Разглеждах си из книжката ама пише на италиански а аз не го разбирам ама грам.Там са показани някакви тръгълничета които се образуват от светлината и аз ги виждам по задниците на другите коли.Като цяло фаровете си светят ама нещо не ми харесва как точно.Крушките са 60/65W Tungsram и първоначално си мислех че са слаби или нещо такова ама като ги погледнах се оказа че хич не са слабички.Десния ми бие и по табелките и по бордюрите и интересното е че свети и на пътя а левия е някак забит в земята пък същевременно си свети и напред и даже ми се вижда доста високо като го гледам по другите коли.Ясно ми е коя врътка отгоре по фаровете за какво е ама не успях да уцеля точната комбинация.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как точно се регулират фарове на Типо?
Collapse
X
-
Ето тук нищо, че е за Пунто е подобно: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EB%E8%F0%E0%F2Иначе на мойто Типо фаровете "кинат"!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
За трети път го пиша: До всички които имат ’проблем’ с фаровете. Колеги фаровете са ви си наред - просто явно плачат за регулиране. И стига сте давали пари по сервизи за глупости - какви фиат-ентусиасти сте като не се хванете да регулирате едни скапани фарове. Аз на Браво/Брава/Мареа не съм пипал фарове, ама съм си регулирал на всичките коли сам фаровете и умишлено даже си ги правя малко вдигнати да си виждам по добре. Значи принципа на регулиране е следният - на гърба, отгоре или даже отдолу на фаровете има врътки за регулиране - на някои коли са направо врътки които действаш на ръка, а на други са едни яки болтове които се въртят с отверка. Обикновено са един за наляво надясно, един за нагоре надолу (самия рефлектор) и един за наклона. Регулирането трябва да бъде така - 10% наклон на къси/мерени спрямо височината на колата, дългите си идват на място сами/ . Какво означава това - 10% наклон значи на всеки 10 метра свветлината да пада с 1/10 от височината на колата. Ако центровете на фаровете са на височина 60 см за 10 м трябва лъча да пада с 6см. Как да ги регулирате?? Избирате си една бяла стена кудето и да е и спирате на 5м от нея (горе долу). Хубаво е преди това да сте си погледнали на светло откъде се регулира фара че после на тъмно си е гадно. Регулирате само на къси. Бележите си с нещо на стената къде ви се падат страниците на колата е горе долу пак на око. После си измервате центровете на фаровете с рулетка - височина от земята и разстояние от близката страна на колата. После ги бележите по същия начин на стената с тебеширче. Палите фаровете и ги нагласята така че и при двата центъра на светлината да е на 1/20 от фисочината по ниско (т.е. ако фаровете са на 60 см от земята, точките на центъра на светлината да са по ниско 3-4 см на стената). На къси е лесно защото самота свелина на късите има профил приличащ на това ’ -/ ’ - пресечната точка е центъра. Като нагласите височината, нагласяте местата - трябва левия да да сочи точно под белязания център, а десния може да е няколко сантиметра вдясно от центъра за да ви осветява по добре банкета нощно време. В общи линии е това - няма нищо сложно. Имайте предвид че е хубаво да си смените и крушките защото с течение на времето отслабват и особено ако са си оригиналните и са да кажем на 8-10г.. Можете да си вземете и с повишена светимост - оня ден взехме с колегата на шефа за баварката едни Бошова - сини Н7 - яко светят. Това е ... Успех в регулирането.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Трябва първо да свалиш регулиращите механизъмчета и да ги напръскаш с ВД,защото клеясват и рефлекторите не могат да се движат,колкото и да въртиш.След това поставяш ръчицата в нормално положение.Другото е за сваляне на фаровете надолу-когато си натоварен.И регулираш,както Yavor е написал.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Регулиране фарове на Типо Темпра. - Лостчета за ръчно регулиране на височината, в зависимост от натоварването на автомомобила.Намират се от вътрешната страна на фаровете.Поставено в позиция 1 при ненатоварен автомобил, а в позиция 2 напълно натоварен. - Винт (А) регулиране на вертикалното положение на фара - Винт (B) регулиране на хоризонталното положение на фараПри регулиране на фаровете лостчетата за регулиране на височина трябва да са в позиция 1 по диаграмата (т.е. да сочат към мигачите)Carozzeria Touring, Milano
Fiat 124 Touring - моята следваща кола
Коментар
-
Доколкото загледах едното лостче (лявото или по-точно шофьорското) сочи към мигача а другото на другия фар сочи към решетката (така поне е показана позиция едно).Следващия ми въпрос е някой може ли да ми препоръча конкретен модел крушки (шашнах се с тези H1 до H7 и различните там градуси на светлината и коефициенти и щуротии).Разбрах че цената на повечето е около 30-тина лв за две.Благодаря!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Въпроса е да не сложиш 100/110 W,защото релетета и инсталацията не са оразмерени за такъв голям ток.Има опасност да запалиш кабелите,или да стопиш рефлектора.А защо си недоволен от сегашните крушки?Регулирай си първо фаровете , ако трябва,почисти стъклата на фаровете отвътре,и ако няма ефект,тогава ги сменяй.Иначе 60/65 W е по-добър вариант от 55/60,но в никакъв случай по-мощни!УспехFiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
lu40 написа:Въпроса е да не сложиш 100/110 W,защото релетета и инсталацията не са оразмерени за такъв голям ток.Има опасност да запалиш кабелите,или да стопиш рефлектора.А защо си недоволен от сегашните крушки?Регулирай си първо фаровете , ако трябва,почисти стъклата на фаровете отвътре,и ако няма ефект,тогава ги сменяй.Иначе 60/65 W е по-добър вариант от 55/60,но в никакъв случай по-мощни!УспехCarozzeria Touring, Milano
Fiat 124 Touring - моята следваща кола
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар