Въпроса ми е по-точно:Трябва ли да махна бронята, капака и вратата?Имаше шестограми по ръба на калника - махнах ги (свялям този от страната на водача - десен).Имаше винтове между ръба на бронята и долния ръб на калника дето води към фара - откъртиха им се резбите и не можах да ги развия. Махах кутията за филтъра за да бръкна да ги отрежа.Сега ми остана един винт под пантата на предния капак и един кръстат болт под долната панта на шофьорската врата.Има и винт който е завит странично под фара във един от роговете на шасито - за да бръкна срещу него - трябва да я няма бронята.Въпроса е в тези при пантите няма ли как да се бръкне без да махам врата и капак.Отбелязъл съм ги с червено на илюстрацията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се маха калник на Брава?
Collapse
X
-
Трябва да има и един с кръстата глава отдолу, над гумата, горе-долу където е стрелката за този горния.Ако не можеш да бръкнеш между вратата и калника, свали вратата от пантите, лесно е, 2 болта 10 и щифта на ограничителя. Капака и той е на 4 10ки, ако пречи - долу."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Да стойката на пантата застъпва едното ламаринено ухо на калника.Поради мястото на шестограмния винт се наложи да развия и единия край на черната кора под чистачките и да и извия ъгъла за да бръкна до болта. ПОЛЕЗНО: така не се налага да се махат и чистачките!Махнах и вратата заради кръстатия винт.Маха се и бронята.В моя случай беше се скъсало гнездото с резба за винта между ръба на бронята и на калника и се наложи да махам и кутиите на въздушния филтър за да осигуря достъп за ъглошлайф.Всичко застъпва тоя калник.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар