Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава:

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава:

    Здравейте колеги, Харесал съм си един Фиат Брава 1.4/12V , който ме кефи отвсякъде,но има малък проблем.Качих се да го покарам и ми се струва,че вози доста твърдо в сравнение с сегашният ми автомобил Опел Вектра. Въпросът ми е: Така ли возят и вашите Брави (доста твърдо и стегнато,особено по павета) или на тази нещо е сменяно по окачването. Всеки отговор ще ми бъде полезен. Благодаря предварително !!!

    #2
    при нормални условия(здрава ходова част) не би следвало да вози по-твърдо, освен ако не е с по-твърдо несерийно окачване.

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора,

      А възможно ли е твърдото возене да е от гумите,които са 185/60/14 при каталожни 165/65/14 ? Какво е нормалното налягане за първия тип гуми,монтирани на Брава ?Ще се радвам да получа още мнения по въпроса за возията на Фиат Брава.

      Коментар


        #4
        Не, защото това са дори по-високи гуми при еднакви джанти, ако бяха по-ниски, да.

        Коментар


          #5
          me_to_u написа:
          Не, защото това са дори по-високи гуми при еднакви джанти, ако бяха по-ниски, да.
          Ама те май са по ниски!Нали 185 е широчината,а 60 е височината-при 65 височина по книжка.Или аз се бъркам
          SKODA 105L '78
          PUNTO 1.2 MPI ELX '94
          FIAT 126p '89
          TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
          GRANDE PUNTO 1.2 '06

          Коментар


            #6
            Re: Благодаря за отговора,

            milky написа:
            А възможно ли е твърдото возене да е от гумите,които са 185/60/14 при каталожни 165/65/14 ? Какво е нормалното налягане за първия тип гуми,монтирани на Брава ?Ще се радвам да получа още мнения по въпроса за возията на Фиат Брава.
            185/60/14 - диаметър 578 мм а 165/65/14 - 570Но возията не се определя според мен от гумата която в случая е по-висока .... а от окачването .. но има ли Брава със спортно окачване?
            Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

            Коментар


              #7
              185/60/14 - диаметър 578 мм а 165/65/14 - 570
              SKODA 105L '78
              PUNTO 1.2 MPI ELX '94
              FIAT 126p '89
              TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
              GRANDE PUNTO 1.2 '06

              Коментар


                #8
                Re: Фиат Брава:

                Коментар


                  #9
                  Ами стегнато,твърдичко си вози, то и такова е задното окачване.Не е торсионно като при френските.Но не по-твърдо да речем от един масово разпостранен немски автомобил тук.Ти си избери ,VW,AUDI,OPEL.Мен доста ме впечатляваше в началото /предишната ми кола беше Рено/, но и свикнах.Служебната Октавия вози по абсолютно същия начин.Успех!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    damianoff написа:
                    185/60/14 - диаметър 578 мм а 165/65/14 - 570
                    Да, бе, щото 60 и 65 са всъщност проценти от ширината.Аз на времето гледах като пукал когато ми го разясняваха - мислех че са милиметри просто.А колкото до возията на Брава , преди време се возих, ама пък по- твърдо от Вектра не мисля че трябва да е.Според мене, човека след като е турнал такива гумки, може да е сложил някой по-твърд амортисьор, е така за кеф.
                    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                    Коментар


                      #11
                      Още няколко въпроса:

                      А как мога да разбера,дали са сменени пружините/амортисьорите или не? Може пък да са сложени газови амортисьори и затова да вози толкова твърдо.Как да позная какъв тип са и дали са подходящи?Само твърдото возене ме притеснява,иначе бих купил въпросната Брава.

                      Коментар


                        #12
                        Закарай я на тест на окачването, ако е добра колата си струва труда.Май в сервиза на D&N го правеха срещу скромна сума. Ще ти кажат и какви са ти амортисьорите.
                        Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                        Коментар


                          #13
                          Milky, карал съм Брава няколко пъти, сега съм собственик на Браво, не се занасяй за твърдото возене, пробвай е на асфалт (по възможност без много дупки), на павета не знам, коя кола от този клас не би друсала. Относно амортисиорите, по книжка трябва да са гозови отзад и маслени отпред. Успех в тестването!
                          Bravo 1,6 16V

                          Коментар


                            #14
                            Супер:

                            Идеята за стенда е много добра (определено ще я закарам).Някой от вас би ли се наел със задачата да сравни (горе-долу) возията на Брава с тази на някой немски автомобил (примерно Голф2(3),Ауди 80 и т.н)

                            Коментар


                              #15
                              Re: Супер:

                              milky написа:
                              Някой от вас би ли се наел със задачата да сравни (горе-долу) возията на Брава с тази на някой немски автомобил (примерно Голф2(3),Ауди 80 и т.н)
                              Карам Темпра ... но по нищо не мога да я сравня с возията на Голф 2-3 та даже и 4-ка .... за аудито ... как да се .... возията си е направо СУПЕР ..... равнява се на голям клас кола /голям клас - мерцедес 500 600/ ....
                              Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                              Коментар

                              Working...
                              X