Привет колеги,При смяна на гумите, щракнах две-три снимки на ръжда, която ми направи впечатление отдолу. Според вас притеснителна ли е и с какво да се третира?(автомобилът е Пасат, ако някой се чуди защо не му прилича на Фиат-ката; мисля, че въпросът вълнува притежателите и на Фиат)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ръждичка
Collapse
X
-
Ами да ти кажа фиатите почти не страдат от ръжда, за целия си живот съм видял точно 2-ва ръждясали фиата (след 1996 производство ), иначе ръждата я махаш до метал с шкурка, след това мажеш с ръждопреобразувател и запечатваш с BODY - има и на спрейове.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
-
Това не е точно така, има не един и два случая тук във форума на счупили се на две греди на задния мост на типо платформа. Тъй че заводската защита е едно, а занемарената поддръжка в последствие (или лоши атмосферни условия) са съвсем друго.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Фиатите ръждясват точно колкото всяка друга кола с изключение на опелите до 2000г.Просто повечето фиати са от Италия, където климатичните условия са такива, че ръждиви коли няма.Виждал съм фиати от Германия с не малко ръжди по тях.Бил съм притежател на 2 фиата от Швейцария от където всяко кола идва с ръжди без значение от марката и технологията по която е била обработвана. И двата бяха ръждясали в долната част, което си е напълно нормално. И при двата не съм зимал мерки. Единия го продадох след 5г вярна служба, друфия го кара все още майка ми.По темата, до автора.Това което се вижда на снимката са нормални следи от ръжа, може да не взимаш мерки, освен ако не мислиш да караш и притежаваш колата още 10г. например.Все пак е задължително да огледаш задния мост, защото ако по-него има сериозни следи от ръжда е възможно да се счупи, което може да бъде много опасно.Не препоръчвам свяляне на ръждата със шкурка. Ако си педант, начина да ремонтираш следите от експлоатация е като с телено борче за бормашина изстържеш грубата, ръжда. След което мажеш с ръждепреобразовател и отгоре нанасяш бронз или някакъв друг вид грунд възпрепятстваш появата на корозия._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
Точно тая ръжда която си снимал не изглежда никак сериозна, това е поръхностно само и не изглежда да е надуло отдоло. Незнам може би снимките лъжат. Тръбата на генерацията притеснява ли ти че гледам и нея си фокусирал.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Когато погледнах Бравата за първи път на канал видях предния мост в какво ужасно състояние беше от ръжда. Приличаше на паяжина и имах чувството, че всеки момент ще се разпадне. Жалко, че нямам възможност да го снимам сега, за да го покажа на какво приличаше. Да не говоря, че праговете ми отстрани са с доста петанца ръжда, а единия отдолу е пробит. Скоро ще ходя да сменям прагове. Обаче важно е да кажа, че колата я вземах от първи собственик, който е от Полша и беше дошъл в България с нея. Един ден го попитах защо има толкова ръжда по тези места ми обясни, че в Полша зимата хвърляли мнооого морска сол и от там и това разяждане. Иначе аз си я държа само и единствено в гаража - целогодишно :DFiat Brava 1.9 JTD, 105hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар