Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренаж 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зацепване на ангренаж 1.8 16v

    Колеги, мисля да си взема петички за валовете, че след последния ремонт, не съм сигурен че е зацепен мотора, както трябва. Набелязал съм тези: http://www.zimber.bg/cat-avto-instru...e-kleshti.html .Да ми кажете, реално тези ли са за моят мотор и как се действа с тя, по принцип има представа, но всяка информация е добре дошла.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    #2
    Да, това са точните пети. Моя двигател го зацепват с такива. А иначе ето едно клипче, в което обясняват много точно каква е процедурата по зацепването на ангренажния ремък за 1.8 VFD (малко е на португалски, но се разбира за какво иде реч.) https://www.youtube.com/watch?v=ffFSFKBOpA0
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    Коментар


      #3
      Re: Зацепване на ангренаж 1.8 16v

      защо мислиш че не е зацепен правилно кое те притеснява

      Коментар


        #4
        Ами разхода ми се вдигна, колата не върви като преди, знам че като е на метан е умряла, но усещам разлика във вървежа. И при минимални обороти 800-850, като чели се чува едно неравномерно чаткане, от валовете, не е подреден звука като по-часовник. А и самия звук на мотора стана по-постен, преди беше дрезгав.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          Освен петите ще ти трябва и часовник както е показано в клипчето, а за поставянето на петите - на мястото на 2-ра пета на всмукателния вал и на мястото на 3-та пета на изпускателния вал, след това слагаш ремъка и сваляш петите, чак когато всичко е готово.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            С часовника намираш ГМТ на първи цилиндър, фиксираш валовете както е написал колегата, редиш ремъка и после го обтягаш. Ако не си сигурен точно как се обтяга от сервизната докумнтация можеш да видиш снимка как става.
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #7
              Ако нямаш шчасовник можед а ползваш и отверка в пъви цилиндър
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Ако нямаш шчасовник можед а ползваш и отверка в пъви цилиндър
                Тва изобщо, ама изобщо не ме притеснява, че нямам часовник. Както е обяснил колегата Банков. Петичките са при мен, но сега идва проблема с липсата на свободно време.
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #9
                  с отверка трудно можете да установите гмт на буталото.с индикаторен часовник става всичко,иначе кел файда ви от петите

                  Коментар


                    #10
                    Смятам, че часовника, може да се заемни с подръчни средства и резултата да е същият
                    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                    Коментар


                      #11
                      На маховика няма ли прозорче?
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Поне разграфете отверката с тънкописец
                        Fiat Coupe 1.8

                        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                        Коментар


                          #13
                          spark написа:
                          На маховика няма ли прозорче?
                          Има, ама от всичкия кабелак и маркучи е трудно да се гледа.
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #14
                            Веднъж гледах по NG как се сменя ангренаж без никакви инструменти. Е, един нож само ползваха. Както си е стария ремък, сцепиха го на 2, изрязаха външната половина ( тая към калника) за да падне и на нейно място прибутаха да застъпи новия ремък, изрязаха и вътрешната половина и я махнаха, като прибутаха новия ремък да си застъпи по цялата ширина на зъбните колела.Нещо такова :Стъпка 1| || || | | || |Стъпка 2| || || || | | || || || |Стъпка 3| || || | | || |Легенда :Червен - стар ремъкЗелен - нов ремък

                            1.9 JTD 110hp
                            Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                            Коментар


                              #15
                              Аз знам как да сменя ремък, без инструменти. Ама не е тва проблема. Проблема е, че се съмнявам, как е зацепен ремъка, а без пети, няма как да се провери.
                              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                              Коментар

                              Working...
                              X