Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Здравейте, нов собственик на Fiat съм.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте, нов собственик на Fiat съм.

    Здравейте на всички!!! Преди 2 дена си купих на майтап едно Пунто 98 година 1.1 55к.с. , и съм доста очарован от тази количка. Доста динамичен и адски икономичен двигател в градски условия. Надявам се да ви бъда полезен с каквото и да е било .

    #2
    Много и безавариини километри с новата придобивка! Ще се учудиш колко евтина може да е поддръжката на един автомобил...
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Punto_II_HGT написа:
      Много и безавариини километри с новата придобивка! Ще се учудиш колко евтина може да е поддръжката на един автомобил...
      Честно казано за първи път се качвам на Фиат и дано не ми се налага да знам цената на частите , ма по нашите пътища със сигурност ще разбера :D . Веднага имам първи въпрос относно модела!?!?!?!На всички Пунтота , слабото им място е в гарнитурата на каака на клапаните??? 3-ма приятели имам и на тримата им сълзи от там ???Дайте съвет каква марка части да ползвам , както и какво е най-подходящото масло за тази гадинка :D Ама наистина ми хареса :D

      Коментар


        #4
        Честито колега за автомобила и безаварийни километри.Относно частите те са толкова евтини,че със сигурност ще си позволиш най-доброто
        EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
        EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
        FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.

        Коментар


          #5
          кола

          Гарнитурата не е скъпа и се сменя без да се слага силиконВиж може болтовете да изпускат ако са пренагегани преди това сложи им преходни с гайка
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Гарнитурата не е скъпа и се сменя без да се слага силиконВиж може болтовете да изпускат ако са пренагегани преди това сложи им преходни с гайка
            Благодаря ви приятели още утре ще си я почовъркам че ще ми е свободен деня.

            Коментар


              #7
              кола

              Отиваш на Трите вятъра и си взимаш гарнитура с отстъпка и имаш 4 болта да развиеш е и да махнеш кутията на филтъра като е сменяш е поставяш в канала правилно Натягаш последователно и постепенно на кръст болтовете .Я! като Я сменяш Я поставяш...Има и такава буква в азбуката, Ключарю!Модераторски екип на фиат-бг.орг
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                На гарнитурата задължително се слага силикон там където прави остри завои- на 4 места. Масло сипваш каквото и да е двигателно-аз слагам най-ефтиното лукоил 10в40 и го сменям на 10 000. Провери маслото в скоростите и долей ако трябва каквото и да е миришещо на чесън. Гледай температурата на антифриза защото термостатите им са фалшименто. Свещите задължително с шестограм 16 без значение на марка.
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #9
                  VVidev написа:
                  Честно казано за първи път се качвам на Фиат и дано не ми се налага да знам цената на частите , ма по нашите пътища със сигурност ще разбера :D .
                  Че какво им е на пътищата в Ямбол/ско?Я ела да видиш за какво става въпрос във Врачанско Честито за фиатчето! И да знайш, доволен ши останиш!

                  Коментар


                    #10
                    lubo_Y10 написа:
                    На гарнитурата задължително се слага силикон там където прави остри завои- на 4 места. Масло сипваш каквото и да е двигателно-аз слагам най-ефтиното лукоил 10в40 и го сменям на 10 000. Провери маслото в скоростите и долей ако трябва каквото и да е миришещо на чесън. Гледай температурата на антифриза защото термостатите им са фалшименто. Свещите задължително с шестограм 16 без значение на марка.
                    ок за маслото ясно ... сменено е даже вече , но с температурата малко ще е проблем , защото има само една лампа и няма скала Демек като светне , укотена е вече :D .

                    Коментар

                    Working...
                    X