Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за един проблем с Темпрата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за един проблем с Темпрата

    Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.

    #2
    Виж дали смуче въздух от там дето не трябва.

    Коментар


      #3
      Re: Съвет за един проблем с Темпрата

      miraco написа:
      Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.
      ако смуче въздух ще съска от някъде около моното ....провери тпс..и откачи стъпковия ако е от него работата ще се промени..не е зле да провериш и бобината на моята темпра правеше същоти от нея.
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        Re: Съвет за един проблем с Темпрата

        fuel injekcion написа:
        miraco написа:
        Ситуацията е следната... Темпрата 1.6 моно инжекция SW 95 г. преди си работеше перфектно. Една година стоя на един паркинг и от няколко месеца я подкарах пак. Имаше проблем с оборотите, мислех че е от стъпковият мотор, смених 2 бр. но проблема си оставаше. Един път оборотите се менят от 400 - 1300 обр., друг път просто изведнъж гасне, и това само на тихи обороти. Карайки на ниски обороти и като подам рязко газ в първият момент колата предръпне и след това се форсира. от време на време и светва лампата за дюзата. А за капак от няколко дена като дам контакт по някога лампата за имобилайзера не гасне и не мога да запаля колата, трябва по няколко пъти да дам контакт за да изгасне. Давайте съвети.
        ако смуче въздух ще съска от някъде около моното ....провери тпс..и откачи стъпковия ако е от него работата ще се промени..не е зле да провериш и бобината на моята темпра правеше същоти от нея.
        Пробвах това със стъпковият мотор, един път като го откачих от буксата оборотите се вдигнаха леко, друг път като започнаха да играят оборотите откачих пак буксата и никакъв ефект, без стъпковият мотор оборотите продължиха да играят. Чудно ми е защо и от време на време светва лампата на дюзата.

        Коментар


          #5
          Газ бензин?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Газ бензин?
            Бензин, никога не е била на газ.

            Коментар


              #7
              напръскай всички букси,включително и на имобилайзера с контактен спрей и всички мъки ще свършат

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                напръскай всички букси,включително и на имобилайзера с контактен спрей и всички мъки ще свършат
                Напръсках всичко където се сетих и няма ефект. Започвам да си мисля че някъде има проблем с масата. Защото преди след като седя една година на паркинг не искаше да запали после. Гледа я един ел. техника ми каза че се губи маса към компютъра, пусна отделна маса/кабел към буксите за помпата и делкото и колата запали. Но ми каза че трябва да проследи всички кабели. Дайте някоя схема където мога да видя всички маси къде се намират по купето.

                Коментар


                  #9
                  Преди 7 год. имах подобен проблем и се оказа полупрекъсната кабелна обувка на плочката с минусите намираше се под аумулатораи там имаше поне 10 кабелчета с кабелни обувки едни водеха за част от таблото друго стартера върти няма палене с клещи претегнах напръсках със спреи и се оправи проблема но докато го открия доста ядове брах.Дано съм ти бил полезен.
                  TSOLOV

                  Коментар


                    #10
                    намери буксата на имобилайзера и напръскай нея

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      намери буксата на имобилайзера и напръскай нея
                      напръсках всички букси под кората при волана....но ефект с оборотите няма. От няколко дена оборотите започнаха да играят между 1100 - 1600 оборота. Преди играеха около 400 - 550.Само да ми остане свободно време ще я разглобя цялата...или ще се оправи или на моргата.

                      Коментар


                        #12
                        Ако е моноинжекция, под моното има гумен тампон който май е заминал и от там дърпа въздух.

                        Коментар

                        Working...
                        X