Колеги, нуждая се от съвет за тази колица.http://www.mobile.bg/11429599780957738Днес я огледах и покарах. Салона е захабен, но това е нормално. Върви прилично. Има тресене в предницата при около 120 км/ч, най-вероятно от гумите, но това ще го видим. Педала на спирачките е по-твърд в сравнение с Мареата. Не хлопа и тропа през дупките. В понеделник ще я закарам до фирмен сервиз да прочетат компа. Нооо, много съм бос с дизелите...Какво друго да гледам?Нещо специфично?Също ще съм доволен да споделите за цените на консумативи и части.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за Nissan Micra 1.5 dCi
Collapse
X
-
Humppa
Бллизък човек има такава, точно 1,5 dCi. Толквоа е икономичен, че имам чуството, че гори повече масло отколкото нафта. Обачееееее, на човекът му побеля косата от проблеми с ABS-а и управлението на чистачките. Компютър за ABS-а поръча от E-bay, употребяван, за около 100 лева и се оправи дерта. Но проблемът с чистачките отне още повече време и нерви. Та чистачките работят когато и както си искат, включват и изключват по собствена преценка и със скорост, която им е удобна. Проблемът в крйна сметка се реши с ЦК ключе на плюса на кабела...
Коментар
-
Колега,просто не си вкарвай таралеж в гащите.Този двигател е на рено и както казва колегата е много кекав,а при възникване на проблем ремонта е изключително скъп.Когато работи добре е икономичен ,но има проблеми които направо ликвидират мотора.Шуреят ми караше едно канго и на 60000км в движение превърта ремъка и къса два клапана като единия се забива в главата а другия в буталото.Няма да влизам в подробности но ремонта излезе над 3000лв.Двигателя е направо като детска играчка,стъблата на клапаните са 6 мм,няма подложки под пружините.Основен проблем е че колелото на разпределителния вал има отлята към него шпонка ,която се къса и всичко отива на кино.А само това колело струва 250 лв.Като правих ремонта прегледах турбото и установих че оста на турбината има стахотен радиален луфт.А колата наистина беше на 60000км щото е купена тук на ново от магазина.Мой комшия кара едно рено такси със същия мотор.С този двигател си беше все в сервиза.Добре че имаше под ръка едно пунто та работеше през това време.Преди две години въобще му е махнал турбото и колкото върви.Та като прибавим и към този двигател и марката нисан,частите на която са в пъти по скъпи от тези на фиат,картинката става неприемлива.Така че горещо те съветвам да не си сменяш марейката с такава микра.Поздрави.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Re: Мнение за Nissan Micra 1.5 dCi
gamma написа:Колеги, нуждая се от съвет за тази колица.http://www.mobile.bg/11429599780957738Днес я огледах и покарах. Салона е захабен, но това е нормално. Върви прилично. Има тресене в предницата при около 120 км/ч, най-вероятно от гумите, но това ще го видим. Педала на спирачките е по-твърд в сравнение с Мареата. Не хлопа и тропа през дупките. В понеделник ще я закарам до фирмен сервиз да прочетат компа. Нооо, много съм бос с дизелите...Какво друго да гледам?Нещо специфично?Също ще съм доволен да споделите за цените на консумативи и части.Благодаря!FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Новите Микри са доста зле. Майка ми караше старата 1.5дизел 99 година - 8 години никакви грижи. Само консумативи и от време на време нещо малко за по 30-40лв. След като ръждата я удари през 2013-та решихме да купим новата Микра - точно като тази дето ти си показал 2005г. Взехме я в топ състояние, нов внос - проверихме всичко и обслужихме в сервиз. 3 месеца беше супер, ама после се почна. Компютъра почна да се бъзика, колата гаснеше в движение. Оказа се, че това е често срещан проблем. Наложи се смяна - 550лв в сервиза. Месец по късно предницата се разтропа - цените са г/д като на фиат. Имобилайзера 2 пъти блокираше и оставяше майка ми на паркинги в магазини, докато не го изолираха :D Аербе-зите се отвориха ПО ВРЕМЕ НА ВЪНШНО МИЕНЕ на колата в мивка!!! Решихме, че тая кола просто не иска да е при нас и я пуснахме за продажба. Докато чакаме клиент, замина и скоростната кутия...Накрая се появи човек и я продадохме за 5200лв - пролетта на 2014-та. Не случайно цената им пада бързо - сега средно вървят за по 4к, просто колата е боклук. Единственото хубаво е разхода и.За същите пари купихме Сивик 1.7CDTI 100 коня 2003 години хечбек. Разликата е огромна.
Коментар
-
Вземи си Renaul Clio с двигател 1.5 dCi - уникално икономичен, версията ~82 коня, a не 65.Имал съм две служебни коли с тоя мотор - едната Logan комби, а другата Sandero (то май беше 75 коня вариант).Изключително икономичен е - около 3,9 на сто гори извънградско.Има една транспортна фирма, която вози до Букурещ по 2 пъти на ден и с тоя двигател имаха проблем чак на 500 000 км да сменят 1 дюза.В момента колата им е на над 650 хил и все още си движи нормално (Логан 6+1 местна);Цък2
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар