Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава:

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    сравнение с возията на голф не мосля че е уместна, повече наподобява на аудито/80ка/. За да се увериш има ли разлика във возията на тази брава със останалите просто се качи и виш как вози друга такава. На горубляне ще те повозят на всяка която си харесаш стига да се направиш на готов да купуваш

    Коментар


      #17
      Колеги,

      Благодаря на всички,които ми отговориха и дадоха съвет.Днес ще ходя да я гледам пак и ако има нещо ще питам пак.Пък ако я купя,трябва да почерпя !!!Ако има и други мнения по темата - ще ги прочета с удоволствие.Успехи!!!

      Коментар


        #18
        Re: Колеги,

        milky написа:
        Пък ако я купя,трябва да почерпя !!!Успехи!!!
        Дано всичко и излезе добре ... предполагам че няма да съжеляваш !!!!А за почерпката .... почерпи момчетата - заслужават!!! Мен ми идва малко далеко но софиянците ... спокойно почерпи ...
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #19
          Впечатления:

          Карах пак колата,Сега пък друг проблем-на по-големи неравности (бабуни),нещо ми дрънчи под краката (на щофьора).Звука наподобява звънтене на ламарина (не е постоянен,а на интервали).Мисля,че не е от катализатора,а някъде по окачването.Прилича на хрускане,все едно ядеш солети,но с по-метален звук.Как го обясних само Някакви идеи?Извинявам се предварително,ако съм станал досаден!

          Коментар


            #20
            Re: Впечатления:

            milky написа:
            Мисля,че не е от катализатора,а някъде по окачването.Някакви идеи?Извинявам се предварително,ако съм станал досаден!
            Ами ... що не я закараш на един канал и да я огледаш отдолу ... или накой който и разбира? А и една диагностика би открила и други неща .... а?
            Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

            Коментар


              #21
              Вече го направих,

              Гледаха я в сервиз и казаха,че е с перфектно окачване.Да ама дрънчи и то само при гореописаните условия-на по-голями неравности,особено ако са комбинирани с паваж.Иначе колата е супер запазена,ама аз съм си малко по-взискателен (искам всичко да е 6).

              Коментар


                #22
                Re:

                milky написа:
                Гледаха я в сервиз и казаха,че е с перфектно окачване.Да ама дрънчи и то само при гореописаните условия-на по-голями неравности,особено ако са комбинирани с паваж.Иначе колата е супер запазена,ама аз съм си малко по-взискателен (искам всичко да е 6).
                Надявам се следното инфо да ти е полезно:"Подвеска Fiat Bravo/Brava/Marea по своей надежности, конечно, превосходит отечественные автомобили, но уступает немецким конкурентам. На ровных дорогах езда на автомобиле комфортна, но стоит только появиться неровностям (а всем известно, что в России дороги - это одна большая неровность), как тут же подвеска передает на кузов все мало-мальски серьезные удары, а салон наполняется посторонним противным шумом. Если Fiat попал в Россию непосредственно из Европы, то в этом случае водитель рано или поздно столкнется с проблемой малого дорожного просвета и низко свисающего бампера. Автомобили, прошедшие специальную адаптацию для России, имеют увеличенный дорожный просвет, что позволяет водителям меньше бояться наших ухабов. Короткоходные подвески, которые отлично ведут себя на европейских автобанах, на наших дорогах довольно быстро выходят из строя, однако, говорить о том, что автомобиль «сыпется», нельзя. Например, передние амортизационные стойки служат при бережной эксплуатации автомобиля по 70 тыс. км. Примерно столько же выдерживают рычаги с сайлент-блоками и шаровые опоры. Кстати, большим недостатком Fiat в России можно назвать то, что рычаг с сайлент-блоками сделан как единое целое, и его нужно менять в сборе. Примерно 40 тыс. км «живет» и стабилизатор поперечной устойчивости. Немного больше ресурс у рулевых наконечников (примерно 50 тыс. км). "http://autolenta.ru/329.html
                FIAT Bravo 1.6 16V '97

                Коментар


                  #23
                  Re: Вече го направих,

                  milky написа:
                  Гледаха я в сервиз и казаха,че е с перфектно окачване.Да ама дрънчи и то само при гореописаните условия-на по-голями неравности,особено ако са комбинирани с паваж.Иначе колата е супер запазена,ама аз съм си малко по-взискателен (искам всичко да е 6).
                  ако искаш всичко да ти е 6, май ще трява нова колица да си купиш. всяка кола на старо ще има по нещо което трябва да се пипне и да се оправи. ако само в това е проблема, че дрънчи и всичко друго и е ОК моето мнение е че си заслужава
                  Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
                  Lancia Dedra 1.6 91г.

                  Коментар


                    #24
                    O.K

                    Благодаря за инфото,бях го чел,но важното е,че си се опитал да помогнеш.Просто не знам дали да взимам автомобила ???

                    Коментар


                      #25
                      Re: O.K

                      milky написа:
                      Просто не знам дали да взимам автомобила ???
                      Е, колега ... това можеш само ти да решиш .....
                      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                      Коментар


                        #26
                        Milky, всеки като си е купувал кола се е чудил доста време каква точно да избере. Все пак ако наистина си решил да си купуваш автомобил, трябва най-вече да изхождаш от цената и поддръжката му. За 5500 лв., какво би могъл да вземеш, астра или голф 93/94 г., с ръчки за прозорците, 21 век сме все пак! Приеми го като съвет, преди една година, бях на твоя хал, но уви не сбърках, взех Браво и съм много доволен, не е като S-класа, но всичко с времето си!Успех!
                        Bravo 1,6 16V

                        Коментар


                          #27
                          Аз също си купих Фиат Брава преди 3 месеца и преди това дълго време умувах към какво да се насоча.И за себе си си реших, че на тази цена( до 6000 лв.) Брава е най-добрия избор.Конкуренцията в този клас Опел Астра и Голф 3, не предлагат толкова екстри, комфорт и усещане за съвременен автомобил.
                          Fiat Brava 1.4 SX 12V 97

                          Коментар


                            #28
                            И аз съм на път да направя твоя ход.

                            Сега като имаш вече повече впечатления от автомобила,доволен ли си от избора си?

                            Коментар


                              #29
                              milky Нали знаеш че кола и жена - на късмет.
                              BRAVA,когато НЕ гори

                              Коментар


                                #30
                                дааа,

                                Bubis,така е!С първото уцелих,сега ще видим за второто

                                Коментар

                                Working...
                                X