След смяна на семеринга на коляновият вал от страната на скоростната кутия, съм изминал около 2500км. Сега отново текна от там. Изключвам теча да е от картера - и него го смених същият ден. Някакви идеи?Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло от семеринг на коляновия вал Пунто 2
Collapse
X
-
lubo_Y10 написа:Там може да ти тече и от семеринг на скор. кутия.
Коментар
-
Глей ся! Семеринга се набива на капачката и се стяга към блока при свален картер за да може капачката да се самоцентрова към вала и след това се монтира и стяга картера. Освен това има вариант вала да е издълбан от предишни семеринги и сега новия да стои хлабав Ако акс. луфт ти е много пак не би трябвало да тече. Ако на теча не можеш да му насмогнеш с доливане трябва да изместиш семеринга на някъде аксиално с подлагане на нещо си.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Не съм свалял капачката, а само свалих и набих новия семеринг. Теча не е много, дори в сравнение преди смяната на семеринга и картера е доста по-оскъден. Но самия факт, че отново тече от него ме дразни. Имам два варианта:1. да свалям кутията и да подменя отново семеринга, като на новия ръчно да пренатегна пружинката...2. да пробвам вала на студен и топъл двигател за наличие на аксиален луфт, без сваляне на картера при незапален двигател/има си начин/...При смяната на семеринга огледах добре всички повърхности, но без да ги измервам. Може би ако има някакво износване на опашката на вала е възможно да тече.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар