veselin10 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвет за Пунто като първа кола
Collapse
X
-
muns61 написа:Като качество на автомобила и разходи по обслужване, Кордоба-та е доста пред Пунто."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
За новобранец шоферка, за предпочитане е да започне с VW Polo 1.4i .Иначе от гледна точка на подръжка и части няма много голяма разлика, само леко предимство в полото има, и то някой определени части.Иначе за чупливост, вече е до късмет, но като качество, полото е по-добре изпълнено в интериор. :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
Не бъркайте Кордоба с Поло, не са еднакви като мотори и ходова част. Кордоба има с наклонените назад мотори - 1.6 и 1.8 от Г2 и Г3, също се срещат и 2.0, макар и рядко. Относно ръждата - Австрийките си гният също както фиати от там. Италианките са перфектни.Относно интериор и качество на изпълнение няма много място за сравнение, особено що се отнася до странични щумове в купето - тракане, скърцане, тропане на табло, врати, седалки. Наследените от Г2 карета са изключително здрави, окачването е надеждно и частите евтини. А дизелите 90 и 110 коня са превъзходни.Наблюденията ми са отдоста коли от 2-те марки и експлоатацията на моята - Поло комби с мотор AFT 74 киловата бензин на газ, вече почти 8 години. За това време дадените за части пари са направо смешни. Карал съм и поддържал Пунто, Марея, Уно, 156, Капа.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
не си много прав,аз имам едно палио за работно муле,купено от австрия и няма никъде ръжда,а също съм виждал кордоба купена 3 годишна от германия и карана само тук,дето вече е за вторични.освен това сравняваме автомобили от различен клас,а пък полото не ми го хвали въобще-я скоростна кутия счупена,я мотора гори масло на малко километри,я хидравлична помпа заминала ,я нещо друго.vw в малкия клас са много зле.за двигател,да 90 и 11оконя са отлични,ама пък като изсраха тази помпа-дюза,бягай надалече.на пунтото ангренажа му струва 30лв и се сменя много лесно.не знам кое му е трудно за обслужване,с метални колектори е и е лесно за газифициране,не чупи така скорости.единствено лошото е ,че е малка кола.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар