Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло около предна ляво гума marea

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло около предна ляво гума marea

    Здравейте отново. След смяната на съединителя в един измислен сервиз, се вкарах в приключение. Един куп потрошени неща, висящи кабели, кори, незавъртяни болтове на предна лява гума... пълен ужас...Ужасът днес стана още по-голям като видях че има теч на масло от лявата част на колата. Капе на предния тампон на носача, а от него на земята. Възможно ли е това да се е случило в следствие от смяната на съединителя? Мина близо седмица, ако е имало някакво масло, текло от някъде, трябваше вече да се е стекло. Маслото е черно на цвят, вижда ми се редичко и не мисля че е от скоростната кутия. В тази част на колата, от къде мога да очаквам да има течове на масло.Благодаря.

    #2
    Прегледай да не е някъде от рейката. Щом е рядко, но на мирис се доближава до трансмисионно значи е хидравлично.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Погледни дали не е от маншона на полуоската който излиза от скоростната кутия, според мен той или капачката на която се хваща маншона са основните заподозрени.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Сигурен ли си че е масло а не спирачна течност? Има логика като са пипали съединителя (ако ти е с помпи).Долната помпа на съединителя е под планката на акомулатора и е горе долу там където казваш, не е лошо да провериш. Въпреки че казваш че е черно.
        weekend hlx 2.0 20v

        Коментар


          #5
          Ами нямам много видимост, но не е антифриз. Като свалих гумата виждам само новото жило на съединителя и това е. ОТ къде се стича маслото, не се вижда... Ще трябва на канал да я погледна обстойно.

          Коментар


            #6
            Щом съединителя е с жило, значи нямаш помпа и цилиндър, т.е. няма да е спирачна течност.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Успях да хвана няколко капки от маслото - то е абсолютно чисто, първоначално съм се подвел че е черно, понеже се стича от някъде и се беше изцапало. Предполагам, че течът и някъде от скоростната кутия, предвид вида на маслото. Ще се опитам да го локализирам на канал с лампа. Може ли нещо да не е стегнато след смяната на съединителя? И представа си нямам как се сменя съединителя на тази кола и какво се е наложило да демонтират и после да върнат обратно.

              Коментар


                #8
                Течът е локализиран (надявам се). "Специалистите" не са сложили четвъртия болт, който държи карето и скоростите. Силно се надявам да е от това, защото маслото капе директно върху маншона и на пръв поглед създава впечатление, че течът е от маншона. Когато погледнах над маншона, установих липсата на един болт. Когато се поразгледах, установих липсата на още болтове. Липсва болтът, който държи някаква щанга и скоростната кутия.Въпросната щанга, по нагоре се държи от още два болта, на една свивка, където единия от двата болта е развъртян...Въобще изобщо, не ми се говори. Когато карам на високи обороти, от скоростите се чува някакъв вибриращ звук - когато хвана лоста, звукът спира спира. "Специалистите", които ми сменяха съединителя (вече почвам да се съмнявам, че въобще е сменен) ми казаха, че това били вибрации от някакви ламарини отдолу... В такова приключение се вкарах, че не е истина...Внимавайте на какви "майстори" ще се доверите...Единствено имам притеснения, свързани с това, че отново може да протече масло отнякъде, защото съединението, което държи маншона видимо е пренатегнато и почти е скъсало маншона от стягане...

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа:
                  Щом съединителя е с жило, значи нямаш помпа и цилиндър, т.е. няма да е спирачна течност.
                  Дам така е . Явно си е масълце
                  weekend hlx 2.0 20v

                  Коментар


                    #10
                    Колега, не знам какви са тея майстори, но на ограденото на снимката по-долу ТРЯБВА да има БОЛТ!!!Тази планка държи ДВИГАТЕЛЯ към централната лапа!!!
                    Прикачени файлове
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #11
                      Колега, сподели къде се ситуират тези виртуози на механо-техниката, че да не акустираме на техния бряг някой ден и ние.

                      1.9 JTD 110hp
                      Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                      Коментар


                        #12
                        Кола след ремонт и жена след курорт искат стягане!
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #13
                          gamma, когато вчера отидох, да ми върнат липсващият болт, който държи вътрешното каре за скоростната кутия (от три, болта, които го държат, те бяха сложили само 2) ми казаха, че тази планка била напълно ненужна и нищо не държала, даже направили опит да я махнат, но в горната си част, има една чупка, която се държи от два по-малки болта и единия от тях не са успели да го развъртят и са я оставили да си виси, полуразглобена. Останах изумен. Щом е сложена там, със сигурност има някаква нужда от нея.OpenGL - въпросните майстори са позиционирани в Перник (по-известни като майсторите от при "Седмото небе").Наложи се да вдигна колата на високо, над канала и с обилно количество обезмаслител и пароструйка да почистя всички компоненти, за да уловя теча на масло, че всичко беше потънало в масло и много, много мръсотия (почти до средното гърне имаше масло, а по маншона и насоча имаше 3см слой от мръсотия) и не можех да локализирам теча. След дълго чистене и гледане, се оказа че в горната част на маншона има малка дупка, наподобяваща дупка от плоска отвертка. Поради фактът, че дупката беше в горната част на маншона, не течеше всеки път, а само след когато колата се е движила. Купих нов маншон за 2лв, убих си няколко часа и го смених. Лагерът при маншона не съм го сменял, защото не изглеждаше да има някакъв проблем. Сега течове няма, да се надяваме, че поне съединителя са сменили като хората....

                          Коментар


                            #14
                            и познай кой е спукал маншона,ама какво да се прави некадърници много,добре ,че си се справил

                            Коментар


                              #15
                              Колега, ако си от Перник, мога да ти препоръчам истински човек за Мареата в София в Захарна Фабрика. Доста хора се сещат за кой говоря И аз като купих колата преди години едни "майстори" ме вкараха в едни 1500 + лева заради подобни глупости. Преди ми правиха Пасата и нямаше проблем, ама с Фиат-а се осраха тотално! Отсвирих ги с нахранване, и почнах да се лутам по разни знайни и незнайни... до преди 3 години.
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар

                              Working...
                              X