Бензинов мотор:++ Горивото ще ти е по-евтино с газова уредба+ Една идея по-евтини консумативи-- солидна сума за газов инжекцион. Ако искаш обикновена уредба, трябва да търсиш кола преди 98’ с метални колектори.- газова бутилка в багажника- по-слаб вървежДизелов мотор:++ върви както трябва, никакви проблеми при изпреварвания, баири и прочие.+ свободен багажкик, бързо зареждане + гориво за много километри.- по-скъпи консумативи (ремъци, ролки, съединител).- често се налага смяна на дебитомер (150 лв. нов или 50 втора употреба), клапана за високо налягане също е доста проблемен, но поне лесно се сменя (към 50 лв. втора употреба)Бензиновите са сравнително безпроблемни.На 1.8 напоследък му се носи слава, че лагерите на коляновия вал задирали, но май всичко си е до бройката.1.6 си е здрав, но сравнително слабичък. Ако слизаш от Темпра 1.6, ще ти е перфектен. Колкото и да е смотан във вървенето, лично аз го харесвам и карам втора кола с такъв мотор.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Във форума, относно 1.6 се пускат теми "не иска да пали", може да ги разгледаш. А 1.8, голяма част от тях са зле поддържани, не сменяно масло и от там заминават лагерите на вала и/или биелите.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
не търся толкова бърза кола 103коня ще са ми достатъчни въпреки че знам жтд че набира доста ,газта не ми е проблем чее вбагажника и е на газ с металните си търся кола и почти съм си намерил но аз ще и слагам газта като бутилка,изпарител,маркучи и трабичка аз ще ги сложа после вече имам нужда от симулатори или емулатор и копче което щетърся човек да ги слага интересуваше ме главно 1.6 ще гледам да не пушляви и дано не взема някой с голям разход на масло и липса на компресия ,скоростите и съеденителя да са здрави ,другото ще го постягам ако има нещо не е проблем
колеги,извинявам се но не намирам мнения за 20в , някой да каже ако може как са като цяло ,и как става смяната на ремъци с ролки ,трябва ли да се сваля мотора?
Как точно се сменя ангренажа не знам, но в коша на Мареа си е тегаво. Защо не се замислиш за метан, сега газта е евтина и си струва, но не се знае за напред. 20в имат същият проблем като 1.8, не е ли поддържан добре заминават билени/основни лагер. Иначе е добър мотор и голям кеф да се кара.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
не ми е за гонки но със сигурност за мен ще е самолет ! ... мисля да пробвам една с газов инжекцион 147коня с оригинални джанти ,не ми изглежда кола която са я карали яката ...какво,да,гледам най напред освен мотора да работи равномерно,тихо без бушаци..с стегнати скорости без стържене,хъркане и т,нт,мисля че ако има нещо по окачването и т.нт няма да излезне кой знае колко много , мотор и скорости здрави ли са,другото ще го постегна според мен ..
Що не огледаш пак дизеловите, тая двойка... :/Най-малкото данъка ще е двоен...Или пък един такъв "фиат" www.bit.ly/1ShPm1U
td добре бих взел обаче мареа ,защото от алфите много ми се оплакват от скъпото и слабо окачване особено горни носачи..и данъците не са ми проблем ...а 1.6 16в пластмасовите ,само инжекцион газ ли може
Коментар