Петите служат за застопоряване на р. валове за да можеш да работиш бързо и спокойно. Щом имаш прорез на маховика това ти е ГМТ и ако имаш тел с камера можеш да си го нагласяш. Ако тръгнеш да купуваш "часовник" ква ти е файдата? С отвертка спокойно може да объркаш един зъб.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зацепване на ангренаж 1.8 16v
Collapse
X
-
kal0yanch40 написа:Ами разхода ми се вдигна, колата не върви като преди, знам че като е на метан е умряла, но усещам разлика във вървежа. И при минимални обороти 800-850, като чели се чува едно неравномерно чаткане, от валовете, не е подреден звука като по-часовник. А и самия звук на мотора стана по-постен, преди беше дрезгав.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
Днес си поиграх с колата, презацепих я. Установих че всмукателният вал е с 1 зъб напред, затова вероятно понякога ми е гърмяла на метан. Сега се появи обаче друг дерт, дигнаха ми се оборотите, ама ще търся проблема следващият почивен ден. Приемам акъл, от какво може да е.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Преди малко се занимавах пак с колата. Свалях стъпковото моторче, чистих го, пръсках го със спрейове и установих, че работи на пълна мощност, ако мога така да се изразя. След това, закачих колата с MES и там показа проблем със стъпковото. Мисля да търся ново/друго, но първо искам да чуя мнение от по-разбиращите от мен.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар