Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за един проблем с Темпрата
Collapse
X
-
Re: Съвет за един проблем с Темпрата
miraco написа:Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Re: Съвет за един проблем с Темпрата
fuel injekcion написа:miraco написа:Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.
Коментар
-
ivel написа:напръскай всички букси,включително и на имобилайзера с контактен спрей и всички мъки ще свършат
Коментар
-
Преди 7 год. имах подобен проблем и се оказа полупрекъсната кабелна обувка на плочката с минусите намираше се под аумулатораи там имаше поне 10 кабелчета с кабелни обувки едни водеха за част от таблото друго стартера върти няма палене с клещи претегнах напръсках със спреи и се оправи проблема но докато го открия доста ядове брах.Дано съм ти бил полезен.TSOLOV
Коментар
-
ivel написа:намери буксата на имобилайзера и напръскай нея
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар