерация на филтъра ми плюс две активнитакива, в следствие на което лампата ми индикатор за ДПФ започна вече да премига, а колата достигна до момент в, който трябва да регенерираме сервизно. Този проблем си го набих само за 100 км. градско каране с чести спирания на кратки разстояния...Когато взех мерки да прочистя филтъра на магистралата колата не можа да излезе от този режим и не успя да регенерира филтъра за преход от 80 км. на 4-та скорост с 3 200 об/мин ( магистрала Бургас - Карнобат - Бургас )ПС: ВО, Емо. Мисля утре да дам последен шанс на това нещо и, ако пак ме притесни в близките дни отивам да го коля.Няма да хвърлям синтетично масло за 15 000 км. на всеки 2000 км. или да си гледам щеката след всеки градски преход.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    #2
    Re: За или против премахването на ДПФ филтъра сте.

    Принципно съм за нещото, но като се има в предвид нафтата в Бг незнам колко е ок да го има. Само че, все се чудя как карат на запад с тез филтри? Щото в Германия примерно ако го махнеш колата не минава преглед изобщо. От друга страна само за 100 км градско да се запуши сигурно е бил почти пълен иначе много не вероятно. Иначе колега на късо каране какво имаш предвид? Все студена?

    Коментар


      #3
      Категорично "ЗА". След премахването , колата се чувства далеч по-равномерно работеща, без да се задъхва.

      Коментар


        #4
        sasho_n2 написа:
        Категорично "ЗА". След премахването , колата се чувства далеч по-равномерно работеща, без да се задъхва.
        Това се нарича плацебо ефект.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          Щом са го сложили, от завода производител, значи си има предназначение, ефект и необходимост от него. Всичко друго е "побългаряване".

          Коментар


            #6
            stilo_new написа:
            Щом са го сложили, от завода производител, значи си има предназначение, ефект и необходимост от него. Всичко друго е "побългаряване".
            А бе в тази връзка като сме тръгнали да побългаряваме, то и ти си се родил с апендикс, ама като вземе да ти прави проблем, то нямаш нищо против да те "побългарят" и да вземат да го изрежат, пък ти си тръгнал да коментираш някаква ламарина. :D
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Твърдо ЗА премахването на този тумор !!!!! Той и той е една екология,не казвайте на никой........събира,събира,събира и накрая изсира някъде извън града канцерогенната си помия !!!!!!!
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                Mury написа:
                Твърдо ЗА премахването на този тумор !!!!! Той и той е една екология,не казвайте на никой........събира,събира,събира и накрая изсира някъде извън града канцерогенната си помия !!!!!!!
                Или, както казват хората: Събирай говн@та в града, па ги хвърли на село. Общо взето е така с този "пречистващ" елемент па, ако ще и нов да е.Оказа се, че моя ДПФ физически е бил отстранен (много професионално и кадърно), но софта е замазан икомпа ВЕЧЕ го отчита. Регенерация на нещо, което го няма е нямало как да се получи, въпреки индикацията за това. В четвъртък или петък би трябвало да се пипнат добре за да се довършат нещата докрай.
                От друга страна само за 100 км градско да се запуши сигурно е бил почти пълен иначе много не вероятно. Иначе колега на късо каране какво имаш предвид? Все студена?
                Тази кола загрява бързо и успява да достигне оптимална температура за 3 -те сутрешни километра към офиса. В останалата част от деня я карам на кратки разстояния с чести спирания на ДВГ, в чакане по колони и маршрути от рода : "Нито за колело, нито за кола, а за пеш - далеч", но както и да е. Проблемът ми се оказва в некоректно направения софт заобикалящ липсата на ДПФ, с който съм купил колата.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #9
                  ntodorov написа:
                  Mury написа:
                  Твърдо ЗА премахването на този тумор !!!!! Той и той е една екология,не казвайте на никой........събира,събира,събира и накрая изсира някъде извън града канцерогенната си помия !!!!!!!
                  Или, както казват хората: Събирай говн@та в града, па ги хвърли на село. Общо взето е така с този "пречистващ" елемент па, ако ще и нов да е.Оказа се, че моя ДПФ физически е бил отстранен (много професионално и кадърно), но софта е замазан икомпа ВЕЧЕ го отчита. Регенерация на нещо, което го няма е нямало как да се получи, въпреки индикацията за това. В четвъртък или петък би трябвало да се пипнат добре за да се довършат нещата докрай.
                  От друга страна само за 100 км градско да се запуши сигурно е бил почти пълен иначе много не вероятно. Иначе колега на късо каране какво имаш предвид? Все студена?
                  Тази кола загрява бързо и успява да достигне оптимална температура за 3 -те сутрешни километра към офиса. В останалата част от деня я карам на кратки разстояния с чести спирания на ДВГ, в чакане по колони и маршрути от рода : "Нито за колело, нито за кола, а за пеш - далеч", но както и да е. Проблемът ми се оказва в некоректно направения софт заобикалящ липсата на ДПФ, с който съм купил колата.
                  Това редовно се случва напоследък с коли нов внос.............иначе за загрялата кола,това че стрелката на таблото е на 90 гр. въобще не значи че колата е загряла.
                  Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                  Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                  Ventura garage

                  Коментар


                    #10
                    това за апендикса и канцерогенната помия ми хареса,а и то си е най-точната илюстрация за тези филтри

                    Коментар


                      #11
                      За ама спед това читаво софтуерно премахване иначе обратен ефект - повече проблеми
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        WhitePower написа:
                        За ама спед това читаво софтуерно премахване иначе обратен ефект - повече проблеми
                        Ами наеха се в едно представителство на марката в града ни. Работят с човек на повикване от друг град. От сервиза ще върнат оригиналния софт, а след това човекът ще поработи върху него за да игнорира ДПФ. Оня ден закъсняхме с началото на тази операция и я отложихме за идната седмица, когато колатаще бъде "обработвана" от сутринта за да свършим в рамките на работния ден. Лошото в този случай е, че все още са малко хората работили с това сравнително новоЕКУ, но пък хубавото е, че специалистите в тази област бързо влизат в крак с нещата...
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          ntodorov написа:
                          WhitePower написа:
                          За ама спед това читаво софтуерно премахване иначе обратен ефект - повече проблеми
                          Ами наеха се в едно представителство на марката в града ни. Работят с човек на повикване от друг град. От сервиза ще върнат оригиналния софт, а след това човекът ще поработи върху него за да игнорира ДПФ. Оня ден закъсняхме с началото на тази операция и я отложихме за идната седмица, когато колатаще бъде "обработвана" от сутринта за да свършим в рамките на работния ден. Лошото в този случай е, че все още са малко хората работили с това сравнително новоЕКУ, но пък хубавото е, че специалистите в тази област бързо влизат в крак с нещата...
                          ти на кое викаш ново еку ))малии ,е да забравих че тука е големия град и за нас е вече старо виж имаме драма сега с най -най- новите 2.0 JTD мотори на опелите ( дето са некво хем алфа хем не баш )
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            ntodorov написа:
                            Mury написа:
                            Твърдо ЗА премахването на този тумор !!!!! Той и той е една екология,не казвайте на никой........събира,събира,събира и накрая изсира някъде извън града канцерогенната си помия !!!!!!!
                            Или, както казват хората: Събирай говн@та в града, па ги хвърли на село. Общо взето е така с този "пречистващ" елемент па, ако ще и нов да е.Оказа се, че моя ДПФ физически е бил отстранен (много професионално и кадърно), но софта е замазан икомпа ВЕЧЕ го отчита. Регенерация на нещо, което го няма е нямало как да се получи, въпреки индикацията за това. В четвъртък или петък би трябвало да се пипнат добре за да се довършат нещата докрай.
                            От друга страна само за 100 км градско да се запуши сигурно е бил почти пълен иначе много не вероятно. Иначе колега на късо каране какво имаш предвид? Все студена?
                            Тази кола загрява бързо и успява да достигне оптимална температура за 3 -те сутрешни километра към офиса. В останалата част от деня я карам на кратки разстояния с чести спирания на ДВГ, в чакане по колони и маршрути от рода : "Нито за колело, нито за кола, а за пеш - далеч", но както и да е. Проблемът ми се оказва в некоректно направения софт заобикалящ липсата на ДПФ, с който съм купил колата.
                            По вашата логика може да серете и пикаете на масата вместо в тоалетната.

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              ntodorov написа:
                              Mury написа:
                              Твърдо ЗА премахването на този тумор !!!!! Той и той е една екология,не казвайте на никой........събира,събира,събира и накрая изсира някъде извън града канцерогенната си помия !!!!!!!
                              Или, както казват хората: Събирай говн@та в града, па ги хвърли на село. Общо взето е така с този "пречистващ" елемент па, ако ще и нов да е.Оказа се, че моя ДПФ физически е бил отстранен (много професионално и кадърно), но софта е замазан икомпа ВЕЧЕ го отчита. Регенерация на нещо, което го няма е нямало как да се получи, въпреки индикацията за това. В четвъртък или петък би трябвало да се пипнат добре за да се довършат нещата докрай.
                              От друга страна само за 100 км градско да се запуши сигурно е бил почти пълен иначе много не вероятно. Иначе колега на късо каране какво имаш предвид? Все студена?
                              Тази кола загрява бързо и успява да достигне оптимална температура за 3 -те сутрешни километра към офиса. В останалата част от деня я карам на кратки разстояния с чести спирания на ДВГ, в чакане по колони и маршрути от рода : "Нито за колело, нито за кола, а за пеш - далеч", но както и да е. Проблемът ми се оказва в некоректно направения софт заобикалящ липсата на ДПФ, с който съм купил колата.
                              По вашата логика може да серете и пикаете на масата вместо в тоалетната.
                              Ти си сери в ДПФ-а, аз не щА......Стига глупости колега. Ти ще си първия, който ще си махне или си е махнал тази шитня.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар

                              Working...
                              X