Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повдигане на старички кемпери Fiat Ducato Citroen C25.....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Повдигане на старички кемпери Fiat Ducato Citroen C25.....

    Повдигане на старички кемпери Fiat Ducato Citroen C25 Peugeot J5, с допълнителни и усилващи пружини... Вече тръгна първия образец.https://www.facebook.com/avtopolis?ref=hlКемперът Fiat Ducato Peugeot J5 Citroen C25 е повдигнат вече с 10-15 см, с показаните подсилващи пружини. Това е първия опит, който ще подлежи на оценка и потвърждение на целесъобразността на този начин на повдигане на старички кемпери. ТОЗИ НАЧИН на повдигане на кемпери, ВЪОБЩЕ НЕ Е ПОДХОДЯЩ и не се препоръчва за по-луксозни и по тежки кемпери. За по-тежките и по луксозни кемпери, ще бъдат поставяни ВЪЗДУШНИ ВЪЗГЛАВНИЦИ! Готов е прототипа и съвсем скоро, ще публикувам детайли и снимки, на кит с въздушни възглавници.При интерес, ще споделям размери и подробности, свързани с изработката на подобни усилващи пружини!В ход и реализация е, монтажа на въздушни възглавници на по-луксозните кемпери и товарни бусове!
    Прикачени файлове

    #2
    В тези "чаши" си сложи оригиналните подложки.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      lubo_Y10 написа:
      В тези "чаши" си сложи оригиналните подложки.
      Няма нужда от подложки, поне засега. При началните параметри, нямаше достатъчно място, за да бъде намален вертикалния габарит с 3-5 см, за сметка на подложки. Сега е ясно, че няма и нужда, но наличието на такива подложки би придало , най малкото естетичен и професионален вид на изделието.Експеримнтът показва, че може да се използуват подложки и това няма да попречи. Първите монтирани пружини бяха с височина в ненатоварено състояние 15 см. Вторите пружини са с височина 18 см, с възможност вероятно и и до 20-25 см. Бъдещето ще покаже всичко най добро.Резултата засега показва повдигане на кемпера с 10-12 см и осезателно усещане за повишена устойчивост при завои.При първа възможност, ще напълним пружините с топки за тенис на корт. Предполагам / почти съм сигурен/, че използуването на топките, ще има положителен резултат.Възложих на проектант, да проектира в професионален вид и изготви производствена документация на този модел "пружинни възглавници", за усилване на окачването на старите и бойни машинки.Ако някой има желание, сили и възможности, ще предоставя документацията за пружинните възглавници за кемпери и бусове и вероятно ще я направя обществено достъпна.При наличието на десетина поръчки, себестойността на изделието може да спадне чувствително и да бъде небрежно ниска.Въпрос на време и на потребности!
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        кола

        Освен пружини трябва ли да се сменят и амортисьорите
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Освен пружини трябва ли да се сменят и амортисьорите
          Не! Амортисьорите на кемпера са здрави и перфектни. Монтажа на пружините постига няколко цели: -кемперът се повдига и връща в положение близко до това, в което е бил в началото си.-става по устойчив и стабилен в завоите.-психологически и емоционално е по-приятен за каране.-по здрав и приятен изглежда на външен вид. -Много евтин / най евтиния възможен вариант/, за повдигане на стари машини.Пружините не могат да постигнат , ефекта от използуването на въздушни възглавници.Тяхното предимство е ниската цена, която може да бъде сведена до стотина лева на кит, при условие на малка серийност.Песъкоструенето и поцинковането на детайлите /засега/, има стойност над 50 лева.Ще опитам вариант с прахово боядисване, което ще даде възможност за по-интересни цветови варианти и съчетания.Вероятно ще бъде и по-евтин вариант.Кемерът е експериментален и е въпрос на време, да направя още експерименти.Ще експериментирам на него и въздушни възгравници.Ето възглавници с възможно най малък вертикален и напречен габарит:https://www.facebook.com/avtopolis/p...eater.Нито едно от решенията, не трябва и няма за цел да променя геометрията и параметрите на задния мост, водещи до смяната на амортисьорите му

          Коментар


            #6
            Втори пример, за повдигане и монтаж на възглавници и подсилващи пружини на кемпери Fiat Ducato Citroen C25 Peugeot J5 , в комбинация на пружини и топки за тенис корт. Използуването на топки за тенис корт е стара и възродена идея, която значително променя качеството на возене и поведението на кемпера.Използуването на топки за тенис корт е възможно за повдигане на всякакви автомобили.Кемперът беше повдигнат с 8 сантиметра и поведението му на пътя, бе подобрено осезателно.Както се вижда от снимките, преработката и монтажа на подсилващите пружини, не е много тежък и дълъг процес.Като за експеримент, монтажа отне около 3 часа работа, които могат да бъдат сведени до 2 часа.https://www.facebook.com/avtopolis/p...type=1&theater

            Коментар


              #7
              Какви пари струва тая процедура и какво включва? Само втулки ли?
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #8
                Alex_RT написа:
                Какви пари струва тая процедура и какво включва? Само втулки ли?
                Точната цена засега не може да се каже, защото зависи от цената на пружините, които трябва да са задни и от Мерцедес. Предполагаема стойност на две такива пружини вероятно е 80 лева.Песъкоструя и поцинковането, засега струват от порадъка на 30-40 лева, но може тази сума да стане по-малка, при по голям тираж на изделията.Изработката на планките и захватите за чашите, може да се приеме по 20 лева на бройка, което означава още 100-120 лева.Ако сам правите тези детайли и разчети, без вложениите труд и време, цената би възлязла на тази ориентировачна стойност- от порядъка на 200-240 лева.При серия от 5 кита на веднаж, стойността на материалните разходи би спаднала осезателно.Труда за монтаж на вече готов кит, бих остойностил около 50-70 лева.Това според мен би била добра цена.Вече седмица моя стар и верен "Бидон" търкаля пружините и топките.Резултата според мен е повече от добър. Ще изчакам впечатленията от поведението на втория кемпер, който утре потегля към Бургас и надолу от Бургас....https://www.facebook.com/avtopolis/p...heaterВече са в ход практически действия, по създаване на китове с гумени "въздушни възглавници" за два буса, като начало "Пътна помощ"...

                Коментар


                  #9
                  Колега ще те помоля, ако смяташ да продаваш, да си пуснеш тема в съответния раздел. Тази тема нека да остане само и единствено с цел обсъждане на техническите параметри на това което правиш.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #10
                    nikolce написа:
                    Колега ще те помоля, ако смяташ да продаваш, да си пуснеш тема в съответния раздел. Тази тема нека да остане само и единствено с цел обсъждане на техническите параметри на това което правиш.
                    Въпросът повдигнат с публикацията е идеен и информационен и не касае продажбите.Всеки може да купи топки за тенис корт и усили пружините на колата си и да я повдигне.Смисъла на написаното е, че всеки може да използува ИДЕЯТА, която е много проста. Идеята е безплатна и не е моя. Идеята като идея няма как да се продаде тук, но може да се сподели.Идеята е гениална и просто я споделям.Нека всеки от четящите прецени, дали търся бизнес или споделям една проста и гениална идея, която просто експериментирам в конкретните експерименти.Колко от четящите имат кемпери, които биха желали да повдигнат?Колко от четящите обаче, могат да се възползуват от безплатната идея, за ползуване на топки за тенискорт, за повдигане на омекнали пружини и ресори.Според мен, не сте "купувачи" и не съм "продавач" на безплатни идеи.Питате ме и отговарям.Ако не ме бяхте питали, нямаще да отговоря.Ударете /ако искате/ катинар на темата.Поздрави и благодаря за вниманието.

                    Коментар


                      #11
                      FORD FOCUS 1996!- поредния автомобил повдигнат с топки за тенис в пружините. Пружините на колата бяха подсилени с топки за тенис, без сваляне на задните пружини, с помощта на хидравличен инструмент. Топките за тенис стават за повдигане на всякакви автомобили с омекнали задни пружини!Ето поредното доказателства!За съжаление не мога да кача снимката!

                      Коментар

                      Working...
                      X