Това което предложих е по скъпо но много качествено защото си става фабрично.... с 205 почистваш остатъците и с 252 мажеш....скобите служат за да прикрепят докато изсъхне и претискат след това....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на фарове Мареа с лупи
Collapse
X
-
kiro_of_the_day написа:И да не влязат боклуци в стъклото, а струва ми се, че колкото и добре да залепне старото лепило - то ще изпълнява функцията си да държи фара, тази функция и щипките ще изпълняват, но едва ли ще уплътни хубаво и без пролуки навсякъде за да не взила прах и боклуци... Най-малкото защото няма да е равномерно разпределено навсякъде. Затова наистина вариант 1 е най-добър.
Коментар
-
Вчера ми монтираха на колата ксенон система BAC 6000K със син отенък. 120 лв. с монтажа, гаранция 1 година за монтажа и крушките. Без почистване. Въпреки това ефектът е зашеметяващ ! Отне по-малко от час. Едната снимка е в "Гараж"-а. Мога да сложа и още една, снимана от колата при включени светлини, но снимките не предават съвсем достоверно ефекта.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Вчера ми монтираха на колата ксенон система BAC 6000K със син отенък. 120 лв. с монтажа, гаранция 1 година за монтажа и крушките. Без почистване. Въпреки това ефектът е зашеметяващ ! Отне по-малко от час. Едната снимка е в "Гараж"-а. Мога да сложа и още една, снимана от колата при включени светлини, но снимките не предават съвсем достоверно ефекта.
Коментар
-
Снимах с телефон от колата. Улицата ни е напълно тъмна, а колата я освети цялата, което никога не се е случвало преди. С това не искам да кажа, че не е хубаво да се почистват фаровете. Който има желание, търпение и сръчност, нека си ги чисти. Аз ги нямам, но въпреки това простата смяна на обикновените с ксенонови крушки ме устройва напълно.Всъщност нещо не разбрах. И в началото на темата се говори нещо за преправяне на схемата при монтиран ксенон, и колегата Airfan споменава нещо:Airfan написа:snake написа:Ако се сложи ксенон, светлините гасят ли се пак автоматично при спиране на двигателя ? И още един въпрос: Аз свикнах да паля на включени фарове, още повече късите (но не и габаритите) на мареата изгасват, когато върти стартера. Но как са нещата при монтиран ксенон ?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Снимах с телефон от колата. Улицата ни е напълно тъмна, а колата я освети цялата, което никога не се е случвало преди. С това не искам да кажа, че не е хубаво да се почистват фаровете. Който има желание, търпение и сръчност, нека си ги чисти. Аз ги нямам, но въпреки това простата смяна на обикновените с ксенонови крушки ме устройва напълно.Всъщност нещо не разбрах. И в началото на темата се говори нещо за преправяне на схемата при монтиран ксенон, и колегата Airfan споменава нещо:Airfan написа:snake написа:Ако се сложи ксенон, светлините гасят ли се пак автоматично при спиране на двигателя ? И още един въпрос: Аз свикнах да паля на включени фарове, още повече късите (но не и габаритите) на мареата изгасват, когато върти стартера. Но как са нещата при монтиран ксенон ?
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Това ,че вече не гаснат при палене е следствие от преправянето а не целта. Истинската цел на преправянето на инсталацията е да не примигва ксенона при превключване от къси на дълги.
Коментар
-
Значи.... това което правите е доста грешно!!! При запалването на Ксенона (ако не е запалена колата) взима неуписуемо количество ток от акумолатора в следствие той се амортезира (износва се)... За това палете Ксенаона след запалване да двигателя.Относно премигването на фаровете при палене.... според мен е измислено за да не пречи на двигателя при запалване но това са си лично мои мнения.....FIAT, не е само въпрос на сметки - FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява.... италианеца е вложил дух във всеки модел!
Коментар
-
Моля да не се коментира изгасването на фаровете при палене. Разисквано е хиляди пъти. За неописуемото количество ток - говори в цифри, моля! Според мен минават 10-на ампера ток за по-малко от 1/2 секунда, после токът спада на 3 - 3.5 А. Колкото и неописуемо да е количеството - то не е повече от 10 А В противен случай - ще изгори предпазител, нали ?
Коментар
-
stormi написа:Колега променя се така, че като си включил фаровете и като дадеш на контакт те светват и при завъртането на ключа за да запалиш не премигват, а си светят постоянно.Иначе не е хубаво за крушките, защото им скъсяваш буквално живота така!Ето прочети тази тема и ще разбереш как става цък.Иначе за работа около 20мин. ако разбереш с кои кабели трябва да се работи.Успех и да пишеш какво си направилTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:stormi написа:Колега променя се така, че като си включил фаровете и като дадеш на контакт те светват и при завъртането на ключа за да запалиш не премигват, а си светят постоянно.Иначе не е хубаво за крушките, защото им скъсяваш буквално живота така!Ето прочети тази тема и ще разбереш как става цък.Иначе за работа около 20мин. ако разбереш с кои кабели трябва да се работи.Успех и да пишеш какво си направил
Коментар
-
Със сигурност е удобно.Човекът каза, че ксеноновите крушки ги мори най-вече студения старт и ме посъветва в студено време, ако колата е престояла повечко време неработеща, да изключвам светлините преди да паля. И също, че често горят ксенонови крушки, ако колата има проблеми с паленето.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Помогнете ми бе, моля ви се. От 2 часа стоя с разглобен фар, или поне стъклото е свалено, и не виждам никаква технологична възможност да извадя лупата и рефлектора. Отделих ги едно от друго, въртях ги, суках ги, как ли не ги обръщах, и не излиза от никъде. Въртях регулиращия винт открай докрай, и не! Опитах да извадя целия корпус, на който се държат рефлекторите, и това не мога да направя, защото не ми е ясно как точно ще се освободи моторчето.. Просто цялото това нещо ми изглежда като тест за интелигентност, който не мога да реша.Рефлекторът зад лупата е доста зле, и въпреки това свети учудващо добре.ред.: С уникален снимков материал , благодарение на колегата stormi - рефлекторът зад лупата вече долу. Утре вечер ще сваля другия, и в понеделник - за рециклиране!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар