Колеги поздравления за форума. Днес се регистрирах и вече имам въпрос към Вас.Миналата седмица закачих колата на компютър (Браво 1,6 16V), установено бе, че тепературния датчик е изгорял-смених го, но след това започна да се появява следния проблем, при палене понякога (не само сутрин) колата загасва, веднага след това, като завъртя пали и не загасва, днес като освободих от скорост, когато колата беше в движение (от втора или от трета) също угасна. Не знам дали има някаква връзка с гасненето при паленето, но......Благодаря Ви предварително за Вашето мнение, че ми писна от "разбиратели" и "професори".Приятен ден.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво-гаснене
Collapse
X
-
Re: Браво-гаснене
Peykov написа:Колеги поздравления за форума. Днес се регистрирах и вече имам въпрос към Вас.Миналата седмица закачих колата на компютър (Браво 1,6 16V), установено бе, че тепературния датчик е изгорял-смених го, но след това започна да се появява следния проблем, при палене понякога (не само сутрин) колата загасва, веднага след това, като завъртя пали и не загасва, днес като освободих от скорост, когато колата беше в движение (от втора или от трета) също угасна. Не знам дали има някаква връзка с гасненето при паленето, но......Благодаря Ви предварително за Вашето мнение, че ми писна от "разбиратели" и "професори".Приятен ден.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Та, значи колкото повече чета толков повече си мисля че проблема ти е в това моторче.Понеже не съм виждал браво под капака насовам те само логически.По пътя на засмукването на въздуха, преди колектора всукателния, там където е привързано жилото на газта, където е дроселната клапа. Някъде отгоре на самия комплект трябва да има някакво устройство с поне 3 или 4 кабелен куплунг.Работата му е да отваря и затваря достъпа на въздух, когато не подаваш газ, за да работи мотора на празни обороти. Ако тов нещо не работи коректно е много възможно, при отпускане на назта и изключване от скорост то да не смогва да се отвори бързо и съответно няма въздух в сместта и моторя гасне.Сутрин като запалиш втория път след като ти загасне, ако подаваш газ с педала ти му отваряш дросела и въздух има, съответно през това време моторчето за празния ход успява криво ляво да се поотвори.Значи то може да работи, но недостатъчно коректно, защото аз моето със сигурност го видях да се мърда, но явно не се мърда както трябва.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Пейков,Не бързай да сменяш!Това което ти говоря е само теоретична постановка с неочакван край.При мене нищо не съм сменял, само изчаках колата да загрее, да стабилизира оборотите на празен ход и го изключих от захранването, като го блокирах в статично положение.Не съм сигурен обаче какви щети съм нанесъл ако съм нанесъл такива.Освен това при мен очевидно това моторче не е свързано с компа, защото не дава грешка по никакъв начин.Обаче при тебе можеда е свързано с компа и от там нататък положението се усложнява доста.Другата вероятна тъпа новина, която може би ще научиш по магазините че това моторче никак не се продава отделно, а се доставя заедно с целия модул ма дросеовата клапа, съотвенто на главозамайваща цена.Вчера един колега ми даде следната идея: Извеждам захранването на моторчето на ключе в купето. Когато пали колата студена го включвам за да има автоматичен смукач, а когато позагрее колицата го изключвам и предотвратявам мудната му работа. За сега не съм много сигурен как постъпя обаче.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Хехе, Кейн няма за какво да те извинява, той си е казал че колата му е друга и само споделя своя опит и какво е направил.А то си се знае априори че съм бос в автомобилите за това и казах на Пейков да не бърза със каквато и да била смяна на нещо.Жалко че никой не може да помогне на човека.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар