Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте съвет за Пунто като първа кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    veselin10 написа:
    Мария явно си е купила Голф.... никва реакция няма.
    или поне сеат кордоба
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    Коментар


      #17
      Кордоба ще да е, с тоя разход не остава време да седнеш да пишеш, с 9лв минаваш 100км градско, ехеееее....

      Коментар


        #18
        Като качество на автомобила и разходи по обслужване, Кордоба-та е доста пред Пунто.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          кое и е доста пред пунто не знам,може би,това,че докато стоиш в нея чуваш как ръждата я яде.

          Коментар


            #20
            muns61 написа:
            Като качество на автомобила и разходи по обслужване, Кордоба-та е доста пред Пунто.
            Ахъм! И аз мисля така, обаче нямам факти и затова не го споделям...явно ти имаш нещо за споделяне - би ли бил така добър?
            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

            Коментар


              #21
              като здравина не виждам някаква разлика.пунтото е с цял носач,ама пък рядко се разбиват.пунтото е със жила на скоростите,както и кордобата(това са минуси).частите и на двете коли са сравнително евтини.по-значителния минус за кордобата е ,че гние и то гният и носещи греди

              Коментар


                #22
                За новобранец шоферка, за предпочитане е да започне с VW Polo 1.4i .Иначе от гледна точка на подръжка и части няма много голяма разлика, само леко предимство в полото има, и то някой определени части.Иначе за чупливост, вече е до късмет, но като качество, полото е по-добре изпълнено в интериор. :D
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #23
                  Не бъркайте Кордоба с Поло, не са еднакви като мотори и ходова част. Кордоба има с наклонените назад мотори - 1.6 и 1.8 от Г2 и Г3, също се срещат и 2.0, макар и рядко. Относно ръждата - Австрийките си гният също както фиати от там. Италианките са перфектни.Относно интериор и качество на изпълнение няма много място за сравнение, особено що се отнася до странични щумове в купето - тракане, скърцане, тропане на табло, врати, седалки. Наследените от Г2 карета са изключително здрави, окачването е надеждно и частите евтини. А дизелите 90 и 110 коня са превъзходни.Наблюденията ми са отдоста коли от 2-те марки и експлоатацията на моята - Поло комби с мотор AFT 74 киловата бензин на газ, вече почти 8 години. За това време дадените за части пари са направо смешни. Карал съм и поддържал Пунто, Марея, Уно, 156, Капа.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #24
                    не си много прав,аз имам едно палио за работно муле,купено от австрия и няма никъде ръжда,а също съм виждал кордоба купена 3 годишна от германия и карана само тук,дето вече е за вторични.освен това сравняваме автомобили от различен клас,а пък полото не ми го хвали въобще-я скоростна кутия счупена,я мотора гори масло на малко километри,я хидравлична помпа заминала ,я нещо друго.vw в малкия клас са много зле.за двигател,да 90 и 11оконя са отлични,ама пък като изсраха тази помпа-дюза,бягай надалече.на пунтото ангренажа му струва 30лв и се сменя много лесно.не знам кое му е трудно за обслужване,с метални колектори е и е лесно за газифициране,не чупи така скорости.единствено лошото е ,че е малка кола.

                    Коментар

                    Working...
                    X