Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ск.кутия Уно турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ск.кутия Уно турбо

    Добър вечер колеги, търсих къде ли не и неможах да намеря предавателните числа за Уно 1.3 турбо. Интересуват ме предавателните числа за всички предавки и също така предавателното число на диференцияла. Мисля да сменям зъбната двоика за 5-та предавка(поради причината че държи много високи обороти , примерно при 100км/ч съм със 2900 оборота, при 140 съм на 3700 , а при 180 съм на 5400 оборота ) Ако някои знае предаателните чилса нека ги напише.Максималната скорост която съм развивал е 217 км/ч при 6600 обортаИскам да сменя двоиката зъбни колела на 5 та предавка със зъбни колела със по ниско предавателно число.Ще пътувам доста това лято и то по магистрали предимно и от това ще зависи много разхода на гориво.Ако мога да сваля оборотите на 2400-2500 при 100 км/ч ще е просто идеално.Чувал съм че се продавали китове за 5 -та скрост , но не съм виждал такива.П.П: Някой ще каже смени колата ,обаче аз не искам друга кола искам си тази Разхода на гориво при 80-90 км/ч по автомагистрала ми е 5 -6 литра зависимост със колко хора и багаж съм.Търсих инфорамция в Хаинес мануал за Уно , аутодата , Google къде ли не но не намирам нищо.
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    #2
    това е добре за дългия път ...но аз мисля че тука не играе роля петата скорост а деференциала ...защото на реното имах дълга кутия и на 100 на пета ми беше на 2200 но сега сложих къса и на 100 вече е на 3000 исках от старата да прехвърля само петата и да се оправят нещата но като разглобиха кутията не е проблема в петата а имено в предавателното число на деференциала Yellow_Flash_Colorz_PDT_31 а това за дълъг път не е добре ...дава ми голям разход но да незабравяме и мощност..дано да не е така при уното..не сам се интересувала, а за кита на петата волво имат кутия с външна пета която става на нея предавателното и число беше някъде.....с около 20км повече..дано да сам била полезна...
    uno turbo 1.3 i.e' 86
    renault 19 1.8 16v
    uaz 469 4.0 turbo
    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
    trabant 601 69'

    Коментар


      #3
      ОБЩАЯ ИНФОРМАЦИЯ Статус производства снят с производства Начало выпуска июнь 1985 г. Конец выпуска октябрь 1989 г. КУЗОВ Тип кузова хэтчбек Количество дверей 3 ДВИГАТЕЛЬ Тип двигателя L4 Наддув есть Объем двигателя, куб. см 1301 Мощность, л.с./об мин 105 / 5750 Крутящий момент, Нм/об мин 147 / 3200 Максимальная скорость, км/час 200 Разгон до 100 км/час, с 8.3 Марка топлива бензин Минимальный расход топлива, л на 100 км нет данных Средний расход топлива, л на 100 км 7.4 Максимальный расход топлива, л на 100 км нет данных Клапанов на цилиндр: 2 Расположение клапанов и распределительного вала ohc Система питания инжектор Диаметр цилиндра x ход поршня, мм 80.5 x 63.9 Выхлоп CO2, г/км нет данных ПРИВОД Тип привода передний КОРОБКА ПЕРЕДАЧ Коробка передач 5МКПП ТОРМОЗА Передние дисковые Задние дисковые ГАБАРИТЫ Длина, мм 3640 Ширина, мм 1560 Высота, мм 1370 Колесная база, мм 2360 ПРОЧЕЕ Размер шин 175/60HR13 Снаряженная масса, кг 838 Полная масса, кг 900 Объем багажника, л нет данных Объем топливного бака, л 42 Диаметр разворота, м 9.4 Гарантия от коррозии, лет 8


      Fiat Punto 96' ..the best caR!

      Коментар


        #4
        само не разбрах как вдигна тези 217 км/ч като не е възможно гледайки тех.данни на всички модели уно турбо


        Fiat Punto 96' ..the best caR!

        Коментар


          #5
          колега ето търсената от теб информация: ENGINE Type 146.A8.000 TRANSMISSION Gear Ratios 1st : 1 3,909 2nd : 1 2,267 3rd : 1 1,469 4th : 1 1,043 5th : 1 0,875 Reverse : 1 3,909


          Fiat Punto 96' ..the best caR!

          Коментар


            #6
            *Punto*PowerDriving написа:
            само не разбрах как вдигна тези 217 км/ч като не е възможно гледайки тех.данни на всички модели уно турбо
            Турбото е друго , изпускателната сиситема също , дебитомер и дюзи със по голям капацитет на впръскване.
            Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
            IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
            1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
            2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

            Коментар


              #7
              *Punto*PowerDriving написа:
              колега ето търсената от теб информация: ENGINE Type 146.A8.000 TRANSMISSION Gear Ratios 1st : 1 3,909 2nd : 1 2,267 3rd : 1 1,469 4th : 1 1,043 5th : 1 0,875 Reverse : 1 3,909
              Това е за Уно 1.4 турбо, кутиите са различни. Това и аз го намерих в нета.Все пак мерси за инфото.
              Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
              IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
              1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
              2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

              Коментар


                #8
                я

                за моито чинко има къс и дълаг кит. по 160 E
                Прикачени файлове
                селото се оказа точно в града

                Коментар

                Working...
                X