Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дръжки на вратите, стъклата, задна чистачка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    lu40 написа:
    Мотора движи един гъвкав винт,намиращ се в процепена тръба.Този винт вдига и сваля прозореца.Най-добре е да свалиш целия този механизъм заедно с двигателя,да промиеш гъвкавия винт в тръбата с бензин и да я напълниш с нова грес,защото именно там се събира мръсотия,старата грес запича и от това прозореца трудно се движи.След тази операция свалянето и вдигането е плавно и безшумно.Успех!
    flx нямам какво да допълня след това

    Коментар


      #17
      lu40 написа:
      Мотора движи един гъвкав винт,намиращ се в процепена тръба.Този винт вдига и сваля прозореца.Най-добре е да свалиш целия този механизъм заедно с двигателя,да промиеш гъвкавия винт в тръбата с бензин и да я напълниш с нова грес,защото именно там се събира мръсотия,старата грес запича и от това прозореца трудно се движи.След тази операция свалянето и вдигането е плавно и безшумно.Успех!
      това е много хард-кор вариант.. мисля, че ако проблема не ти е свръх изявен, можеш да се разминеш само със сваляне на кората на вратата и обилно смазване на нарочените за разглобяване от колега чаркове... и все пак ако не те мързи, или ако прозореца наистина се движи много трудно май трябва да приемеш съвета на колегата lu4o...
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #18
        Колеги, това не е хард вариант изобщо След като се свали кората на вратата прозорецът се сваля дополовината, подпира се с нещо за да не падне и механизма се откача от прозореца.Това става като внимателно се свали пластмасовата скоба,която предпазва от изваждане остта на механизма.Остта на механизма внимателно се вади от отвора в стъклото.Разкуплира се щепсела от двигателя,развиват се 3 винта и механизма се вади без проблем.След това-една четка,малко бензин,малко хубава грес и механизма е нов
        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

        Коментар


          #19
          Вчера свалих корите на вратите. Под кората има прозрачна пластмасова клора, която е залепена към вратата с нещо като строителна пяна, но тази се разтяга. За да свалите корите ви трябват отвертка кръстачка (къса и дълга отвертка) и шестограми. И реших да не ги свалям тези кори.Купих една много тънка спринцовка и система, От системата взех маркуча. Напълних спринцовката с грес. Свалям стъклото до долу и през процепа се вижда армирано жило и една пластмасова колелце. После турнах малко грес със спринцовката, вдигнах прозореца и го спуснах няколко пъти, после в средо положение и с помощта на спринцовката и маркучето от системата пак турнах малко грес. След това пак нагоре-надолу.Работата на стъклата се подобри.Изпрах и измих корите на вратата.Направх и снимки, така че ако някой се интересува, може да ги постна тук, но това ще стане след няколко дена

          Коментар


            #20
            Humppa написа:
            Вчера свалих корите на вратите. Под кората има прозрачна пластмасова клора, която е залепена към вратата с нещо като строителна пяна, но тази се разтяга. За да свалите корите ви трябват отвертка кръстачка (къса и дълга отвертка) и шестограми. И реших да не ги свалям тези кори.Купих една много тънка спринцовка и система, От системата взех маркуча. Напълних спринцовката с грес. Свалям стъклото до долу и през процепа се вижда армирано жило и една пластмасова колелце. После турнах малко грес със спринцовката, вдигнах прозореца и го спуснах няколко пъти, после в средо положение и с помощта на спринцовката и маркучето от системата пак турнах малко грес. След това пак нагоре-надолу.Работата на стъклата се подобри.Изпрах и измих корите на вратата.Направх и снимки, така че ако някой се интересува, може да ги постна тук, но това ще стане след няколко дена
            Да ще е хубаво да ги постнеш
            FIAT MAREA - 1997г 1.6 16V elx

            Коментар


              #21
              Ще ги постна, веднага щом ги взема от фотоапарата на един приятел

              Коментар


                #22
                toni написа:
                пръскането отзад става като натиснеш ръчката надолу (към таблото), задръж по-дълго защото ако не ти работи клапанчето водата се връща към казанчето, пиши ако не работи да го оправяме някак
                Какво представлява това клапанче? От къде да го купя (у T&N кар го нямат)? Как се сменя?

                Коментар


                  #23
                  Оказа се, че клапанчето е здраво, а е скъсан маркуча, който води към задната чистачка. Скъдано е там, където минава през гумен маншон от купето във задната врата.

                  Коментар


                    #24
                    Защо не мога да прикачвам файлове?Исках да прикача снимки на вратата със свалената кора... Защо се зъбиш? Вместо да зававаш тъпи въпроси ходи си погледни раздела "Въроси/Отговори" (ей там най-отгове вляво). Тука хората се морят да превеждат, за да може такива като теб да четат! Там си пише кратко и ясно. А иначе в твоя случай съм почти 100% сигурен че снимката ти не е отговаряла на критериите, т.е. най-вероятно е била по-голяма отколкото е допустимо! И не се сърди, а наистина прочети тук-онуй преди да питаш... без лоши чувства - Админчето

                    Коментар


                      #25
                      Както бях обещал - снимките:1. Разглобената врата.2. Спринцовката с маркучето от система за греста.

                      Коментар

                      Working...
                      X