Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от семеринг на коляновия вал Пунто 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло от семеринг на коляновия вал Пунто 2

    След смяна на семеринга на коляновият вал от страната на скоростната кутия, съм изминал около 2500км. Сега отново текна от там. Изключвам теча да е от картера - и него го смених същият ден. Някакви идеи?Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели.

    #2
    кола

    Може семеринга да не е бил точно за този двигетел или да не е сложен добре Другаде няма от къде да тече
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Там може да ти тече и от семеринг на скор. кутия.
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #4
        lubo_Y10 написа:
        Там може да ти тече и от семеринг на скор. кутия.
        Маслото е двигателно. Това на ск. кутия е със специфичен мирис на чесън.Семерингата е точно за този мотор - лично я гледах в каталозите. При поставянето бях много внимателен - няма нараняване по повърхностите.Повече ме притеснява мисълта, че е възможно да има някакъв аксиален луфт на кол. вал. От другата страна теч няма. Логиката изключва при луфт да няма теч и отпред. Капката, която се вижда на картера е със следа от посока на ск. кутия. Вече казах, че и картера е чисто нов и е залепен добре. Остава гадната семеринга! Освен, ако не тече от някъде по-нагоре - не знам да има такъв отвор на блока по-горе???Гарнитурата на капака на клапаните също е чисто нова - течове няма. От тази страна е и уплътнителния пръстен на разпред. вал към бобините - там също е сухо...Тази кола постоянно ме изумява и то все неприятно...

        Коментар


          #5
          Глей ся! Семеринга се набива на капачката и се стяга към блока при свален картер за да може капачката да се самоцентрова към вала и след това се монтира и стяга картера. Освен това има вариант вала да е издълбан от предишни семеринги и сега новия да стои хлабав Ако акс. луфт ти е много пак не би трябвало да тече. Ако на теча не можеш да му насмогнеш с доливане трябва да изместиш семеринга на някъде аксиално с подлагане на нещо си.
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            Не съм свалял капачката, а само свалих и набих новия семеринг. Теча не е много, дори в сравнение преди смяната на семеринга и картера е доста по-оскъден. Но самия факт, че отново тече от него ме дразни. Имам два варианта:1. да свалям кутията и да подменя отново семеринга, като на новия ръчно да пренатегна пружинката...2. да пробвам вала на студен и топъл двигател за наличие на аксиален луфт, без сваляне на картера при незапален двигател/има си начин/...При смяната на семеринга огледах добре всички повърхности, но без да ги измервам. Може би ако има някакво износване на опашката на вала е възможно да тече.Поздрави!

            Коментар

            Working...
            X