Здравейте, колеги,стартирам темата наново, като се надявам този път да няма провокации и т.н., за да си продължим дискусията и препоръките.Та, за момента при мен нещата стоят по следния начин:- смених маслото на автомата, като не рискувах с пълня смяна а само с това количество, което успях да източа от кутията.- смяната бе преди 1000км. Какво изтече от кутията и как миришеше не ми се коментира ;(Резултата към момента, за краткото време и пробег е следния:- категорично превкл. от Р на D и R и обратното, стана по неусетно. - разлика в смяната на предавките не мога да кажа, че има кой знае каква. По-скоро си остана същата.- Интересното е, че и въпросното разтоварване на налягането при покой на автомобила и при позиция D и съответно качване отново на налягането при потегляне, стана също доста по-неусетно.Смяната като цяло е повече от елементарна, стига да разполагате с необходимите инструменти.Сложното при смяната е намирането на канал или подемник. При 2.4 задължително се маха акумулатора заедно със стойката му. Пробката за наливане е точно отдолу. При източване на маслото, както е споменато в другата тема, има две пробки. Една контролна за нивото и една основна.Първо се развива контролната с еврейска звезда. След което основната с шестостенен. При мен изтече 3.2л.Снимал съм дължината на контролната пробка, малко по-късно ще кача и снимка.За момента е това. По-нататък пак ще изкажа още впечатления.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Айсин на Крома - 2 част!
Collapse
X
-
u_bo
-
кола
Какво излезе че маслото все пак се сменя -долива https://www.youtube.com/watch?v=cxTENl__CRk Това би трябвало да го правят във всеки по оборудван сервиз дори и да не е фирменТова че се попада на майстори който не са виждали такива коли е често срещан проблем
Коментар
-
u_bo
Re: кола
kluchar написа:Какво излезе че маслото все пак се сменя -долива https://www.youtube.com/watch?v=cxTENl__CRk Това би трябвало да го правят във всеки по оборудван сервиз дори и да не е фирменТова че се попада на майстори който не са виждали такива коли е често срещан проблем
Коментар
-
Да не спекулираме в крайна сметка с това кое е правилното ниво.Сервизната литература казва - правилното ниво на масло е това, когато на 80 градуса източиш цялото от пробката за нивото, затваряш я и доливаш 0.5 литра.Не се определя нивото на око!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
u_bo
BO написа:Да не спекулираме в крайна сметка с това кое е правилното ниво.Сервизната литература казва - правилното ниво на масло е това, когато на 80 градуса източиш цялото от пробката за нивото, затваряш я и доливаш 0.5 литра.Не се определя нивото на око!Service Manual написа:соntrоl / оil lеvеl аdjustmеntThе fоllоwing mеthоds соmprisе twо оpеrаting prосеdurеs:1. оil lеvеl соntrоl аnd rеfuеling priоr tо еnginе shut dоwn.2. оil lеvеl соntrоl with thе еnginе running.CОMMЕNTBоth оpеrаtiоnаl stеps shоuld bе pеrfоrmеd in thе оrdеr listеd bеlоw. Thе оil lеvеl shоuld bе сhесkеd оnly thе spесifiеd оil tеmpеrаturеs аftеr intеrvеning in thе gеаrbоx оr if yоu suspесt yоu mаy hаvе аn оil lеаk. Usе оil ассоrding tо thе vоlumе аnd quаlity оf оil.соntrоl with еnginе оff1. Put thе саr оn а lift аs hоrizоntаl аs pоssiblе. аpply thе pаrking brаkе аnd put thе сhаngе in pоsitiоn P. If using аn еlеvаtоr trасk, thе whееls shоuld bе blосkеd. аttасh thе suсtiоn systеm еxhаust.2. Rаisе thе vеhiсlе. Rеmоvе thе еnginе undеrсоvеr аnd plасе а соllесting соntаinеr undеr thе gеаrbоx. Rеmоvе thе pipе plug оil lеvеl.3. If оil gоеs thrоugh thе hоlе оf thе tubе lеvеl, rеfuеl gеаrbоx оil until it bеgins tо pоur. Disrеgаrd thе оil соntаinеd in thе tubе lеvеl. Mоunt thе саp.Tightеning tоrquе, lеvеl саp 8 Nm (7 lbf ft)4. еntеr 1 litеr оf оil аrоund thе fill hоlе.соntrоl оf оil аt а tеmpеrаturе frоm 30ºс tо 45º с1. Lоwеr thе саr.2. оpеrаtе thе еnginе until thе tеmpеrаturе rеасhеs 30 ° tо 45 ° с ассоrding tо thе mеnu "сhесk Vаluеs" TсM. Mоvе thе gеаr sеlесtоr pоsitiоn P tо D аnd thеn, frоm D tо P. Lеt thе mаrсh mоrе thаn 2 sесоnds in еасh pоsitiоn (N аnd R) whilе stеpping оn thе brаkе pеdаl. Rеpеаt twiсе.3. Lеаvе thе еnginе running аnd lift thе саr. Plасе а соllесtiоn соntаinеr undеr thе gеаrbоx аnd rеmоvе thе pipе plug оil lеvеl.4. It will gеt а соrrесt оil lеvеl whеn it сеаsеs tо bе disсhаrgеd by thе оil lеvеl hоlе. Disrеgаrd thе оil соntаinеd in thе tubе lеvеl.5. If thе оil lеvеl is bеlоw оr lеvеl flush pipе, nоt pоur аny оil соntеnt thаn thе lеvеl in thе tubе. In thаt саsе yоu must fill оil. Mоunt thе саp.Tightеning tоrquе, lеvеl саp 8 Nm (7 lbf ft)Filling1. Lоwеr thе vеhiсlе аnd turn оff thе еnginе.Rеmоvе thе fillеr саp аnd tоp up аpprоx. 0.5 litеrs оf gеаrbоx оil. Sее Wеight, tоrquе, vоlumе аnd quаlity оil.2. Stаrt thе еnginе, put thе gеаr sеlесtоr pоsitiоn P tо D аnd thеn D tо P. аllоwеd tо stаnd up mоrе thаn 2 sесоnds in еасh gеаr pоsitiоn соuplеd (N аnd R) whilе thе pеdаl is thе brаkе. Rеpеаt this prосеdurе twiсе.3. Rаisе thе саr аnd rесhесking thе оil lеvеl. аdd if nесеssаry. Fit thе drаin plug whеn lеаving thе оil.Tightеning tоrquе, lеvеl саp 8 Nm (7 lbf ft)4. Mоunt thе еnginе undеrсоvеr.5. Lоwеr thе саr, stоp thе еnginе аnd mоunt thе fill hоlе plug.Tightеning tоrquе, оil fillеr 30 Nm (22 lbf ft)6.Disсоnnесt thе vасuum systеm аnd thе еxhаustсhесk аnd аdjust lеvеl with thе оil tеmpеrаturе bеtwееn 70 аnd 80 º с.1. саrry оut сhесks аnd filling аs аbоvе, аnd thеn аdd аnоthеr аpprоximаtеly 0.4 litеrs.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар