Мисля, че темата важи за всички тези модели, но ако не е така, ме поправете. Лично е изпробвано върху Bravo. Понеже не успях да намеря подробно обяснение как се махат, та реших да направя аз едно, пък може да е от полза на някой. Реално четох из интернета, че за някои хора е невъзможна мисия или било много трудно... Нищо подобно. Понеже си смених тапицерията на колата трябваше да махна и подглавниците и се сетих да направя малко снимки как ги махам.Накратко цялата работа е във въртене на "пластмасовите шишовете" на 90 градуса, съответно по часовниковата стрелка. Но забелязах, че има и лека уловка там. Ще ви покажа със снимките, като започнах с шофьорската седалка. За начало ви трябват едни големи клещи ( не ви препоръчвам да си трошите ръцете с комбинираните) и един парцал, за да подложите и да не издраскате много пластмасата. Лично аз я ожулих.
На тази снимка може да забележите чертите на шиша, според които се определя височината, предполагам. Всички са обърнати по един начин, като при вас трябва да е същото, освен ако не е ваден преди и не е сложен като хората.
Като използвам ръкавицата и клещите завъртам по часовниковата шиша и гледам самите черти, като не ги вдигам на 90 градуса.
Ако ги завъртите на 90 градуса шишовете излизат и от самият подглавник, а ако са по снимката по-долу, ще излезнат само от седалката.
Самото махане изисква сила, като аз се надух по този начин да ги изкарвам.
И все от някъде ще подаде и сте готови. Накрая при връщането завъртете шиша на старото си положение. Ако сте с друг модел и не стане по този начин пробвайте да завъртите на 180 градуса.









Коментар