Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренаж 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Петите служат за застопоряване на р. валове за да можеш да работиш бързо и спокойно. Щом имаш прорез на маховика това ти е ГМТ и ако имаш тел с камера можеш да си го нагласяш. Ако тръгнеш да купуваш "часовник" ква ти е файдата? С отвертка спокойно може да объркаш един зъб.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #17
      kal0yanch40 написа:
      Ами разхода ми се вдигна, колата не върви като преди, знам че като е на метан е умряла, но усещам разлика във вървежа. И при минимални обороти 800-850, като чели се чува едно неравномерно чаткане, от валовете, не е подреден звука като по-часовник. А и самия звук на мотора стана по-постен, преди беше дрезгав.
      Има ли развитие по темата, че почнахме да си внушаваме как и нашите ангренажи са зацепени накриво.Взех да си викам, абе тая кола така ли трябва да върви "оргинално" ? Моя не съм го сменял, предишния трърди, че е.

      1.9 JTD 110hp
      Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

      Коментар


        #18
        Нямам време. Утре почивам и смятам с това да се занимавам.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #19
          Днес си поиграх с колата, презацепих я. Установих че всмукателният вал е с 1 зъб напред, затова вероятно понякога ми е гърмяла на метан. Сега се появи обаче друг дерт, дигнаха ми се оборотите, ама ще търся проблема следващият почивен ден. Приемам акъл, от какво може да е.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #20
            Стъпков мотор да си чистил скоро ?
            punto HGT

            Коментар


              #21
              Не съм го чистил, то как се чисти това нещо. Разглобявал съм го преди време, клапанчето с пружинката, на самия дросел си се затваряше, а буталцето в самото моторче се движеше.
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #22
                Сваляш и само забърсваш хубаво, откачи клемата на акумулатора. В началото може да ти играят оборотите, но като покараш и се адаптира би трябвало нещата да си дойдат на място ако се окаже, че от него е проблема с високите обороти.
                punto HGT

                Коментар


                  #23
                  Аз имах високи обороти точно от задръстен стъпков мотор. С WD40 няколко пъти се оправи и вече проблема не се е проявявал десетки К км.

                  1.9 JTD 110hp
                  Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                  Коментар


                    #24
                    Преди малко се занимавах пак с колата. Свалях стъпковото моторче, чистих го, пръсках го със спрейове и установих, че работи на пълна мощност, ако мога така да се изразя. След това, закачих колата с MES и там показа проблем със стъпковото. Мисля да търся ново/друго, но първо искам да чуя мнение от по-разбиращите от мен.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                    Коментар


                      #25
                      Колеги, възможно ли е някой датчик, да бърка управлението на стъпковото моторче.
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        #26
                        Някакъв за температура, мей би?
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #27
                          Датчик за температура звучи логично, но кой от всички влияе на стъпковото моторче.
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #28
                            kal0yanch40 написа:
                            Датчик за температура звучи логично, но кой от всички влияе на стъпковото моторче.
                            Този, който е завит на термостата.
                            1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                            2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                            Коментар


                              #29
                              В сервизното ръководство го има описано кое как на празен ход... поне за 1.4 го има, не вярвам да няма и за 1.6
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #30
                                Проблема е решен. Цялата работа идвала от прекъснат кабел на TPS-a, сега го запоих и всичко си дойде на място. Сега е ред вече, да се види, какъв ще е разхода.
                                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                                Коментар

                                Working...
                                X