Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махане на подглавници Bravo/Brava/Punto/Marea!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Махане на подглавници Bravo/Brava/Punto/Marea!

    Мисля, че темата важи за всички тези модели, но ако не е така, ме поправете. Лично е изпробвано върху Bravo. Понеже не успях да намеря подробно обяснение как се махат, та реших да направя аз едно, пък може да е от полза на някой. Реално четох из интернета, че за някои хора е невъзможна мисия или било много трудно... Нищо подобно. Понеже си смених тапицерията на колата трябваше да махна и подглавниците и се сетих да направя малко снимки как ги махам.Накратко цялата работа е във въртене на "пластмасовите шишовете" на 90 градуса, съответно по часовниковата стрелка. Но забелязах, че има и лека уловка там. Ще ви покажа със снимките, като започнах с шофьорската седалка. За начало ви трябват едни големи клещи ( не ви препоръчвам да си трошите ръцете с комбинираните) и един парцал, за да подложите и да не издраскате много пластмасата. Лично аз я ожулих. На тази снимка може да забележите чертите на шиша, според които се определя височината, предполагам. Всички са обърнати по един начин, като при вас трябва да е същото, освен ако не е ваден преди и не е сложен като хората. Като използвам ръкавицата и клещите завъртам по часовниковата шиша и гледам самите черти, като не ги вдигам на 90 градуса. Ако ги завъртите на 90 градуса шишовете излизат и от самият подглавник, а ако са по снимката по-долу, ще излезнат само от седалката. Самото махане изисква сила, като аз се надух по този начин да ги изкарвам. И все от някъде ще подаде и сте готови. Накрая при връщането завъртете шиша на старото си положение. Ако сте с друг модел и не стане по този начин пробвайте да завъртите на 180 градуса.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Чудесно описание, за което те поздравявам! Остава само да качиш снимките на нашия сървър и спокойно може да кандидатстваш за "важна" тема, защото на тоя постимг.орг - днес ги има, утре ги няма и темата губи смисъл.

    Коментар


      #3
      A по-трудния вариант е да се отвори тапицерията отдолу и с ръчичка да се бръкне и да се освободят. Има телени палчета, който при повдигане освобождават подглавника. Хидяли теми за едно и също нещо и нито един не се осмели да се поразрови отдолу, за да види как са захванати аджеба тия подглавници. Иначе поздравления за описанието на колегата придружени със снимки!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        На скоро и аз се опитвах да извадя на Бравата на дъщерята тези възглавници, но ударих на каамък. На моята и на Пунтото което имахме се махат като при колегата, но тези на дъщерята има една скоба, нещо като на картинката и тя е мушната в тръбата държаща колчетата, а разликата м/у конструкциите е, че колчетата на едните са подвижни и се вадят с възглавницата, а на другите са статични и няма вадене, трябва да разнищя отвора за да извадя скобата и да ягмосам оригиналната тапицерия, иначе само възглавницата не успях да я извадя, има един бутон отсрани който се натиска за вдигане и сваляне, но не и за вадене, незнам защо е направена така.
        Прикачени файлове
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          не се виждат снимките

          Коментар


            #6
            Свалят се за по малко от минута.
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар

            Working...
            X